Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 27.06.2022. 14:44
(poništenje aukcije) Nabavka konsultantskih usluga za analizu korištenja SAP sistema u JP EP BiH
Javno preduzeće
ELEKTROPRIVREDA BOSNE I HERCEGOVINE
d.d.-Sarajevo
Broj: 05-17469-1/22
Datum, 24-06- 2022
Na osnovu članova 69. stav (2) d), 70. i 71. Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ("Sl.glasnik BiH", br. 39/14), člana 95. Statuta Javnog preduzeća Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. - Sarajevo broj: NO-2190/21-41./2. od 25.01.2021. godine (prečišćeni tekst), Statuta o dopuni Statuta Javnog preduzeća Elektroprivreda Bosne i Hercegovine d.d. - Sarajevo, broj: SD-20745/21-70./6., od 30.07.2021. godine i člana 4. Odluke o utvrđivanju i rasporedu ovlaštenja Generalnog direktora, izvršnih direktora, pomoćnika Generalnog direktora, Sekretara Društva i direktora podružnica Društva broj: 06-14208/20 od 29.05.2020. godine - prečišćeni tekst, donosim,
ODLUKU
o poništenju otvorenog postupka javne nabavke
Član 1.
Poništava se otvoreni postupak javne nabavke „Konsultantske usluge za analizu korištenja SAP sistema u JP EP BiH" - Tenderska dokumentacija broj: 2000034452.
Član 2.
Zadužuje se Sektor za komercijalne poslove da odmah, a najkasnije u roku od 7 dana od dana donošenja ove odluke, istu dostavi ponuđačima i time ih obavijesti o rezultatima postupka navedenim u obrazloženju ove Odluke.
Obrazloženje:
Postupajući po Rješenju Ureda za razmatranje žalbi, broj: JN2-03-07-1-1267-8/22 od 10.06.2022. godine ovaj ugovorni organ je proveo ponovni postupak te nakon provedenog ponovnog postupka utvrdio da nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva za ovaj ugovorni organ. U daljem tekstu ove Odluke navedeni su razlozi neprihvatljivosti ponuda ponuđača koji su dostavili svoje ponude: 1. Ponuda ponuđača Euridica d.o.o. Banja Luka ocijenjena je kao neprihvatljiva iz slijedećih razloga: Ponuđač je skladu sa tačkom 6.7.b) u ponudi bio dužan da dostavi:
„Ovjerena kopija certifikata (moguće je dostaviti printani primjerak uz transcript link kod proizvođača). Traženi nivo certifikata („Associate") ne isključuje mogućnost dostave certifikata većeg nivoa (kao npr. „Proffesional"). Radno iskustvo i učešće na projektima u skladu sa uslovom. Kao dokaz o radnom iskustvu navedenog u ponudi, potrebno je dostaviti izjavu poslodavca, biografiju sa hronološki navedenim radnim iskustvom te potvrde od ugovornih organa kod kojih je izvršena implementacija navedenih sistema za minimalno 2 (dva) projekta. Ponuđač je dužan dostaviti pojedinačne potvrde izdate i ovjerene od strane naručioca ugovora koje moraju sadržavati minimalno slijedeće podatke: Naziv i sjedište ranijeg naručioca, ime i prezime člana tima za kojeg se izdaje potvrda, predmet ugovora, uloga u timu prilikom vršenja usluga navedenih u potvrdi (rukovodilac projekta/ekspert za traženo područje), vrijeme i mjesto izvršenja ugovora."
Ponuđač Euridica d.o.o. Banja Luka u svojoj ponudi, za Voditelja tima za analizu poslovnih procesa nije dostavio 2 potvrde od ugovornih organa kod kojih je izvršena implementacija sistema. Umjesto toga je dostavljena jedna potvrda od Mješovitog holdinga "Elektropvireda RS" (str.107). Pored ove potvrde priložen je i zahtjev za izdavanje potvrde upućen od strane Lanaco prema Elektroprenosu BiH (str. 105), što se ne može smatrati potvrdom, iako se ista navodi u listi angažovanog osoblja. Osim toga, ponuđač Euridica d.o.o. Banja Luka nije zapakovao Garanciju za ozbiljnost ponude kako je traženo TD. Naime, u članu 5.21 TD stoji:
„Garancija za ozbiljnost ponude mora biti u obliku bezuslovne bankovne garancije. Garancija se dostavlja u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji (koja se npr. na vrhu zatvori naljepnicom na kojoj je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jemstvenikom, a na mjesto vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača) i uvezana u cjelinu čini sastavni dio ponude. Pečat ponuđača se ne smije u cijelosti nalaziti na naljepnici, nego dio pečata na naljepnici, a dio na plastičnoj foliji kako se naljepnica ne bi mogla odlijepiti, a da se ne naruši otisak pečata."
Na stranici 23. Ponude, dostavljena je garancija u plastičnoj foliji zatvorena naljepicom na kojoj se u potpunosti nalazi pečat, što omogućava da se ista odlijepi, a da se ne naruši otisak pečata, što je suprotno sa tenderskom zahtjevu.
2. Ponuda ponuđača Plan B d.o.o. Sarajevo ocijenjena je kao neprihvatljiva iz slijedećih razloga: U skladu sa Rješenjem Ureda za razmatranje žalbi, broj JN2-03-07-1-1267-8/22 od 10.06.2022. Komisija za evaluaciju ponuda EPBiH je pristupila ponovnoj provjeri dokumentacije prijavljenih ponuđača i utvrdila da ponuđač Plan B d.o.o. Sarajevo nije zadovoljio tenderske zahtjeve iz sljedećih razloga:
1)Ponuđač Plan B d.o.o. Sarajevo nije dokazao potrebno iskustvo traženo u tački 6.6 TD. U ponudi ponuđača na stranicama 172-173 stoji da je gđa. Jadranka Kreševljaković - Deljković još uvijek angažovana kao consultant, te iz toga proizilazi da se radi o projektu koji nije još uvijek realizovan.
2)Ponuđač Plan B d.o.o. Sarajevo nije dostavio pojedinačne potvrde izdate od strane naručitelja ugovora, kako je traženo tačkom 6.6 TD.
3)Potvrde o uspješnom izvršenju ponuđača PLAN B ne sadrže sve elemente tražene tačkom 6.6. TD. Obzirom na izneseno, odlučeno je kao u dispozitivu ove odluke.
Izvršni direktor za ekonomske poslove
Pravna pouka:
Protiv ove odluke može se podnijeti žalba ugovornom organu u roku od 10 dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ASEE d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića 2 71000 Sarajevo
-
TZI-inženjering d.o.o. Sarajevo - ul. Dolina br. 2II 71000 Centar
-
KING IT d.o.o. - ul. Topal Osman paše broj 30 71000 Novo Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SOURCE CODE d.o.o. Tuzla - ul. Maršala Tita do broja 34, lamela C, 10 sprat 75000 Tuzla
-
Alem Sistem d.o.o. Sarajevo - ul. Stolačka broj 20 71000 Sarajevo
-
TEAMWORK d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 D 88000 Mostar