Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 06.03.2024. 11:25
(aukcija) Nabavka usluga izrade Idejnog rješenja i studije BC Šićki Brod – Dubrave – Kalesija (EL)
266-1-2-33-3-124/24
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNO PREDUZEĆE AUTOCESTE FBIH D.O.O. MOSTAR
IDB/JIB 4227691540005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Melika Alajbegović
Adresa Adema Buća 20
Poštanski broj 88000 Mostar (hp mo)
Općina/Grad Mostar
Telefon (036) 512-300
Faks (036) 512-301
Elektronska pošta nabavke@jpautoceste.ba
Internet adresa www.jpautoceste.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove
Nabavka predstavlja jednu funkcionalnu cjelinu te zbog prirode posla ugovorni organ nema potrebu da ovaj predmet
nabavke podijeli na lotove
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Idejno rješenje i studije BC Šićki Brod - Dubrave - Kalesija (EL)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet nabavke obuhvata izradu Idejnog rješenja i studija BC Šićki Brod – Dubrave – Kalesija (EL) za potrebe JP Autoceste
Federacije BiH, a na osnovu Projektnog zadatka, datog u Aneksu 14 tenderske dokumentacije
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71242000-6 | Izrada projekta i nacrta, procjena troškova |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
250000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JP Autoceste FBiH – Operativni ured Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
6 (šest) mjeseci od dana dostavljanja garancije za uredno izvršenje ugovora
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Plaćanje usluga će se vršiti na sljedeći način:
- 90% po mjesečnim situacijama za stvarno izvršene usluge
- 10% po dobivanju Potvrde o završetku usluga, koja je uslovljena usvajanjem od strane ugovornog organa i isporuke
kompletne dokumentacije
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Zahtijeva se, u skladu sa članom 46. Zakona o javnim nabavkama
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ne zahtijeva se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Zahtijeva se, u skladu sa članom 50. Zakona o javnim nabavkama
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Da
III 10.a-1. Uputa na odgovarajući zakon, drugi propis ili upravnu odredbu
Uredba o uređenju gradilišta, obaveznoj dokumentaciji na gradilištu i učesnicima u građenju („Službene novine Federacije
BiH“ br. 25a/22, 42/22 i 93/22), Pravilnik o uslovima i kriterijima koje mora ispunjavati pravno lice za izradu dokumentacije
na osnovu koje se izdaju vodni akti („Službene novine FBiH“, br. 17/08 i 38/12), Zakon o geološkim istraživanjima Federacije
BiH („Službene novine FBiH“, br. 9/10 i 14/10), Zakon o premjeru i katastru nekretnina, Zakon o premjeru i katastru zemljišta
(„Sl. SR BiH“, br. 14/78), Zakon o katastru komunalnih uređaja („Sl. SR BiH“, br. 21/77) te Uputstvo o geodetskim radovima
koje izvode samostalni geodetski privrednici („Sl. SR BiH“, br. 21/91)
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
26.03.2024.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.03.2024. 10:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Hamdije Kreševljakovića 19, Sarajevo
Datum i vrijeme 27.03.2024. 10:30
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Melika Alajbegović
Adresa Hamdije Kreševljakovića 19, Sarajevo
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 277-937
Faks (033) 277-942
Elektronska pošta nabavke@jpautoceste.ba
Internet adresa www.jpautoceste.ba
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN (ejn.gov.ba) sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
IPP d.o.o. Banja Luka - Ul. Dragiše Vasića br. 9 78000 Banja Luka
-
Planing d.o.o. Prnjavor - Ulica Svetog Save broj 37 78430 Prnjavor
-
WINNER PROJECT d.o.o. Sarajevo - Ul. Zmaja od Bosne br. 47A 71000 Novo Sarajevo
-
JP Direkcija za izgradnju i razvoj grada d.o.o. Bijeljina - Karađorđeva 33 76300 Bijeljina
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
IBIS-Inženjering d.o.o. Banja Luka - Ulica omladinska broj 28 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ARTING BH d.o.o. Sarajevo - ul. Nikole Šopa broj 9 71210 Ilidža
-
AD PROJEKT Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 1/IV 78000 Banja Luka
-
21.03.2024
-
27.03.2024
-
27.03.2024
-
27.03.2024
-
29.03.2024
-
02.04.2024