Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.05.2016. 12:13
Nabavka usluga hotelskog smještaja
JAVNI POZIV ZA DOSTAVLJANJE USLUGE HOTELSKOG SMJEŠTAJA
1. NAZIV UGOVORNOG ORGANA
Općina Novi Grad Sarajevo
2. OPIS PREDMETA NABAVKE I TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
Usluga obuhvata smještaj u hotelima u periodu od 27.05.2016 do 30.05.2016. godine i to:
a) u hotelu koji se nalazi na području Općine Novi Grad Sarajevo sa minimalno 4 zvjezdice za smještaj gostiju u 50 jednokrevetnih soba (noćenje sa doručkom), organizacija ručka za minimalno 250 gostiju dana 30.05.2016. godine, obezbjeđenje sale za minimalno 250 učesnika koja je tehnički opremljena za simultarni prijevod, razglas, korištenje ostale tehničke opreme za organizaciju konferencije sa posluženjem napitaka.
Ponuditi ukupan iznos ponude sa PDV-om za cjelokupan opis usluge .
b) u hotelu koji se nalazi na području planine Bjelašnice sa minimalno 4 zvjezdice za smještaj gostiju u 60 jednokrevetnih soba (noćenje sa doručkom).
Ponuditi ukupan iznos ponude sa PDV-om za cjelokupan opis usluge .
c) u hotelu koji se nalazi na području centra Grada sa minimalno 4 zvjezdice za smještaj gostiju u 30 jednokrevetnih soba (noćenje sa doručkom), obezbjeđenje konferencijske sale za minimalno 50 učesnika koja je tehnički opremljena za simultarni prijevod, razglas, korištenje ostale tehničke opreme za organizaciju konferencije sa posluženjem napitaka.
Ponuditi ukupan iznos ponude sa PDV-om za cjelokupan opis usluge .
d) u hotelu koji se nalazi najviše 4 km od zgrade Općine Novi Grad Sarajevo sa najmanje 4 zvjezdice za smještaj gostiju u 25 jednokrevetnih soba (noćenje sa doručkom).
Ponuditi ukupan iznos ponude sa PDV-om za cjelokupan opis usluge .
3. KRITERIJ ZA IZBOR PONUDE (u skladu sa članom 64. Zakona)
Kriterij najniže cijene
4. USLOVII ZAHTJEVI KOJE PONUĐAČ TREBA ISPUNJAVATI
a. Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru zemlje u kojoj su registrovani ili izjavu /potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da obavlja profesionalnu djelatnosti koja je predmet ove nabavke (orginal ili ovjerena kopija).
b. Identifikacioni broj ponuđača, uvjerenje o registraciji PDV obveznika (orginal ili ovjerena kopija)
c. Dokaz o kategorizaciji hotela (orginal ili ovjerena kopija)
5. PERIOD VAŽENJA PONUDE
od 27.05. do 30.05.2016. godine
6. NAČIN DOSTAVLJANA PONUDE
Ponudu predati u zatvorenoj koveri na protokol Općine Novi Grad Sarajevo
7. ADRESA NA KOJU SE PONUDA DOSTAVLJA
Bulevar Meše Selimovića 97
8. DATUM I VRIJEME ZA PROVOĐENJE PREGOVARANJA I / ILI DISKUSIJA SA PONUĐAČIMA AKO JE TO NEOPHODNO:
Pregovori po potrebi
9. DA LI SE UGOVOR ZAKLJUČUJE ZA JEDNOKRATNO IZVRŠENJE USLUGE ILI NA PERIOD KOJI NE MOŽE BITI DUŽI OD TRI GODINE:
Ugovor će se zaključivati jednokratno u periodu od 27.05.2016 do 30.05.2016. godine
10. KRAJNJI ROK ZA DOSTAVLJANJE PONUDA: 25.05.2016. godine
11. OPĆINA NOVI GRAD SARAJEVO će formirati Komisiju koja će po prijemu ponuda iste evaluirati i predložiti zaključenje ugovora ili odbijanje ponude zavisno od kvaliteta ponude i raspoloživosti budžetskih sredstava.
12. KONTAK TELEFON I ADRESA ELEKTRONSKE POŠTE:
Telefon: 033/291-247
email: javnenabavke@novigradsaraievo.ba
Pomoćnik općinskog načelnika
Emir Dedović
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
REISEBÜRO d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića broj 1 71000 Sarajevo
-
BRAĆA MUJIĆ EXPORT-IMPORT d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića broj 212 71210 Ilidža
-
GLOBUS D.o.o. Bijeljina, Dvorovi - Karađorđeva bb 76311 Bijeljina
-
BOSNIA- hoteli i restorani d.o.o. Sarajevo - ul. Kulovića br. 9 71000 Centar
-
Hoteli Ilidža d.d. - ul. Hrasnička cesta br. 14 71210 Ilidža
-
PALAS AD Banja Luka - Ulica Kralja Petra I Karađorđevića broj 60 78000 Banja Luka
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Salčinovići d.o.o. Zenica (Likvidiran) - Mehmedalije Tarabara 6 72000 Zenica
-
J.P. Međunarodna zračna luka-aerodrom Mostar d.o.o. Mostar - Ortiješ bb. 88000 Mostar
-
Asocijacija za ekonomski razvoj REDAH Mostar - Bulevar narodne revolucije 15. 88000 Mostar
-
BH Passport d.o.o. Sarajevo - ul. Radićeva br.3 71000 Sarajevo