Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.09.2016. 10:20
Nabavka usluga godišnjeg servisiranja sa zamjenom rezervnih dijelova kopir i fax aparata i skenera
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1405-7-2-228-3-296/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv TERMOELEKTRANA "TUZLA" U TUZLI
IDB/JIB 4200225150048
Kontakt osoba Murat Asoli
Adresa 21. aprila br.4
Poštanski broj 75203 Bukinje (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 305-000
Faks (035) 305-009
Elektronska pošta amra.halilovic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Električna energija
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Godišnje servisiranje sa zamjenom rezervnih dijelova 9 kopir aparata, 4 fax aparata i 1 skenera
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Godišnje servisiranje sa zamjenom rezervnih dijelova 9 kopir aparata, 4 fax aparata i 1 skenera
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50313100-3 | Usluge popravka fotokopirnih uređaja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tehničkom dijelu tenderske dokumentacije
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
14000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
TE "Tuzla", Tuzla
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Zahtjevani način plaćanja je odgođeno plaćanje minimalno 30 dana.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Rješenje o upisu u sudski registar ili Aktuelni izvod iz sudskog registra (original ili ovjerena kopija ne starija od 3 mjeseca)
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tehničkom dijelu tenderske dokumentacije
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
19.9.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.9.2016. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.9.2016. 12:30:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Murat Asoli
Adresa 21. aprila br.4
Poštanski broj 75203 Bukinje (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 305-000
Faks (035) 305-009
Elektronska pošta murat.asoli@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ZK OFFICE d.o.o. Mostar - ul. Blajburških žrtava 23 88000 Mostar
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
Nokia Siemens Networks d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 284 10000 Zagreb
-
TEHNOMAX d.o.o. Zenica - Prof. Mustafe Čauševića broj 1 72000 Zenica
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
Digit d.o.o. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 83 a 78000 Banja Luka
-
SIGMA-ELEKTRO d.o.o. Gradiška - Ulica Vidovdanska 2B 78400 Gradiška