Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 28.12.2016. 10:32
(HR) Nabavka telekomunikacijskih usluga–povezivanje lokacija u podatkovnu mrežu 1. i 2. razine, primarni pristup internetu
Hrvatska-Zagreb: Telefonske usluge i usluge prijenosa podataka
2016/S 250-462363
Poziv na nadmetanje – sektorska nabava
Usluge
Direktiva 2004/17/EZ
Odjeljak I.: Naručitelj
I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)
HP-Hrvatska pošta d. d.
87311810356
Jurišićeva 13
Služba(e) za kontakt: Ured za javnu nabavu
Na pažnju (osoba za kontakt): Karlo Pastuović
10000 Zagreb
Hrvatska
Telefon: +385 14981079
E-pošta: info.javnanabava@posta.hr
Telefaks: +385 14981295
Internetska adresa(e):
Glavna adresa naručitelja: http://hrvatska.posta.hr
Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2016%2fS+005-0029007
Elektronička dostava ponuda i zahtjeva za sudjelovanje: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za dinamički sustav) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt
I.2)Glavna djelatnost
Poštanske usluge
I.3)Nabava u ime drugih naručitelja
Naručitelj nabavlja u ime drugih naručitelja: ne
Odjeljak II.: Predmet nabave
II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio naručitelj:
Telekomunikacijske usluge – povezivanje lokacija Naručitelja u podatkovnu mrežu 1. i 2. razine, primarni pristup internetu.
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Usluge
Kategorija usluge br. 5: Telekomunikacijske usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Mjesta izvršenja predmeta nabave su lokacije Naručitelja navedene u Tehničkoj specifikaciji Dokumentacije za nadmetanje.
NUTS kod HR
II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom
Trajanje okvirnog sporazuma
Trajanje u godinama: 2
Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 20 000 000 HRK
Učestalost i vrijednost ugovora koji će se sklapati: Pripisano točkom 22. Dokumentacije za nadmetanje.
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a):
Predmet nabave je obavljanje telekomunikacijskih usluga koje obuhvaćaju kako slijedi:
— povezivanje lokacija Naručitelja u podatkovnu mrežu 1. razine,
— povezivanje lokacija Naručitelja u primarnu podatkovnu mrežu 2. razine,
— primarni pristup internetu,
— pristup sekundarnoj lokaciji Datacentra,
a u skladu s uvjetima i zahtjevima iz ove Dokumentacije za nadmetanje.
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)
64210000
II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Podaci o grupama
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Detaljna razrada predmeta nabave sadržana je u Tehničkim specifikacijama i Troškovniku iz priloga Dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 20 000 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
(1) Jamstvo za ozbiljnost ponude za slučajeve, do roka i na iznos sukladno točki 25. Dokumentacije za nadmetanje
(2) Jamstvo za izvršavanje okvirnog sporazuma (odnosi se na odabranog ponuditelja), sukladno točki 31.B. Dokumentacije za nadmetanje.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
Rok, način i uvjeti plaćanja propisani su točkom 27. Dokumentacije za nadmetanje.
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti:
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Obvezni razlozi isključenja ponuditelja
Temeljem članka 67. stavak 1. točka 1. Zakona, Naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
— prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona,
— prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (NN br. 110/97, 27/98, 50/00, 129/00, 51/01, 111/03, 190/03, 105/04, 84/05, 71/06, 110/07, 152/08, 57/11, 77/11 i 143/12).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove podtočke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu. Obrazac navedene izjave sastavni je dio Dokumentacije za nadmetanje. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave (dan slanja poziva na nadmetanje u Elektronički oglasnik javne nabave Republike Hrvatske).
Temeljem članka 80. stavak 1. Direktive 2014/25/EU i članka 57. stavka 1. Direktive 2014/24/EU Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
B. ako utvrdi da je gospodarski subjekt ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela tog gospodarskog subjekta ili ima ovlasti reprezentacije, donošenja odluka ili nadzora u njemu pravomoćnom presudom osuđena za neko od kaznenih djela navedena u članku 57. stavak 1. Direktive 2014/24/EU.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove podtočke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izjavu. Obrazac navedene izjave sastavni je dio Dokumentacije za nadmetanje.
Temeljem članka 67. stavak 1. točke 2. i 3. Zakona, Naručitelj je obvezan isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
C. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe).
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz ove točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:
— potvrdu porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
— važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz prethodnog stavka, ili
— izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedan dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.
D. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi dokumenata kojima se dokazuju razlozi isključenja i uvjeti sposobnosti gospodarskih subjekata.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja
Naručitelj će isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
A. Ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta,
B. Ako je nad njime pokrenut prethodni postupak radi utvrđivanja uvjeta za otvaranje stečajnog postupka, ili postupak likvidacije po službenoj dužnosti, ili postupak nadležnog suda za postavljanje osobe koja će njime upravljati, ili postupak nagodbe s vjerovnicima ili se nalazi u sličnom postupku prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta.
Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke A. i B. gospodarski subjekt u ponudi dostavlja izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
Važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti, ili
Izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta ili važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Obrazac izjave kod koje se ovjerava potpis kod javnog bilježnika sastavni je dio Dokumentacije za nadmetanje.
C. Ako je gospodarski subjekt u posljednje 2 godine do početka postupka javne nabave učinio težak profesionalni propust koji Naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Uvjeti sposobnosti ponuditelja
U ponudi je potrebno dostaviti dokaze sposobnosti kako slijedi:
A. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
Svaki ponuditelj mora dokazati svoj upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
B. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
Važeća Potvrda o primitku prethodne obavijesti, koju izdaje Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kojom je operator javnih elektroničkih komunikacijskih mreža i javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga obavijestio HAKOM o početku obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga za davanje u najam elektroničke komunikacijske mreže i/ili vodova, sukladno odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN br. 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14) i Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (NN br. 154/11, 149/13, 82/14, 24/15, 42/16).
Gospodarski subjekt mora dokazati posjedovanje navedene Potvrde o primitku prethodne obavijesti za sebe i/ili (ukoliko namjerava dati dio ugovora o javnoj nabavi u podugovor) za podizvoditelja.
C. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
Važeća Potvrda o primitku prethodne obavijesti, koju izdaje Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM), kojom je operator javnih elektroničkih komunikacijskih mreža i javno dostupnih elektroničkih komunikacijskih usluga obavijestio HAKOM o početku obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga za djelatnost javno dostupne telefonske usluge u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži, sukladno odredbama Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN br. 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14) i Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga (NN br. 154/11, 149/13, 82/14, 24/15, 42/16).
Gospodarski subjekt mora dokazati posjedovanje navedene Potvrde o primitku prethodne obavijesti za sebe i/ili (ukoliko namjerava dati dio ugovora o javnoj nabavi u podugovor) za podizvoditelja.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: D. Dokaz financijske sposobnosti
Dokument izdan od bankarskih ili drugih financijskih institucija kojim se dokazuje solventnost gospodarskog subjekta (primjerice dokument BON-2/SOL-2).
Gospodarski subjekt mora dokazati da mu račun u posljednjih 6 mjeseci nije bio blokiran više od 7 dana neprekidno, te ne više od 15 dana ukupno.
Podaci o solventnosti gospodarskog subjekta u predmetnom dokazu sposobnosti obavezno trebaju obuhvatiti dan početka postupka javne nabave, odnosno datum 23.12.2016. godine.
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: E. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Važeće Rješenje o izdavanju dozvole za uporabu radiofrekvencijskog spektra najmanje tehnologijama GSM i UMTS temeljem odredbi članka 12. i 125. Zakona o elektroničkim komunikacijama, koje izdaje Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).
F. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Popis ugovora o uslugama izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini.
Popis ugovora sadrži iznos, datum pružene usluge i naziv druge ugovorne strane.
Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu Zakona, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda potpisana ili izdana od naručitelja.
Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o uredno pruženoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Naručitelj može izravno od druge ugovorne strane zatražiti provjeru istinitosti potvrde.
G. Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Izjava o tehničkoj opremi i tehničkim mogućnostima koji su pružatelju usluge na raspolaganju u svrhu izvršenja ugovora o javnoj nabavi na temelju okvirnog sporazuma, sukladno elementima kako slijedi:
1. Pružanje usluga predmeta nabave na svim lokacijama navedenim u Tehničkim specifikacijama iz ove Dokumentacije za nadmetanje;
2. Pružanje telekomunikacijskih usluga putem optičke infrastrukture osim u dijelovima gdje se traži brzina manja od 6 Mbps gdje se dopušta korištenje bakrenih parica;
3. Čuvanje (zaštita) i nepriopćavanje (neotkrivanje) podataka koji su dostupni pružatelju usluge vezano uz lokacije, kapacitete, način tehničke realizacije, vrstu tehnologije, trase kabela i svih drugih podataka povezanih s izvršenjem usluga predmeta nabave, a što bi moglo utjecati na povećanje ugroze od hakerskih napada ili drugih ugroza; Pružatelj usluge će s takvim podacima postupati s posebnom pozornošću te iste neće otkrivati drugim stranama osim u slučajevima kada ga na to obvezuju pozitivni zakonski propisi Republike Hrvatske;
4. Raspolaganje IP/MPLS mrežom koja u Republici Hrvatskoj pokriva lokacije s mjestima pružanja usluga predmeta nabave;
5. Raspolaganje GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/LTE mrežom, odnosno u svrhu bolje kvalitete GPRS backup-a mobilna mreža mora zadovoljavati uvjete kako slijedi:
5.1. pokrivenost GSM signalom – 99 % populacijske pokrivenosti,
5.2. pokrivenost GPRS signalom – 99 % populacijske pokrivenosti,
5.3. pokrivenost EDGE signalom – 90 % populacijske pokrivenosti,
5.4. pokrivenost UMTS/HSDPA signalom u većim gradovima RH – 35 % populacijske pokrivenosti,
5.5. GPRS backup se mora izvesti preko mobilne mreže ponuditelja,
5.6. mogućnost realizacije backup-a za lokacije određene Dokumentacijom za nadmetanje putem ADSL tehnologije na lokacijama gdje trenutno nema mogućnosti za GPRS back-up pristup sa Flat prometom i fiksnom IP adresom, a sve temeljem članka 89. Zakona o elektroničkim komunikacijama i članka 6. Pravilnika o uvjetima dodjele i uporabe radio frekvencijskog spektra vezano za dodatak 2. Pravilnika o namjeni radio frekvencijskog spektra i Tablice namjene radio frekvencijskog spektra koja čini njegov sastavni dio;
6. Osigurana pouzdanost i raspoloživost pristupa internetu te garantirana brzinu pristupa do internet okosnice, kao i spajanje na globalnu internet mrežu putem minimalno 2 nezavisna up-stream davatelja usluga.
Izjavu daje ovlaštena osoba ponuditelja.
Primjer obrasca Izjave o tehničkoj opremi i tehničkim mogućnostima sastavni je dio Dokumentacije za nadmetanje.
O svemu navedenom detaljno U Dokumentaciji za nadmetanje.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne
Odjeljak IV.: Postupak
IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio naručitelj:
02.09.20.
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije (osim za DSN)
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
6.2.2017 - 15:00
IV.3.5)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.6)Rok valjanosti ponude
do: 6.7.2017
IV.3.7)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 6.2.2017 - 15:00
Mjesto
HP-Hrvatska pošta d.d., Jurišićeva 13, III. kat, soba 317, Zagreb.
Odjeljak VI.: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci:
Odabrani postupak nabave: otvoreni postupak javne nabave velike vrijednosti; Naručitelj sklapa okvirni sporazuma s 1 gospodarskim subjektom, na razdoblje 2 godine.
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933
VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: Propisano odredbama Zakona o javnoj nabavi (NN br. 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske).
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
23.12.2016
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Telekom Srpske a.d. Banja Luka Mtel a.d. Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka
-
EUROPRONET BOSNIA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 Sarajevo
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Sarajevo - Zmaja od Bosne 88 71000 Sarajevo
-
Blicnet d.o.o. Banja Luka - Ulica Vuka Karadžića broj 2 78000 Banja Luka
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - ul. Franca Lehara br. 7 71000 Centar
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Mostar - Maršala Tita bb 88104 Mostar
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Zenica - Masarykova broj 46 72000 Zenica
-
BH Telecom d.d. Sarajevo Direkcija Goražde - Ferida Dizdarevića 3 73000 Goražde
-
SIECOM d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Tuzla - Aleja Alije Izetbegovića 29 75101 Tuzla
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Travnik - Prnjavor 11 72270 Travnik
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
BH Telecom d.d. Sarajevo - Direkcija Bihać - Bosanska 1 77000 Bihać