Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.11.2018. 10:20
(aukcija) Nabavka usluga štampe i isporuke poštanskih maraka za 2019. i 2020.godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
238-1-1-761-3-170/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO
IDB/JIB 4200682210005
Kontakt osoba Zlatko Lazović, tel. +38733252 868, fax +387 33 252-813,e-mail adresa:
zlatko.lazovic@posta.ba
Adresa Obala Kulina bana 8
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 252-661
Faks (033) 252-813
Elektronska pošta kabinet@posta.ba
Internet adresa www.posta.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
2 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
95000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Štampa i isporuka poštanskih maraka za 2019. i 2020.godinu
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Štampa i isporuka poštanskih maraka za 2019. i 2020.godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 22410000-7 | Marke |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
detaljna količina naznačena u tenderskoj dokumentaciji
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
“ JP BH POŠTA“ d.o.o. Sarajevo, Obala Kulina bana br.8, Glavni depo.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
7.2.2. U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u
odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom
nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti
originali ili ovjerene kopije.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Izjava ponuđača da raspolaže svom potrebnom tehničkom opremom za štampanje, zupčanje, videonadzor,
bezbjednosne – sigurnosne mjere, za realizaciju predmeta Ugovora u obimu koji je tražen Tenderskom dokumentacijom, te
obezbjeđen i osiguran pristup kupca opremi i repromaterijalu koji se koriste u realizaciji Ugovora, nakon odabira ponuđača,
a prije potpisivanja Ugovora, radi uvida u iste.
b) Izjava kojom se potvrđuje minimalna tehnička opremljenost i angažovanje tehničkog osoblja za videonadzor i
provođenje bezbjednosno-sigurnosnih mjera sa propisanim procedurama po svim fazama tehnološkog procesa rada tokom
realizacije Ugovora navedenih u tački 7.3.1.pod b) Tenderske dokumentacije
Napomena: Ukoliko je ponuđač angažovao zaštitarsku agenciju, dostaviti ovjerenu kopiju ugovora sa istom.
c) Izjava kojom potvrđuje da će odmah nakon potpisivanja Ugovora o štampi i isporuci poštanskih maraka za 2019. i
2020.godinu raspolagati sa neophodnom zalihom papira za štampu poštanskih maraka sa karakteristikama navedenim u
Aneksu 3 Tenderske dokumentacije.
d) Dostaviti uzorke poštanskih maraka sa zupčanjem 13 x 2 cm (tolerancija 13,5 x 2 cm), odštampane u štampariji
ponuđača, na papiru PVA 102 g. gumiranom, a koji su predmet nabavke:
1. 24,60 x 35,37 mm sa zupčanjem (tolerancija +/- 0,50 mm)
2. 40,00 x 20,00 mm sa zupčanjem (tolerancija +/- 0,50 mm)
(pravougaona oblik 1. prema prilogu u TD)
3. 27,72 x 41,58 mm, sa zupčanjem (tolerancija +/- 0,50 mm)
4. 30,00 x 40,00 mm sa zupčanjem (tolerancija +/- 0,50 mm)
5. 35,00 x 42,00 mm sa zupčanjem (tolerancija +/- 0,50 mm)
Na uzorcima ne smije biti logotip ''JP BH POŠTA'' d.o.o. Sarajevo, niti nominalna vrijednost.
Napomena: Za ispunjavanje uslova iz tačke 7.3.1. TD ponuđač može dokaze navedene u tački 7.3.2. dostaviti na jednom
dokumentu, a koji će obuhvatiti tražene izjave (a,b i c).
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
22.11.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 30.11.2018. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 30.11.2018. 10:15:00
Adresa i mjesto Obala Kulina bana 8,71000 Sarajevo
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Blicdruk d.o.o. Sarajevo - ul. Ćemaluša br. 8 71000 Sarajevo
-
CPU Printing company d.o.o. Sarajevo - ul. Vreoca bb 71210 Ilidža
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - ul. Obala Kulina bana br. 8 71000 Centar
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo, Centar pošta Bihać - Bosanska 3 77000 Bihać
-
JP BH Pošta d.o.o. Sarajevo - Centar pošta Sarajevo - Put života bb 71000 Sarajevo
-
ATLANTIK BB d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Bijelića bb 78000 Banja Luka
-
EURO-EXPRESS d.o.o. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 23 a 78000 Banja Luka
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
POŠTE SRPSKE A.D. Banja Luka - Ulica kralja Petra I Karađorđevića broj 93 78000 Banja Luka
-
SUTON d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Varaždinska br. 2A 88220 Široki Brijeg