Vedran Sorić: Činjenice govore, ali emocije prodaju

23.04.2019. 11:50 / Izvor: Akta.ba
Vedran Sorić: Činjenice govore, ali emocije prodaju

Kao zaposlenik globalne korporacije učvrstio je svoj status dinamične osobe usmjerene na rezultate, snažnog nastupa i širokog smisla za organizaciju.

Prodaja je krvotok, srce i duša biznisa! Činjenice objašnjavaju, ali emocije prodaju! Formula prodajnog uspjeha je individualna!, neke su od glavnih poruka predavanja "Internacionalna formula prodajnog uspjeha" koje je na nedavno održanom FMCG Summitu održao Vedran Sorić, direktor prodaje Sorbel Group d.o.o. Zagreb. On je prisutnima otkrio formulu prodajnog uspjeha na stranim tržištima, te prezentirao značenje i važnost stava prilikom prodaje. 

Vedran ima više od 10 godina prodajnog iskustva te pružanja strateškog i operativnog vodstva u jedinstveno izazovnim situacijama na teritoriju Istočne Europe. 

Kao zaposlenik globalne korporacije učvrstio je svoj status dinamične osobe usmjerene na rezultate, snažnog nastupa i širokog smisla za organizaciju.

Iskustvom i analitičkim pristupom vodi organizaciju prema visoko postavljenim ciljevima, a svojom osobnošću s lakoćom rješava višestruka i složena prodajno-ljudska pitanja vezana na motivaciju i dobivanja vrhunskih performansi. Još od fakulteta gaji posebnu strast prema predavanjima čime s osmjehom prenosi znanje i sakupljeno iskustvo.

Kroz rad u globalnoj tvrtci, na teritoriju istočne Europe, stekao je zavidno iskustvo ponajprije u motivaciji zaposlenika i postizanju vrhunskih performansi. 

Usmjeren na prodajnu distribuciju i strategiju i uvijek usmjeren na unaprijeđenje, Vedran tvrdi kako uspješnost prodaje ovisi većinski o samoj osobi prodavača te da konvencionalna prodaja nije izumrla.

 

Suprotno uvriježenom mišljenju, smatra da prodajni uspjeh nije nužno povezan sa proizvodom, uslugom, cijenom, a niti konkurencijom. 

"Vrlo često prodajni uspjeh povezan je upravo na nas same. Zaista je to teško objasniti, ali prodajna vještina je nešto što ne može naučiti, ali ono što nas diferencira od drugih, jeste naša osobnost. Osobnost je nešto što moramo osvijestiti, jer proizvod i uslove tržišta ne možemo promijeniti, ali možemo sebe", naglašava on.

Mišljenja je da se prodavač ne postaje, već rađa, tako da je uspješna prodaja itekako povezana s prodavačem – osobom koja prodaje.

Kroz svoje predavanje istakao da je da prodavači moraju prilagoditi svoj prodajni pristup kako bi zadovoljili potrebe svojih kupaca. 

Te se potrebe mogu definirati na različite načine, ali cilj agilnosti prodaje ostaje isti: "kako bi prodavači bili sposobni prilagoditi svoj proces prodaje svakom procesu kupnje".

Istakao je da sposobnost implementiranja osobnog prodajnog branda u svakodnevni, zahtjevni i stresni poslovni život je nit vodilja za kreiranje uspješne i održive karijere u profesionalnoj B2B prodaji.

Smatra da će kupci u narednim godinama radije biti tretirani kao obitelj nego kraljevi. 

"'Emotivna matematika', često ubačena kroz kvalitetan profesionalan osobni brand biti će najbolja oklada za prodajni uspjeh – najsigurniji način zadržavanja kupca 'za cijeli život'. Kupac kupuje radi mene", zaključio je Sorić.

Sve one koje zanima detaljno stručno usavršavanje alata i sposobnosti u prodaji, i ove će godine dobiti i priliku za to i to kroz trodnevni Executive Sales Adria Summit, koji se održava u Poreču, od 16. – 18. listopada. 

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti