Seminar: Agilna prodaja

30.08.2022. 10:42 / Izvor: Akta.ba
Vedran Sorić

Agilna prodaja je koncept koji kaže da prodavači moraju prilagoditi svoj prodajni pristup kako bi zadovoljili potrebe svojih kupaca.

Interaktivni seminar

Agilna prodaja

Datum i mjesto održavanja: 22. septembar, Sarajevo
Kroz seminar će vas Vedran Sorić, prodajni je konzultant s višegodišnjim iskustvom u prodajnom sektoru i vlasnik je konzultantske tvrtke Sorbel Group.
Seminar možete pohađati i online uživo, iz vlastitog doma ili ureda!

Agilna prodaja je koncept koji kaže da prodavači moraju prilagoditi svoj prodajni pristup kako bi zadovoljili potrebe svojih kupaca. Te se potrebe mogu definisati na različite načine, no cilj prodajne agilnosti ostaje isti, odnosno kako biti sposoban prilagoditi svoj proces prodaje svakom procesu kupnje?

U suštini je gotovo nemoguće pronaći razloge protiv prodajne agilnosti, štaviše, sasvim je logično da bi prodavači trebali prodavati na različite načine u različitim situacijama, odnosno različitim kupcima.

Istraživanja su pokazala da vrhunski (ovdje stavljamo naglasak na riječ "vrhunski") prodavači zapravo koriste različite prodajne pristupe, ovisno o situacijama s kojima se susreću. Tačnije, oni uglavnom koriste četiri različita pristupa:

Savjetovanje - prodavač nastoji razumjeti probleme kupca i riješiti ih odgovarajućim rješenjem.

Poremećaj (Provokacija) - prodavač izaziva (provocira) razmišljanje kupca te ga usmjerava prema svojim kriterijima kupnje.

Vrijednost - prodavač pokazuje prednosti kupnje svog proizvoda/usluge.

Proizvod/usluga - prodavač educira kupce o značajkama, funkcijama i prednostima pojedine ponude.

Isto tako, otkriveno je da se neuspješni prodavači ne pridržavaju niti jednog od navedenih pristupa. Oni jednostavno improviziraju – ako se sjećate onog „APP“ pristupa (Ako Prođe Prođe) koji povremeno proizvede željeni učinak, za koji takvi prodavači ne znaju zašto je proizveden , ali se osjećaju dobro i to ih tjera dalje.

S druge strane, najbolji prodavači koriste barem dva, a neki 3 odnosno sva 4 pristupa, te na taj način zadovoljavaju kupovne potrebe većeg broja kupaca. Odatle dolazi izraz agilnost – mogućnost prilagodbe kupcu/osobi, a ne samo ponavljanje onog što su mi/nam usadili.

Iskustvo potkrijepljeno istraživanjem kaže da kompanije koje su zamijenile svoj rigidni prodajni proces saagilnijim pristupom imaju prosječno 24% povećanje dobiti. One su više prilagođene potrebama kupaca i bolje su osposobljene zadovoljiti potrebe kupaca s odgovarajućom prodajnom taktikom. Najjednostavnijim rječnikom rečeno, bolje čuju što kupci traže.

Stoga, vrijeme je da razmislite o načinu na koji pripremate vaše prodavače da uspiju. Ostavimo iza sebe stoljećima vrijednu pojednostavljenu metodologiju prodaje i prihvatimo agilnost prodaje.

Cijena:

Kotizacija za učešće na seminaru Agilna prodaja iznosi 355,00 KM (+17% PDV).
Kotizacija za 3 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 310,00 KM (+17% PDV).
Kotizacija za 5 i više učesnika iz iste organizacije/kompanije, cijena po učesniku je 280,00 KM (+17% PDV).

Detaljan sadržaj i prijava

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave