dm-ovi kupci prepoznali kvalitet domaćih proizvoda

18.07.2019. 10:34 / Izvor: Akta.ba
dm-ovi kupci prepoznali kvalitet domaćih proizvoda
OTVORI GALERIJU

Prije godinu dana na našem tržištu zajedno sa dm-om startalo je deset domaćih proizvođača koji su kupcima ponudili nove proizvode nastale u njihovoj domaćoj radinosti.

Prije godinu dana na našem tržištu zajedno sa dm-om startalo je deset domaćih proizvođača koji su kupcima ponudili nove proizvode nastale u njihovoj domaćoj radinosti. Naime, zahvaljujući istoimenoj društveno-odgovornoj inicijativi dm-a, Startajmo {ZAJEDNO}, domaćim proizvođačima pružena je mogućnost da razviju svoj proizvod i plasiraju ga na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica. Tako je već godinu dana, pod oznakom „Naša posla“, u prodaji 30 novih prehrembenih i kozmetičkih proizvoda koji su nastali u našoj zemlji većinom od domaćih, prirodnih sirovina, a to su: Premium aronija proizvođača Tatarevich&Sons, Bihać, Alpino sapun od kozijeg mlijeka sa Farme koza Alpino, Pale, ljuti sosovi tradicionalnog i starog obrta Ljutko, Tuzla, medne maske proizvođača Ecomedico, Sarajevo, beeJapa medni eliksiri istoimenog proizvođača, Sanski Most, hercegovački melemi porodične firme Cmiljko, Grude, Wooling, prirodna spužvica za piling lica Obrta CoCo,  Travnik, Deolook prirodna deo krema od Organlook-a, Sarajevo, začinske soli proizvođača Bonatura, Jelaha te organski After microblading balm proizvođača Inkcare, Sarajevo. Svi ovi proizvođači, kao pobjednici inicijative, dobili su i podršku dm kompanije u vidu savjetovanja i mentoringa tokom različitih procesa pripreme proizvoda za nastup na tržištu, kao što su promjena imena, redizajn i dizajn ambalaže, istraživanje tržišta i certificiranje proizvoda.

„Kroz inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} dm je želio da pruži podršku proizvođačima koji ranije nisu imali priliku da svoje proizvode plasiraju na bh. tržište. Mentoring faza podrazumijevala je stručnu podršku od strane dm-a kojom su određeni proizvodi potpuno rebrendirani kako bi u konačnici bili konkurentni i na tržištu,“ istakao je Anes Cerić, asortiman menadžer dm-a.

Njihova specifičnost je činjenica da su svi proizvodi handmade, odnosno ručno rađeni. Posebni su i po originalnim recepturama i inovativnim namjenama.

„Odabrani proizvodi su se izdvojili jer su kvalitetni, inovativni i za njima postoji potreba na bh. tržištu. Kupci su prepoznali vrijednost domaćih, većinom handmade i prirodnih proizvoda koje smo kroz inicijativu Startajmo {ZAJEDNO} uvrstili u ponudu. Potvrda da smo zaista odabrali proizvode koji imaju potencijal i potrebni su na tržištu govori i zainteresiranost za njih izvan granica naše zemlje“, kazala je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

Domaći proizvod nastao u okviru inicijative Startajmo {ZAJEDNO}, sapun od kozijeg mlijeka Alpino, prvi je koji bi se uskoro mogao naći i na policama dm prodavnica u Hrvatskoj. Vladan Galijašević, vlasnik Farme koza Alpino u kojoj se prozvode tri vrste sapuna za kožu: klasik, cimet i med, obavlja posljednje pregovore sa distributerom.

„Uz pomoć dm-a i inicijative Startajmo ZAJEDNO ostvarili smo nevjerovatan uspjeh. Naši sapuni su privukli dosta pažnje kod nas, ali i van granica BiH, a trenutno obavljamo finalne pregovore kako bi i kupci dm-a u Hrvatskoj mogli da kupe jedan od Alpino sapuna. Uz podršku koju smo do sada imali od dm-a ne sumnjamo da će naš proizvod u Hrvatskoj biti prepoznat jednako dobro kao u našoj zemlji” izjavio je Vladan Galijašević.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti