Kventum uspješno realizovao interni trening za zaposlenike "Ba Services"
oslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno je realizovao trodnevni interni trening
U Sarajevu i Zavidovićima u poslovnim kancelarijama kompanije BA SERVICES d.o.o. od 04.08. do 06.08.2020. Poslovno-edukativni centar KVENTUM uspješno je realizovao trodnevni interni trening pod nazivom:
RAZVOJ SAVREMENIH VJEŠTINA TELEFONSKE KOMUNIKACIJE SA KLIJENTIMA
Tokom treninga obrađene su sljedeće oblasti:
PROCESI EFIKASNE I EFEKTIVNE KOMUNIKACIJE
KLJUČNE KOMPETENCIJE U RADU SA KLIJENTIMA
PRIMJENA ASERTIVNOSTI U PRAKSI
PSIHOLOŠKI TRIKOVI
Program treninga bio je zasnovan na sljedećim tematskim cjelinama, koje su obrađene kroz interaktivno predavanje, diskusije i praktični rad:
- Analiza telefonskih procesa (metode i tehnike) koje koriste zaposlenici BA SERVICES d.o.o.
- Komparacija telefonske i direktne komunikacije
- Savremene metode – svjetski trendovi u telefonskoj prodaji
- Izazovi telefonske komunikacije
- Percepcija proizvoda kojeg predstavljamo
- Razumijevanje uloge “call agenta“ u interakciji sa klijentom
- Priprema – Lični stav – Faktor samopouzdanja
- Razvoj efikasne i efektivne komunikacije:
- Principi otvaranja komunikacije i kreiranja pozitivnog prvog utiska
- Aktivno slušanje
- Verbalna (usmena) i paraverbalna komunikacija (govor, glas, dikcija, ton)
- Važnost pravilnog disanja i kontrole glasa
- “Feedback“ – Primanje i davanje povratnih informacija
- Vođenje razgovora pravilnom formulacijom pitanja
- Strategije telefonske komunikacije sa različitim tipovima klijenata
- Uspješna telefonska komunikacija (protokol, koraci, faze, načini predstavljanja)
- Upravljanje vremenom i efikasno izvršavanje zadataka
- Koučing tehnike: Kako da ostavite utisak profesionalca i kako se riješiti strahova neugode?
- Tehnike eliminisanja najčešćih grešaka, sumnji i primjedbi
- Razvoj asertivnih vještina u praksi
- Kreiranje uvjerljivog načina komunikacije prilagođen proizvodu
- Metode, tehnike i trikovi uticaja na klijente (Svjesna i nesvjesna manipulacija)
- Uticaj na sopstveno ponašanje tokom telefonske komunikacije
- Razvijanje vještina inteligentne upotrebe emocija sa zahtjevnim klijentima
- Otkrivanje indirektnih signala pomoću emocionalne inteligencije
Voditelji internog treninga:
Alen Buljubašić
dipl. pedagog-psiholog
Goran Ristić
dipl. psiholog
Koncept treninga pomogao je zaposlenicima da bolje identifikuju lokalne prioritete u procesu prodaje i marketinga. Također, zaposlenici su imali priliku da se upoznaju sa nalazima istraživanja primjene psihologije u prodaji i marketingu, kao i ulogom komunikacije u procesu ostvarivanja adekvatnog prvog kontakta sa klijentom i predstavljanja kompanijskih usluga i vrijednosti potencijalnim klijentima.
Kroz interaktivan rad svi zaposlenici su dobili priliku produbiti prethodna i steći nova znanja i vještine o izgradnji i razvoju adekvatnog odnosa između “prodavača“ i “kupca“, ali i značaju i ulozi koju ima ovaj odnos i komunikacija za buduću promidžbu kompanijskih vrijednosti i ostvarivanje dugoročne saradnje sa potencijalnim klijentima.
Zaposlenici su imali mogućnost da se upoznaju sa načinom na koji ljudska psiha funkcioniše u procesu prodaje i u odnosu prodavač – kupac, koji su zahtjevi klijenata (naročito potencijalnih), kako postati “saveznik“ sa klijentom i kako ga ubjediti da mu je baš ta usluga potrebna u datom trenutku i kako ta usluga podržava radnu etiku i radne vrijednosti njegove kompanije.
Fokus treninga bio je naučiti osjećati se ugodno nudeći proizvode i usluge, razviti vlastiti stil, popraviti komunikacijske vještine i primjenjivati vrlo efikasne modele u radu sa klijentima kako bi “call agent“ povećao samopouzdanje, unio performans u rad i poboljšao poslovne rezultate.
Osnovne karakteristike internog treninga bile su zajednički interaktivni rad između učesnika i predavača prema programu rada, razmjena iskustva iz svakodnevnog radnog okruženja, pozitivna prijateljska atmosfera i ugodno druženje tokom treninga.
KONTAKT INFORMACIJE:
KVENTUM d.o.o.
Poslovno-edukativni centar
Tvornička broj 3, 71 000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Tel: +38733621268
Faks: +38733621273
Mob: +38761307131
Mob: +38761267373
E-mail: info@kventum.ba
Web: www.kventum.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.