Subvencije do 15.000 KM za pokretanje biznisa u Trebinju

06.08.2021. 11:35 / Izvor: Akta.ba
Subvencije do 15.000 KM za pokretanje biznisa u Trebinju

Grad Trebinje objavio je javni poziv za samozapošljavanje lica sa evidencije trebinjske filijale Zavoda za zapošljavanje.

Grad Trebinje objavio je javni poziv za samozapošljavanje lica sa evidencije trebinjske filijale Zavoda za zapošljavanje koja bespovratno mogu da dobiju od 8.000 KM do 15.000 KM za sopstveni biznis, a prioritet kod dodjele sredstava imaće boračke kategorije i lica u stanju socijalne potrebe.

"Za bespovratna sredstva u iznosu od 8.000 do 15.000 KM mogu da konkurišu nezaposlena lica koja se, prije objavljivanja javnog poziva, vode kao aktivni tražioci posla", naveli su iz Gradske uprave Trebinje. 

Javni poziv je otvoren do 6. septembra za sve koji su zainteresovani za započinjanje vlastite djelatnosti, što podrazumijeva i registraciju poslovnog subjekta /privredno društvo, samostalni preduzetnik, komercijalno poljoprivredno gazdinstvo i drugi oblik/.

Prioritet kod dodjele sredstava, u okviru navedene ciljne grupe, imaju demobilisani borci, ratni vojni invalidi i druga lica sa invaliditetom, članovi porodice poginulih boraca i lica u stanju socijalne potrebe.

Subvencije se dodjeljuju za samozapošljavanje /započinjanje sopstvenog biznisa/ u svim djelatnostima osim trgovine i ugostiteljstva /izuzev originalnih ideja vezanih za turizam i domaće proizvode/, uz uslov da djelatnost nastave obavljati najmanje 24 mjeseca od dana potpisivanja ugovora o subvenciji.

Grad Trebinje će subvencije do 15.000 KM dodijeljivati za proizvodne djelatnosti /izuzev korisnika koji se registruju kao komercijalna poljoprivredna gazdinstva/.

Do 10.000 KM dodijeljivaće se za zanatske i uslužne djelatnosti uključujući i djelatnosti starih i umjetničkih zanata, a do 8.000 KM za komercijalna poljoprivredna gazdinstva.

Ukupni iznos odobrene subvencije se isplaćuje na račun korisnika /poslovnog subjekta/ i to 60 odsto u prvoj godini projekta, 25 odsto u drugoj godini, nakon provedene kontrole prethodno isplaćenih sredstava, a 15 odsto po isteku perioda od dvije godine od dana potpisivanja ugovora.

Prijave sa odgovarajućom dokumentacijom treba dostaviti poštom ili lično u zapečaćenim kovertama na adresu Gradske uprave.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti