BE THE IMPULSE

Automobili koji plijene pažnju: Cupra zvanično stigla u BiH!

10.02.2023. 11:59 / Izvor: Akta.ba
Cupra
OTVORI GALERIJU

Novi brand automobila, jedan od najbrže rastućih u svijetu, sinoć je svečano predstavljen na eventu "BE THE IMPULSE" u Core Business Centar na Čengić Vili.

"Ovo nije samo priča o automobilima, ovo je mnogo šira priča od toga. Priča o communityu koji se gradi oko branda Cupra“, kazao je za Akta.ba Amar Čolo, brand manager za marku Cupra u BiH pri kompaniji Porsche BiH.

Novi brand automobila, jedan od najbrže rastućih u svijetu, sinoć je svečano predstavljen na eventu "BE THE IMPULSE" u Core Business Centru na Čengić Vili.

Nakon dugog iščekivanja, ova prestižna marka je sada zvanično dostupna i u našoj zemlji. Na globalnom tržištu već su prodate hiljade modela, a članovi Cupra plemena šire njegov impuls iz dana u dan i tako on postaje sve jači.

"Definitivno to nam je i cilj sa večerašnjim eventom kada brand uvodimo na tržište da se to širenje nastavi velikom snagom", istakao je Čolo.

Ovaj nekonvencionalan brend napravilo je nekoliko vizionara koji su željeli da izazovu status quo te ponovo osmisle savremeni sportski stil.

"Cupra je potpuno nova marka u VW grupaciji koja je kreirana 2018. godine. Upravo to pojačava snagu ove priče. U covid periodu punom neizvjesnosti i ekonomske krize, nije bilo jednostavno odvažiti se i krenuti sa ovakvim brandom. To su mogli samo ljudi koji su istinski vjerovali da će ova priča uspjeti. Svi mi koji smo vezani ovakvom pričom vjerujemo u nju. Znamo tačno šta treba da napravimo. I obećavamo vam da će ovo putovanje biti izrazito interesantno", naglasio je brand manager za marku Cupra u BiH.

Vozila su kreirana za ljubitelje vožnje. Namijenjen prije svega različitim pokretačima promjena koji spaja emocije, elektrifikaciju i performanse kako bi inspirisao Svijet. Na eventu „BE THE IMPULSE“ posjetitelji su mogli pogledati Cupra modele, a najveću pažnju je privukao model na kojem je bio prikazan 3D mapping.

"Cupra kao brand postavlja drugačije standarde nego one koje smo do sada mogli vidjeti kod drugih brendova. Išli smo korak dalje pa smo za potrebe ovog eventa organizovali i  3D mapping CUPRA Formentora. Automobil je u svojoj prirodnoj dimenziji i može se vidjeti fizički, ali uporedno sa tim se puštaju odgovarajući efekti  na auto kako bi primilo tu treću dimenziju, koja je na oko vidljiva te vam daje osjećaj produbljene mašte i futurističkih efekata", pojasnio je za naš portal Nijaz Ćehaja, marketing manager Cupre i Seata.

cupra

Foto: Akta.ba

CUPRA modeli

Prvo vozilo koje je utjelovilo ambiciju i karakter brenda koji izaziva okolinu bila je CUPRA Ateca. Jedinstven model u svom segmentu. Dvije godine kasnije, brend je lansirao kralja lavova, CUPRA Leon. Bio je to prvi model marke sa širokim spektrom snažnih motora i prvi elektrificirani model CUPRA, zahvaljujući plug-in hibridnom motoru visokih performansi.

Nakon toga uslijedio je prvi samostalni model, CUPRA Formentor. Formentor je prvi model u istoriji ekskluzivno dizajniran i proizveden za marku CUPRA, a koji je već izazvao veliki interes i postigao ogroman uspjeh i sada je ovaj crossover SUV najprodavaniji model kompanije. Pravi je magnet za nove kupce koji su u potrazi za ekskluzivnošću, inovativnošću te intuitivnim i dinamičnim doživljajem vožnje. CUPRA Formentor objedinjuje prednosti vozila s vrhunskim performansama i kvalitete SUV vozila i spreman je razmaziti i najzahtjevnije vozače. Ovaj vrhunski sportski crossover dostupan je s bogatom ponudom od sjajnih pet pogonskih verzija, od osnovne izvedbe 1.5 TSI od 150 KS do najmoćnijeg Formentora VZ5 od čak 390 KS.

CUPRA dokazuje da su elektrifikacija i sportski duh savršeni spoj, te 2022. proširuje svoj asortiman sa CUPRA Born modelom, prvim 100% električnim vozilom marke, modelima s različitim kapacitetima baterija, kao i snažnijom e-Boost verzijom.

Plug-in hibridna tehnologija je pokazala da je elektrifikacija dio CUPRA-inog DNK, a raspon vozila koja imaju koristi od ove tehnologije je narastao kako bi obuhvatio veliki dio asortimana brenda. Ali CUPRA ide dalje. Do 2024. asortiman plug-in hibridnih modela uključivat će još više opcija i veći doseg. Timu se pridružuje CUPRA Terramar, sportski SUV koji odaje počast Terramaru, oblast Sitges, kombinujući smjele proporcije sa upečatljivim dizajnom. Ovaj emotivni, sportski i elektrificirani SUV odvesti će kompaniju na luksuzno tržište i to na ključno mjesto SUV segmenta, segmenta koji se najbrže razvija u Evropi. Proizvodit će se u Mađarskoj, u Audijevoj fabrici u Györu. CUPRA Terramar će biti dostupan sa verzijama motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, kao i sa novom generacijom plug-in hibridnih pogonskih sklopova koji isporučuju oko 100 km u potpuno električnom načinu rada.

CUPRA Tavascan, drugi potpuno električni CUPRA model kao sljedeća faza putovanja, stići će na tržište 2024. godine, nakon čega slijedi prvi gradski električni automobil marke, inspirisan konceptom CUPRA UrbanRebel. Vozilo koje je razvijeno za buntovniji električni svijet stiže 2025. godine.  „UrbanRebel” je više od automobila za CUPRU. Ovo je model koji za cilj ima demokratizaciju električne mobilnosti. Dokaz da električni automobili ne moraju biti dosadni, već da mogu biti seksi, zabavni za vožnju i istovremeno pristupačani.

CUPRA gleda u budućnost sa novim herojima za novu eru

Jedan od ključnih elemenata uspjeha CUPRA marke je CUPRA Tribe.

"CUPRA tribe iz dana u dan oblikuje suštinu našeg brenda: energičan stav, buntovni duh i nekonvencionalan način razmišljanja", rekao je Antonino Labate, direktor strategije, poslovnog razvoja i operacija u CUPRA-i.

CUPRA je osvojila prvenstvo PURE ETCR električnih touring automobila 2021. godine i nastavlja da učestvuje u Extreme E, off-road takmičenju električnih SUV vozila. Brend je službeni partner FC Barcelone u automobilizmu i mobilnosti, premium sponzor World Padel Toura i službeni sponzor eSports Cluba Finetwork KOI.

U saradnji sa brendovima kao što su Primavera Sound i De Antonio Yachts, stvoren je CUPRA lifestyle univerzum. CUPRA tribe je sastavljeno od tima ambasadora koji žele biti pokretačka snaga promjena. Među njegovim članovima su i njemački golman Marc Ter Stegen, zatim dobitnica zlatne lopte i najbolji FIFA-in nogometaš Alexia Putellas  i osvajači zlatne olimpijske medalje Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto.

"Znamo tačno gdje želimo da idemo i obećavam vam će biti interesantno. Svaki pojedinačni model koji ćemo predstaviti na tržištu bit će korak naprijed na našem putu.", rekao je Wayne Griffiths i dodao:

"Ostaćemo vjerni sebi i biti autentični, to je duh CUPRA energije. Uradit ćemo ovo na CUPRA način, kao i uvjek. Budućnost je električna. Budućnost je CUPRA."

Da je CUPRA budućnost pokazuju i brojke prodanih automobila.

"Na globalnom nivou Cupra je 2018. ostvarila promet od oko 430 miliona eura. Taj promet je 2021. rastao na 2.2 milijarde eura, a cilj nam je 2025. da se popne na 15 milijardi eura. U 2020.godini smo na globalnom nivou probali oko 80 hiljada modela dok je 2022. ta brojka narasla na 200%.", kazao je Amar Čolo.

cupra

Foto: Akta.ba

CUPRA garaža

Ono što je još jedna od zanimljivosti koja CUPRU čini drugačijom od drugih brendova jeste i to što ona nema prodajni salon. Umjesto salona CUPRA ima svoju garažu.

"To je već poznat koncept koji postoji u  drugim metropolama poput Milana, Roterdama, Londona. Kada uđete u CUPRA garažu osjećate se kao u svojoj garaži. Pozivam vas da posjetite Cupra garažu u Sarajevu i uvjerite se u neobični i posve elegantni ambijent koji oslikava priču CUPRA brenda",", istakao je Nijaz Ćehaja.

No automobili su samo dio priče.

"Na kraju ljudi su ti koji čine brand i zato je važno da večeras iz ove zgrade počnemo da širimo taj Cupra impuls", poručio je brand manager Cupre.

E.O.

cupra

Foto Akta.ba

Cupra automobile u BiH možete pogledati u ovlaštenom prodajnom objektu na lokaciji:

Porsche Interauto d.o.o. Sarajevo

BIH 71000 Sarajevo, Bulevar Meše Selimovića 16

Za više informacija posjetite web.

Online konfigurator.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Akta.ba (@akta.ba)

TAGOVI:

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti