Potreba bh. poslovne zajednice
U Banjoj Luci održan seminar o ispitivanju tržišta
Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora BiH u saradnji s Fondacijom Konrad Adenauer je u Banjoj Luci organizirala seminar o temi "Ispitivanje tržišta s osvrtom na EU".
Vanjskotrgovinska/Spoljnotrgovinska komora Bosne i Hercegovine u saradnji s Fondacijom Konrad Adenauer je u Banjoj Luci organizirala seminar o temi "Ispitivanje tržišta s osvrtom na EU".
Predavač na seminaru je Perica Macura, redovni profesor Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci, za užu naučnu oblast marketing, istraživanje tržišta, međunarodni marketing i planiranje i poslovna politika. Autor je više publikacija i stručnih radova iz oblasti marketinga i istraživanja.
Ispitivanje tržišta je potreba bh. poslovne zajednice jer postoje realne potrebe za podacima i informacijama. Ti podaci su potrebni radi proširivanja postojećih poslova i pokretanja novih. Osnovna namjena seminara je pojašnjenje samog procesa prikupljanja, obrade, razumijevanja i korištenja rezultata ispitivanja tržišta.
Seminar je namijenjen bh. poslovnoj zajednici, ekonomistima, marketinškim radnicima, te privrednim subjektima koji žele da steknu osnovna znanja o ispitivanju tržišta.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.