Prijateljice pokrenule zanimljiv biznis
Unikatne kupole na Drini: Noćenje ispod milion zvjezdica
Potencijal prekrasne rijeke Drine je jako velik i još uvijek nedovoljno iskorišten.
Potencijal prekrasne rijeke Drine je jako velik i još uvijek nedovoljno iskorišten. Kako bi ponudile novi sadržaj Goraždu i iskoristile potencijal Drine, dvije prijateljice su došle na ideju da naprave kupolu za noćenje.
Melisa Selak-Hodo i Dejna Čelik uz pomoć svojih supružnika prave prvu unikatnu kupolu kraj rijeke.
"Naš biznis se zove FADAM d.o.o., a naš prvi smještajni kapacitet se zove D – Riverzone (Drina – Riverzone). Naša želja je da ponudimo mogućnost iskustva spavanja pored rijeke Drine u unikatnoj kupoli", kazala nam je Melisa.
Kupola će biti gotova u proljeće 2024.
Njihova primarna ciljna skupina su digitalni nomadi i turisti koji žele kvalitetan odmor i avanturu. Planiraju da kupolu završe do proljeća 2024.
"Kupola će se nalazila na pješčanoj plaži u mjestu Vranići, ispod ceste M20 koja je odlična poveznica sa drugim turističkim mjestima. U neposrednoj blizini se nalazi i poznata plaža „Desetka“ ", pojasnile su.
D – Riverzone nije namijenjen samo za korištenje ljeti već tokom cijele godine. Posjetiteljima će nuditi noćenje u unikatnoj kupoli (sauna + jacuzzi) sa lokalnim doručkom te iznajmljivanje čamaca, kvadova, SAPova i bicikala uz mnoge druge usluge.
"Naši posjetitelji će prilikom dolaska u D-Riverzone, ući u zonu zabave i avanture. S druge strane ulaze i u zonu mira", istakle su.
U kupoli će promovisati domaće proizvode i pružati podršku drugim malim biznisima.
"Prilikom ulaska u kupolu, naši posjetitelji će biti dočekani sa mini paketom goraždanskih proizvoda (domaće mlijeko/sir, tjestenina, kafa i sl.) uz kontakte proizvođača, kako bi njihovo iskustvo bilo potpuno", kazale su.
Za početak Melisa i Dejna su planirale napraviti jednu kupolu, a kasnije će se širiti na različite lokacije.
Drina osvaja turiste
Potencijal njihove ideje je prepoznala Impakt fondacija i pomogla im.
"Podrška nam zaista mnogo znači kako u finansijskom smislu tako i u mentorskom. Zaista su najvrjednije mentorske sesije koje smo imali sa njima. Na taj način smo "razradili" svoje biznis ideje u prave biznis priče“, pojasnile su.
Smatraju da su ovakve stvari nešto što je potrebne Goraždu kako bi bili uspješniji u polju turizma.
"Drina je rijeka koja osvoji sve turiste, ali definitivno moramo raditi na turističkom planu i zadržati što duže turiste u našem gradu“, poručile su.
E.O.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.