NAJSKUPLJA DO SADA

Proslava dana RS-a koštala više od 750.000 KM, posao dodijeljen ovoj agenciji

11.01.2024. 14:54 / Izvor: Akta.ba
dodik

Od samo dva tendera, agencija je za zaradila 756.990 KM sa PDV-om, javlja Akta.ba.

Kabinet predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika dodijelio je banjalučkoj agenciji MANIA posao organizacije proslave i medijske podrške neustavnog Dana Republike Srpske.

Od samo dva tendera, agencija je za zaradila 756.990 KM sa PDV-om, javlja Akta.ba.

NAJSKUPLJA DO SADA

Tender za medijsku kampanju iznosio je 239.000 KM bez PDV, dok je za usluge organizovanja proslave utrošeno 408.000 KM bez PDV-a. Kriterij za dodjelu ugovora za usluge medijske kampanje bila je ekonomski najpovoljnija ponuda.

S obzirom na iznos koji je ove godine potrošen na "jedan dan spektakla", sasvim je sigurno da je proslava bila najskuplja do sada.

Godinu ranije, za proslavu Dana Republike Srpske izdvojeno je oko 640.000 KM.

dodjele proslava dana rs

Dodjele ugovora na Akta.ba 

Proteklih pet godina za ovaj posao je bila zadužena agencija CITY Consulting d.o.o. Banja Luka, koja je povremeno posao dijelila sa firmom SD SISTEMI d.o.o.

Proslava u 2021. godini, usljed pandemije virusa korona, izvedena je u nešto "skromnijem" aranžmanu i koštala je 328.640,00 KM, dok je ona iz 2020. koštala 417.555,00 KM bez PDV-a.

Inače organizacija se odnosila na svečanu akademiju u banjalučkoj dvorani Borik, organizaciju svečanih događaja na otvorenom u Banjoj Luci i Istočnom Sarajevu, organizaciju pratećih događaja proslave širom Republike Srpske.

ŠTA ZNAMO O AGENCIJI MANIA

Marketing agencijs MANIA osnovana je 2015. godine, čiji su vlasnici Dajan Javorac, Srđan Šipka i Danijel Tepšić. Za Dajana Javoraca, mediji su pisali da je reditelj i fotograf iz Banje Luke, koji je u samo pet godina prošao put od najgoreg studenta Ekonomskog fakulteta do dobitnika pregršt svjetskih priznanja u oblasti filmske umjetnosti i vlasnika marketinško-produkcijske agencije.

Agencija pruža usluge vođenja kompletnog marketinga i brige o cjelokupnom brendu klijenta i većinom su usmjereni na domaće klijente.

Osim reklama i spotove za privatne kompanije, vrlo često dobijaju tendere i u institucijama na raznim nivoima.

Nagli rast dobiti imali su 2022. godine, kada su dostigli skoro milion KM, tačnije 990.903. KM. Godinu prije on je iznosio 478.627 KM.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti