Kreativan bh. brend

Lerim: Domaći brend jedinstvene poslovne i edukativne misije na bh. tržištu

17.04.2024. 12:20 / Izvor: Akta.ba
Lerim

Foto: Mirel Okičić, Foto: Akta.ba

Pakovanjem ukrašavaju proizvode i na poseban način educiraju bh. tržište.

Lerim d.o.o je bh. kompanija koja kvalitetom, dizajnom, inovativnošću i pasijom za uvođenjem estetskog elementa u proizvodni sektor širi misiju osvještenja o važnosti izgleda pakiranja.

Ovu godinu posvećuju posjetama sajmovima u BiH kao primarnoj promotivnoj aktivnosti.

Tako su već drugi put na Međunarodnom gospodarskom sajmu u Mostaru.

"Ove godine smo odlučili da se predstavimo na svim privrednim sajmovima u BiH, putujući tako kroz gradove BiH u cilju približavanja malim proizvođačima koji prave zanimljive proizvode a kojima bi naša rješenja za pakovanje pomogla da se bolje plasiraju na tržištu i da budu bolje vidljivi.", kaže za Akta.ba Mirel Okičić, direktor ove kompanije.

Akta.ba

Mala i srednja preduzeća u BiH su, kaže, neosviještena o važnosti pakovanja.

Neosvještenošću anuliraju važnost i vrijednost sadržaja, tačnije svog proizvoda, u čemu ova kompanija vidi svoju višu misiju.

Lerim kompanija se svojim proizvodima razlikuje od standardnog ambalažnog tržišta a osnovna distinkcija je u činjenici da prave luksuznu i nadasve kreativnu ambalažu.

"Za svaki proizvod se trudimo napraviti jedinstveno pakovanje prateći tako posebnost proizvoda za koje kreiramo dizajn i svakako da svojim rješenjima težimo ka dizajnu koji "nije viđen" na našem tržištu", pojašnjava Okičić.

Akta.ba

Ono na što su trenutno stavili fokus su papirne luksuzne kese.

"Akcenat u izradi luksuznih kesa stavljen je na prirodne materijale, što je slučaj i sa kutijama, na eco friendly element i na obnovljivost tako da smo s tim asortimanom dodatno obogatili ponudu ali i bh. tržište", naglasio je.

Svijest tržišta: Bitan je proizvod a ne ambalaža

Na pitanje koliko je luksuzna ambalaža tražena na bh. tržištu kaže da potražnje ima ali da su i izvozno orijentirani jer su inostrane kompanije više osviještene o važnosti luksuznog pakovanja i sa takvima lakše uspostavljaju saradnje.

Nažalost, pakovanje a posebno luksuzna ambalaža je kod nas, kako kaže Okičić, svojevrsna tabu tema i posmatra se kao trivijalnost, što sigurno nije.

Pakovanju bh. proizvodne kompanije najmanje posvećuju pažnju.

Akta.ba

Baš iz tog razloga njihova misija i jeste, pored poslovnog segmetna i edukativna nota kroz koju, mala i srednja proizvodna preduzeća u BiH žele dodatno educirati i osvijestiti o tome koliko zapravo prava ambalaža može benefitno uticati kako na poslovanje tako i na tržišno etabliranje.

"Željeli bismo zaista animirati proizvodne firme da nam se jave i da se upoznaju sa mogućnostima koje nudi luksuzno pakovanje. Da im pokažemo kako njihov proizvod može izgledati bolje, primamljivije, interesantnije i zašto ne, luksuznije a svakako da ga pakovanjem možemo učiniti jedinstvenim.", kaže za Akta.ba Okičić.

Tržišna vrijednost proizvoda se može povećati uz kvalitetno pakovanje

Ono čemu pripisuje žal su svakako brojni kvalitetni, dobro osmišljeni bh. proizvodi koji su sadržajno na zavidnom nivou ali kojima, po njegovom mišljenju, loše pakovanje odvlači pažnju kako tržišta tako i samih kupaca što se u konačnici negativno odražava na poslovanje tih proizvodnji.

"U svijetu je ambalaža br. 1 a proizvod je "šta dobijete". To svakako nije nešto što mi promiviramo, jer kvalitetu sadržaja dajemo primat ali nam je žao što neki jako dobri proizvodi prolaze doslovno kao nevidljivi na tržištu samo zbog "problema" ambalaže koji je, bar uz naš tim, lako rješiv. Kvalitet proizvoda treba da (is)prati kvalitetna ambalaža kako proizvod ne bi izgledao vizualno siromašno, nekvalitetno ili jeftino. Svakako da loš proizvod ambalaža prodaje samo "na prvu" i rijetko zadržava kupce, ali ako imate kvalitetan proizvod, estetski kvalitetna ambalaža samo pomaže da lakše dođete do kupaca a kvalitetom ćete ih zadržati", pojašnjava.

Unutar trenutne klijentele na bh. tržištu, svoje proizvode najviše prodaju za proizvodne pogone namještaja koji su izvozno orijentirani.

Zatim, proizvođače meda, vina, nakita.

Na pitanje da li imaju neki "poseban proizvod" Okičić kaže da su svi njihovi proizvodi, upravo zbog činjenice da su "custom made" za svakog kupca sami po sebi posebni.

Akta.ba

"Jedinstvena izrada sa pažljivo biranim prirodnim/recikliranim materijalima svaki proizvod čini posebnim i svaki iza sebe ima 'svoju priču'", kaže.

Klijenti u kreiranju finalnog rješenja ambalaže za svoj proizvod mogu sudjelovati sa timom iz Lerim kompanije.

"Mi volimo klijente koji su zahtjevni i koji nam (po)služe kao izazov iz kojeg dodatno učimo i usavršavamo se. Svaki klijent ima mogućnost predlaganja željenog rješenja a kroz sinergiju ideja lako dođemo do finalnog odabira, najboljeg za tog klijenta i njegov proizvod. Još nismo imali klijenta kojem se ono što smo predložili nije svidjelo na što smo izuzetno ponosni", kaže.

Kompanija Lerim postoji od 2009. godine.

Prvobitna djelatnost se ogledala u iznajmljivanju i održavanju printera, kopir aparata i distribuciji tonera, nakon čega se spektar njihovh usluga proširio na tekstilnu i štamparsku industriju, te izradu svijetlećih 3D i Light Box reklama, a onda na izradu namjenskih kutija pod motom "Mi pakujemo vaš indentitet". 

Lerim je zasigurno još jedna uspješna, pozitivna i sjajna poslovna priča iz BiH i bh. brend kakav zaslužuje pažnju.

 

N.K.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti