Rujević: New Moment u 2015. godini očekuje više rada i kreativnosti

03.01.2015. 10:05 / Izvor: eKapija.ba
Rujević: New Moment u 2015. godini očekuje više rada i kreativnosti

Za New Moment 2014. godina je bila uspješna. Projekti koje su realizovali dali su više nego dobre rezultate. Šta je to obilježilo poslovnu godinu ove Agencije i šta nam to pripremaju 2015. godine saznali smo od Dragana Rujevića, direktora New Momenta.

Za New Moment 2014. godina je bila uspješna. Projekti koje su realizovali dali su više nego dobre rezultate. Šta je to obilježilo poslovnu godinu ove Agencije i šta nam to pripremaju 2015. godine saznali smo od Dragana Rujevića, direktora New Momenta.

Po čemu ćete pamtiti 2014. godinu?

- 2014 godina je vjerovatno jedna od mojih najuspješnijih godina kako u profesionalnom  tako i u privanom životu. Mnogo je razloga bilo da je zapamtim i ispratim uz čašu vrhunskog šampanjca. Sa New Momentom sam ostvario najbolje poslovne rezultate od osnivanja preduzeća, a u privatnom životu sam postao otac po drugi put, i ostvario druge uspjehe na privatnom planu kao useljenje u novi stan, uspjehe po pitanu edukacije i sl.

Koji su projekti obilježili vašu poslovnu godinu?

- Dugogodišnja saradnja sa Novom bankom je bila vemo uspješna i u 2014 godini. Svi projekti koje smo radili za Novu banku su dali izuzetne rezultate. Saradnja sad dm-om i Banjalučkom pivarom su takođe bili veoma važni za agenciju i na neki način su nas dodatno afirmisali i dali snagu i energiju za budući razvoj.

Najbolji i najgori poslovni poduhvat?

- Teško je izdvojiti najbolji poslovni poduhvat u 2014 godini, zaista agencija je bila uspješna na brojnim poljima. Možda naš značajniji ulazak u područje poslovanja sa medijima  kroz segment planning-a i buying-a je bilo veoma uspješno.

Kako imam želju da odgovorim na sva pitanja, tako ću i za  najgori poslovni poduhvat odgovoriti da je to učešće na tenderima koje raspisuju javna preduzeća i trošenje energije za pokušaje da ostvarimo saradnju sa preduzećima koja nisu definisala svoje poslovne planove, marketing planove i način saradnje sa reklamnim agencijama.

Šta očekujete od naredne godine?

- Generalno očekujem izuzetno tešku godinu po pitanju poslovanja u marketing industriji u BiH.  Ova izjava se može smatrati floskulom jer je iz godine u godinu svi ponavljamo, međutim zbog sve većeg zastoja u razvoju zemlje, nesprovođenjem sveukupnih reformi, zastoju po pitanu Eurointegracija, sve većoj korupciji, i sl. građane Bosne i Hercegovine očekuje veoma težak period.  

Interancionalne kompanije smanjuju budžete za Bosanskohercegvačko tržište, dok domaće kompanije ionako imaju još uvijek brojne bazične probleme vezane za obezbjeđenje normalnog i stabilnog poslovanje i razvoja  da bi značajnije mogle da se posvete razvoju marketinških aktivnosti. Veoma mali broj domaćih komapnija će biti u mogućnosti da angažuje reklamne agencije i strateški se posveti  borbi protiv internacionalne konkurencije na polju marketinga.

Što se tiče New Momenta očekujem više rada , više truda i više kreativnosti kod svih zaposlenih u svim segmentima poslovanja jer nam cilj da ostvarimo određeni rast u odnosu na 2014 godinu.

U skladu sa tim, koji su planovi firme za 2015. godinu?

- Plan nam je da u U 2015 godini zadržimo postojeći nivo sradnje sa postojećim klijentima kao i da proširimo nivo saradnje u slučajevnima gdje je to moguće. Takođe planiramo i da uspostavimo saradnju i sa nekim novim potencijalnim klijentima.

New Moment kao kreativna agencija uvijek ima zadatak da neki od svojih radova pošaljemo na značajnije festivale.

Interno u agenciji akcenat će nam biti na stalnoj edukaciji zaposlenih, razvoj poslovanja u digital segmentu, vrijedan rad i dobra zabava.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti