"Korak u budućnost" sa Mikrocopom
U Sarajevu je danas održana Mikrocop konferencija na temu „Bespapirno poslovanje – korak u budućnost“.
U Sarajevu je danas održana Mikrocop konferencija na temu "Bespapirno poslovanje – korak u budućnost". Riječ je o poslovno informatičkom događaju, namijenjenom svima koji se susreću sa izazovima modernog i učinkovitog upravljanja dokumentima, na kojem su bili prisutni bankari, javne institucije, mikrokreditne organizacije, te privatna preduzeća.
Govoreći o značaju bespapirnog poslovanja, direktor Mikrocopa Sarajevo Aid Kulić istakao je u izjavi za poslovni portal Akta.ba, da se uvođenjem provjerenih rješenja povećava učinkovitost poslovnih procesa i omogućava brz dostup do ključnih informacija korisnicima na području bankarstva, finansijske djelatnosti, osiguravajuće industrije, farmacije, zdravstva, javne uprave, telekomunikacija, trgovine, energetike i mnogih drugih djelatnosti.
Nakon uvodnog dijela konferencije, uslijedile su prezentacije Mikrocop stručnjaka iz Hrvatske Ivice Metlikoveca koji je prisutnima predstavio racionalno upravljanje dokumentima kroz cijeli njihov životni ciklus u kojima je prikazano kako u svakom pojedinačnom procesu biti što uspješniji.
Gostima se obratila i Ljiljana Krsman direktorica sektora operacija Hypo Alpe-Adria-Bank, kao jedan od korisnika usluge Mikrocopa.
"U svojoj dvogodišnjoj saradnji Mikrocop je banci omogućio brže i efikasnije poslovanje, jer kao klijent mogli smo da koristimo timove sa iskustvom u bespapirnom poslovanju, te nismo morali da ulažu u dodatni IT sektor što je uveliko smanjilo troškove, ali i doprinjelo efikasnom poslovanju“, navela je Krsman.
Osim njih, gostima su još govorili Beriz Čivić, Ekonomski fakultet Tuzla o modelu efikasnog poslovanja u organizaciji, dok su Mladen Brcković i Saša Raletić iz Mikrocopa govorili i praktičano prikazali skeniranje – poslovni proces – RMS, te Admir Kulić, koji je predstavio CloudIT rješenja za upravljanje dokumentima u fizičkom obliku.
Na konferenciji je prezentiran samo jedan dio usluga kojima se Mikrocop bavi jer na žalost zbog obima svog poslovanja i ograničenošću vrmenom nisu mogli prezentirati svaki segment svog poslovanja.
Također, pokrenute su diskusije o aktualnim temama s područja bespapirnog poslovanja i učinkovitijeg upravljanja dokumentima, na šta su izlagači dali svoje viđenje trenutne situacije.
Inače, djelatnost društva Mikrocop obuhvaća prodaju cjelovitih poslovnih rješenja i usluga na području koje obuhvata dokumenata i podataka, upravljanja poslovnim procesima i dugoročne pohrane dokumenata. Na tržištu su prisutni od 1976 godine i danas su vodeći lider u regiji u upravljanju dokumentima u fizičkom obliku, skeniranju, digitalizaciji i poslovnim procesima.
Upravljaju sa najvećom arhivom dokumenta u regiji negdje oko milijardu zapisa, upravljaju statističkim arhivima cca 60 hiljada dužnih metara uspravno složenih registratora od toga je 45 hiljada dužnih metara je u njihovim vlastitim arhivskim prostorima, 15 hiljada dužnih metara dokumentacije klijenata u njihovim vlastitim arhivima. Mikrocop na tržištu želi da bude prepoznat i pouzdan partner, stručnost i sigurnost su ključne osobine na kojima temeljimo svoje poslovanje.
Svoje poslovanje Mikrocop temelji trenutno najviše na poslovanju sa bankama, trgovačkim lancima gdje obrađuju i čuvaju njihovu dokumentaciju po svim pravnim i zakonskim aktima, u svom ovom poslu imaju nadležne institucije koje sav ovaj proces prate i nadgledaju.
Prepoznati su kao pouzdan partner brojnim preduzećima i organizacijama na području šire Adriatic regije.
I.M.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.