Maher Al-Osta, stručnjak za digitalni marketing novi član tima Akta.ba

09.06.2016. 12:47 / Izvor: Akta.ba
Maher Al-Osta, stručnjak za digitalni marketing novi član tima Akta.ba

Svojim angažmanom na poslovnom portalu Akta.ba Al-Osta donosi mnoštvo noviteta.

Poslovni portal Akta.ba dobio je pojačanje, naime od početka mjeseca član našeg tima je Maher Al-Osta, bh. javnosti, ali i šire poznati stučnjak za digitalni marketing i oglašavanje putem socijalnih medija.

Svojim angažmanom na poslovnom portalu Al-Osta donosi mnoštvo noviteta. Za početak će biti urađen redizajn portala, ubrzan rad servisa i prilagođen mobilnim uređajima. Također, u planu su nove pozicije i nove usluge koje će svakako biti od koristi oglašivačima, prvenstveno malim i srednjim preduzećima te marketing agencijama koje djeluju na bh. tržištu.

POTREBE KLIJENATA

"Prateći svjetske trendove u ovoj industriji i osluškujući potrebe klijenata poslovnog portala Akta.ba, radićemo na usavršavanju mnogih novih servisa, ali o tome ćemo obavijestiti javnost kada dođe vrijeme za to, jer su još uvijek u fazi razvoja", kaže Al-Osta, napominjući kako je njegov zadatak da iskoristi sve mogućnosti poslovnog portal i da zajedno sa ostatkom ekipe izvuče maksimum iz trenutnih resursa.

Pojašnjava, kako kroz servis poslovnog biltena, koji se svakodnevno dostavlja pretplaćenim klijentima putem poslovnih e-mail adresa top menadžmenta najznačajnijih bh. kompanija, postoji mogućnost selektivnog oglašavanja i preciznog usmjeravanja reklamne poruke prema specifičnim granama privrede.

"Svakodnevna posjeta portalu Akta.ba također je u porastu. Najveći broj posjetilaca portala su radno aktivno stanovništvo starosne dobi od 25 do 45 godina, koji su podjednako interesantni malim i velikim oglašivačima. Kroz poslovni registar na raspolaganju imamo direktne kontakte za više od 270.000 kompanija, finansijske pokazatelje i podatke o njihovom poslovanju proteklih nekoliko godina", ističe Maher Al-Osta.

Raditi u sferi digitalnog marketinga samo po sebi je jako izazovno jer donosi svakodnevne promjene u smislu tehnoloških noviteta i mogućnosti oglašavanja, promocije i online komunikacije sa klijentima.

"Akta.ba je prvi i najčitaniji poslovni portal u BiH, sa najvećim registrom poslovnih subjekata. Jedini pruža kompletan set usluga malim i srednjim preduzećima, te je kao takav jako izazovan za rad i usavršavanje. Potencijal definitivno postoji, a svojim dosadašnim iskustvom i angažmanom želim doprinijeti razvoju poslovne zajednice u Bosni i Hercegovini", dodaje Al-Osta.

Govoreći o industriji online marketinga i općenito o tehnikama, metodama i kanalima promocije putem interneta u BiH, Al-Osta naglašava kako pratimo svjetske trendove i da se razvijamo u smjeru u kojem idu ostale zemlje iz regiona.

PROMOCIJA BRENDA

"Naravno, ima tu još mnogo posla u radu sa sadašnjim i potencijalnim klijentima, potrebno je uložiti još dosta napora u smislu edukacije, do-edukacije svih aktera u industriji kako bi se usvojile i primjenile sve mogućnosti digitalnog marketinga koje su nam trenutno dostupne",  pojašnjava Al-Osta, navodeći kao prvu i osnovnu prednost internet oglašavanja precizno targetiranje tj. odabir ciljane grupe kojoj usmjeravamo reklamnu poruku, što oglašivačima štedi novac, vrijeme i energiju koju troše na marketing.

"Prednost internet oglašavanja je naravno i mogućnost direktne komunikacije tj. povratna informacija od korisnika, koju oglašivači mogu dobiti u vrlo kratkom vremenskom periodu i vidjeti gdje se nalazi njihov proizvod, brend ili usluga na tržištu. Prednost je što oglašivači nisu geografski niti vremenski ograničeni, nema jezičkih barijera u komunikaciji, a produkcija reklamnog sadržaja je mnogo jeftinija u odnosu na ostale medije. Prednost dakako predstavljaju sve mogućnosti praćenja realizacije kampanje, statistika posjećenosti i vidljivosti reklamne poruke, te brza i jednostavna izmjena sadržaja na internetu."

Na pitanje  koliko je ova vrsta marketinga u BiH približena malim i srednjim preduzećima, te koliko će na poslovnom portalu Akta.ba raditi na tome, Al-Osta odgovara: "Naravno da ćemo raditi na tome, jer internet oglašavanje i pravilno korištenje društvenih mreža pružaju najveće mogućnosti promocije za mala i srednja preduzeća. Ponudit ćemo im nove mogućnosti i servise koji će u veoma kratkom vremenskom roku pokazati rezultate u smislu povećanja prodaje proizvoda ili usluga, promocije brenda i boljeg pozicioniranja naših klijenata na bh. tržištu."

IZ BIOGRAFIJE

Maher Al-Osta, rođen je u Bejrutu, a osnovnu i srednju školu završio je u Bugojnu. Nakon završene Gimnazije, upisao je Englesku školu objektno orijentisanog programiranja. Još u srednjoj školi je bio jako zainteresovan za programiranje i predstavljao je školu na lokalnim i kantonalnim takmičenjima iz informatike. Nakon toga usavršavao je svoje znanje iz oblasti programiranja i rada sa bazama podataka. S obzirom da je jako društvena i komunikativna osoba, programiranje mu je jako brzo postalo monotono i jednolično, te se odlučio za promjenu.

Upisao je Fakultet političkih nauka u Sarajevu, odsjek za komunikologiju i odnose sa javnostima, gdje je diplomirao 2009. godine na temu “Copyrighting i reklamna fotografija” kod uvaženog profesora Besima Spahića. Dugi niz godina radio je u domaćim i međunarodnim nevladinim organizacijama (R.O.C.K., C.R.A.S.H., ŠAHT, UNDP, UNV, CISP), a već skoro 10 godina radi u sektoru marketinga i PR-a.

"S obzirom na sve mogućnosti digitalnog marketiga, početkom pojave online portala u našem regionu, zainteresovao sam se za taj najdinamičniji segment oglašavanja i promocije. Vrlo brzo sam se sa pozicije marketing managera u printanim bh. izdanjima (Barimba, Vesela sveska, Male novine, Dnveni avaz, Magazin Azra i drugi) prebacio na rad u digitalnim odjelima. Narednih nekoliko godina radio sam kao marketing manager za neke od najznačajnijih bh. portala i pionira online industrije u Bosni i Hercegovini. Tu sam iskreno stekao prva iskustva u radu sa Google platformama, na kojima se i danas usavršavam i koje svakodnevno koristim u svom radu. Nakon dovoljno stečenog radnog iskustva, pokrenuo sam Click Plus, jednu od prvih agencija za digitalni marketing i online komunikaciju u BiH, koja i danas aktivno radi i pruža usluge iz ovih oblasti. Poslijednje dvije i pol godine sam živio u Briselu, gdje sam kao freelance consultant za digitalni marketing stjecao iskustva u radu sa klijentima iz Holandije, Belgije, Njemačke, Francuske i Luxemburga, koje planiram prenijeti i primjeniti na bh. tržište digitalnog marketinga."

 

E. Kokor

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti