Firma Alukönigstahl je spremna za nove digitalne tehnologije

30.10.2017. 13:23 / Izvor: Akta.ba

Alukönigstahl je posljednje dvije godine, svoje iskustvo u arhitektonskim otvorima iskoristio su za nove digitalne tehnologije.

U kompaniji Alukönigstahl svaki dan predstavlja novi izazov. Posljednje dvije godine, svoje iskustvo u arhitektonskim otvorima iskoristili su za nove digitalne tehnologije, te razvili prvi virtuelni showroom sa aluminijskim i čeličnim fasadnim sistemima Schüco i Jansen.

Stefan Milović, marketing menadžer u kompaniji Alukönigstahl za Akta.ba portal kaže kako virtuelni showroom omogućava korisniku, da se detaljno upozna sa proizvodima aluminijskih i čeličnih sistema za vrata, prozore i fasade.

"Dok se konkurencija i dalje bavi klasičnim načinom prezentovanja svojih proizvoda, Alukönigstahl je omogućio svim zainteresiranim licima da se uvjere u nove koncepte upoznavanja sa profilima i uzorcima. Na našim inovacijskim turnejama po Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Albaniji i Kosovu doživljavali smo samo 'WOW' efekat od strane arhitekata, investitora i metaloprerađivača", kazao je Milović.

Ovaj sistem kompanija je prošle sedmice predstavila i na IV međunarodnoj naučno-stručnoj konferenciji Sfera 2017: Tehnologija  i ugradnja otvora, gdje su održali i prezentaciju pod nazivom "Primjena novih digitalnih tehnologija u oblasti fasadne konstrukcije".

Milović pojašnjava, kako putem ovoga sistema korisnik ima mogućnost da u jednom virtuelnom prostoru pregleda sve njihove proizvode, vidi ugrađene profile u objektu, odnosno da "prošeta" vlastitim objektom (koji još nije izgrađen) i da osjeti stvarni odnosno virtuelni prostor u kojem će imati mnogobrojne mogućnosti.

"Ova mogućnost dozvoljava intervenciju na samom objektu prije nego što to bude kasno, te se ostvaruje velika ušteda vremena i novca", kaže Milović, napominjući kako je plan kompanije raditi na razvoju showrooma i arhitektonskih vizualizacija objekata.

Dodaje kako žele svim svojim partnerima na tržištu omogućiti da svako u svojoj firmi ima jedan virtuelni showroom, te ih pripremiti za bolju konkuretnost na tržištima Europe i ali ostatka svijeta.

"Nema više potrebe za velikim klasičnim izložbenim salonima, velikim ulaganjem novca u pravljenje uzoraka. Dovoljan je prostor od 20 m2 kako bi bi bilo koji korisnik, potencijalni kupac došao i pregledao sve profile Schüco i Jansen sistema na jednom mjestu", napominje Milović, ističući kako svoje zastupništvo imaju na tržištima Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Albanije i Kosova a finalni proizvod vrata, prozora i fasada se uz naše partnere ugrađuje širom Njemačke, Austrije, Belgije, Francuske, Skandinavije, Hrvatske...

Schüco i Jansen su na Sajmu građevinarstva u Minhenu BAU 2017 predstavili nedavno veliki broj noviteta i proizvoda.

"Ovim putem želimo pozvati sve zainteresirane da nam se pridruže prezentaciji novih proizvoda i virtuelnog showrooma u Banjaluci (07.11.2017. godine u Hotelu Bosna) i Sarajevu (14.11.2017. godine u Hotelu Bosnia)", zaključio je Milović.

E. Ko.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti