Na internet oglašavanje u Srbiji utrošeno 36,8 miliona eura
Na oglašavanje putem interneta u Srbiji je prošle godine utrošeno oko 36,8 miliona eura, što je rast od 24,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Na oglašavanje putem interneta u Srbiji je prošle godine utrošeno oko 36,8 miliona eura, što je rast od 24,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu, rečeno je na otvaranju digitalne konferencije "Digital day 2019" u Beogradu.
Direktor međunarodne oglasne mreže "Httpool", Rade Tričković naveo je da tih 36,8 miliona eura čini 20 do 22 odsto ukupno potrošenog novca za oglašavanje u Srbiji, dok je na razvijenom tržištu taj udio već 50 odsto sa tendencijom rasta.
Tričković je naveo da najveći udio u okviru internet oglašavanja u Srbiji prvi put ima oglašavanje na mobilnim telefonima, koje bilježi i najveći rast od 45,4 odsto.
Prema njegovim riječima, u oglašavanje putem interneta na mobilnim telefonima uložen je 18,91 miliona eura i prvi put je preteklo oglašavanje na računarima.
Na devetoj digitalnoj konferenciji, koja se održava u Jugoslovenskom dramskom pozorištu pod sloganom "Kako vjerujete?", učestvuju predavači i stručnjaci iz domaćih, regionalnih i svjetskih reklamnih, medijskih i digital agencija, a bit će riječi i o novim digitalnim tendencijama.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.