Jedan od najbogatijih Slovenaca

Slom tvorca Dormea: Od 200 miliona eura do bankrota i borbe za opstanak

06.07.2023. 09:10 / Izvor: Jutarnji list
Sandi Češko

Poslovna filozofija osnivača Studija Moderna maloprodaja je vlastitih brendova kroz sve moguće kanale.

Sandi Češko, jedan od najbogatijih Slovenaca i "kralj" televizijske prodaje koji je sa svojim brendovima Dormeo, Delimano i Kosmodisk prodro u gotovo svako domaćinstvo u ovom dijelu Evrope, potvrdio je slovenskim medijima da se nalazi u poslovnim teškoćama.

"Osnivač Dormea i ostalih brendova grupe Studio Moderna nije želio pred kamere. No, u kratkom telefonskom razgovoru za televiziju priznao je da problema u firmi ima - da kasne plaće zaposlenika i druge obaveze. No, priča za njega nije gotova i do kraja će se truditi za opstanak", navodi portal 24.ur, podsjećajući da je Češko prije samo godinu svrstavan među deset najbogatijih Slovenaca s imetkom od 200 miliona eura.

Kada se "zagrabi" dublje u prošlost, Češko je stajao još bolje.

Studio Moderna je u samo dvadesetak godina, krenuvši od nule, izrastao u firmu s osam hiljada zaposlenih, pola milijarde eura prihoda s operacijama u dvadeset zemalja.

Iz intervjua Sandija Češka Jutarnjem listu moglo bi se zaključiti da je Studio Moderna možda imao i prebrz rast, koji za kompanije može biti jednako rizičan kao i prespor razvoj, tijekom kojeg tvrtka može postati meta bržih i agresivnijih konkurenata.

Poslovna filozofija osnivača Studija Moderna maloprodaja je vlastitih brendova kroz sve moguće kanale, među kojima je, barem u počecima, bila ključna televizija. No sada bi to sve moglo postati prošlost, piše Jutarnji list.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti