Podravkina pića neće ni Todorić, ni Tedeschi, ni Šimić

24.06.2013. 09:25 / Izvor: Poslovni dnevnik
Podravkina pića neće ni Todorić, ni Tedeschi, ni Šimić

Iako uspješno razvija biznis s vodom, ni bivši nogometaš Dario Šimić ne razmišlja o novoj akviziciji. Nije ga, kaže, zaintrigirala najava Podravke o prodaji Studene.

Nitko od velikih igrača na domaćem trištu nije zainteresiran za Podravkina pića.

Nakon što su Uprava i nadzornici koprivničke prehrambene tvrtke poslije analize poslovnih rezultata zaključili da taj segment (uz pekarstvo i zamrznuti asortiman) nije profitabilan, odnosno da je uteg koji sputava snažniji razvoj ostalih globalno prepoznatljivih Podravkinih brendova (poput Vegete) Studenac, Studena i sokovi Lero do kraja ove godine otići će iz Podravkina portfelja.

Neće u akvizicije

U srpnju će, najavili su, objaviti natječaj kojim će pokušati pronaći novog vlasnika, no ako je suditi prema prvim reakcijama, pronalazak kupca bit će teška misija. Na hrvatskom tržištu ipak nema previše igrača iz ove branše. Prvi čovjek Podravke Zvonimir Mršić pri samoj objavi vijesti o namjeri prodaje segmenta pića odmah je opovrgnuo nagađanja da s koncernom Agrokor Ivice Todorića, odnosno Jamnicom, već razgovaraju o modelu preuzimanja Studene i Studenca, odnosno Lera. Isti odgovor dali su nam i u Agrokoru. Na izravan upit zanima li ih ova akvizicija ustvrdili su da s Podravkom neće trgovati. Ni drugi veliki lokalni konkurent iz grupacije vode i sokova, Atlantic grupa Emila Tedeschija, nije zainteresirana.

"Trenutačno ne razmišljamo o novim akvizicijama u ovom segmentu", odgovorili su s te adrese na upit zanima li možda njih Podravkin segment pića. Ni u Coca-Coli nisu zainteresirani "premda neprestano procjenjuju mogućnosti koje mogu pridonijeti održivom rastu poslovanja kompanije i vlastitih robnih marki". Ako se takve mogućnosti jave u budućnosti, bit će spremni uzeti ih u obzir, kažu u Coca Coli ističući da "trenutačno ne razmatraju akvicije na hrvatskom tržištu."

Šimić specijaliziran

Iako uspješno razvija biznis s vodom, ni bivši nogometaš Dario Šimić ne razmišlja o novoj akviziciji. Nije ga, kaže, zaintrigirala najava Podravke o prodaji Studene. Specijalizirali su se za vodu u galonima i u toj kategoriji namjeravaju i dalje jačati tržišnu poziciju tvrtke Aquaviva, kazao nam je Šimić, ne skrivajući ambiciju da uskoro preuzme lidersku poziciju među brojnom konkurencijom na tržištu. Osim prodaje vode u galonima, podsjeća Šimić, obiteljski biznis planira širiti još kroz brend Vivas Caffe. U samo dvije godine, pohvalio se, u distribuciji espresso kave pozicionirali su se na visoko peto mjesto. v

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti