Organizacijska psihologija: Razvoj savremenih poslovnih kompetencija

05.10.2016. 09:19 / Izvor: Akta.ba
Organizacijska psihologija: Razvoj savremenih poslovnih kompetencija

Lični i organizacijski razvoj je do sada najmanje iskorišteno područje edukacije.

Interquality organizuje seminar na temu - Organizacijska psihologija Razvoj savremenih poslovnih kompetencija. Seminar će se održati u Dubrovniku, Grand hotel Park  09.-11.11.2016.

Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima,  članovima timova, administrativnim djelatnicima, poslovnim sekretaricama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju. 

Lični i organizacijski razvoj je do sada najmanje iskorišteno područje edukacije. Ono predstavlja čovjekovu interakciju sa samim sobom.

Kroz ovo područje naučiti ćete:  

  • Kako pojačati samopouzdanje i odgovornost u svrhu boljih poslovnih rezultata? 
  • Kako održati radnu energiju tokom cijelog radnog dana? 
  • Kako učinkovitije upravljati vremenom? 
  • Kako savladati stres i kako upravljati promjenama? 

Socijalne kompetencije podrazumjevaju svima nama vrlo poznate kompetencije, ali za koje velika većina osoba nije svijesna koliko su bitne. One podrazumjevaju kompetencije poput: komunikacije i retorike, saradnje i rada u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktnim situacijama, vođenje i motivisanje ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.  

Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.  

Ciljevi seminara: 

  • Daljnji razvoj znanja i vještina  u korištenju tehnika i metoda za efikasnu organizaciju rada;
  • Ukazati na značaj razvoja  poslovnih kompetencija u funkciji unapređenja  poslovanja, radne uspješnosti  i ličnog razvoja.   Program seminara: 
  • Organizacijska psihologija - efikasna organizacija rada;  Odgovorno poslovno ponašanje;
  • Timski rad - saradnja sa drugima;
  • Uspješna poslovna komunikacija;
  • Internet poslovna komunikacija;
  • Uslužna kultura - odnos prema strankama/ klijentima;
  • Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
  • Kako povećati emocionalnu inteligenciju – lični rast i razvoj?
  • Motivacija, demotivatori i samomotivacija;
  • Konflikt i stres menadžment. 

Dnevni raspored rada 

09.11.2016. Srijeda: od 10:00 - 16:00  

10.11.2016. Četvrtak: od 10:00 - 16:00

11.11.2016.  Petak: od 09:00 - 12:00  

Način rada na seminaru: 

Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Predavač: Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog

Dubrovnik, 09. - 11.11.2016. Prijave poslati do 03.11.2016.

I. Ljubovića br. 15.  71000 Sarajevo Tel:   + 387 33 762 545  Fax:  + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131 

e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba 

Voditelj seminara: Alen Buljubašić

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave