Organizacijska psihologija: Razvoj savremenih poslovnih kompetencija
Lični i organizacijski razvoj je do sada najmanje iskorišteno područje edukacije.
Interquality organizuje seminar na temu - Organizacijska psihologija Razvoj savremenih poslovnih kompetencija. Seminar će se održati u Dubrovniku, Grand hotel Park 09.-11.11.2016.
Seminar je namijenjen direktorima, menadžerima, rukovodiocima, članovima timova, administrativnim djelatnicima, poslovnim sekretaricama, šalterskim zaposlenicima i svima onima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju.
Lični i organizacijski razvoj je do sada najmanje iskorišteno područje edukacije. Ono predstavlja čovjekovu interakciju sa samim sobom.
Kroz ovo područje naučiti ćete:
- Kako pojačati samopouzdanje i odgovornost u svrhu boljih poslovnih rezultata?
- Kako održati radnu energiju tokom cijelog radnog dana?
- Kako učinkovitije upravljati vremenom?
- Kako savladati stres i kako upravljati promjenama?
Socijalne kompetencije podrazumjevaju svima nama vrlo poznate kompetencije, ali za koje velika većina osoba nije svijesna koliko su bitne. One podrazumjevaju kompetencije poput: komunikacije i retorike, saradnje i rada u timu, stvaranja odnosa sa drugima, reagovanje u konfliktnim situacijama, vođenje i motivisanje ponašanje zaposlenika na radnom mjestu.
Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete. Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.
Ciljevi seminara:
- Daljnji razvoj znanja i vještina u korištenju tehnika i metoda za efikasnu organizaciju rada;
- Ukazati na značaj razvoja poslovnih kompetencija u funkciji unapređenja poslovanja, radne uspješnosti i ličnog razvoja. Program seminara:
- Organizacijska psihologija - efikasna organizacija rada; Odgovorno poslovno ponašanje;
- Timski rad - saradnja sa drugima;
- Uspješna poslovna komunikacija;
- Internet poslovna komunikacija;
- Uslužna kultura - odnos prema strankama/ klijentima;
- Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
- Kako povećati emocionalnu inteligenciju – lični rast i razvoj?
- Motivacija, demotivatori i samomotivacija;
- Konflikt i stres menadžment.
Dnevni raspored rada
09.11.2016. Srijeda: od 10:00 - 16:00
10.11.2016. Četvrtak: od 10:00 - 16:00
11.11.2016. Petak: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru:
Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Predavač: Alen Buljubašić dipl. pedagog-psiholog
Dubrovnik, 09. - 11.11.2016. Prijave poslati do 03.11.2016.
I. Ljubovića br. 15. 71000 Sarajevo Tel: + 387 33 762 545 Fax: + 387 33 762 546 Mob: + 387 61 307 131
e-mail: info@interquality.ba alen.buljubasic@interquality.ba www.interquality.ba
Voditelj seminara: Alen Buljubašić
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.