Unapređenje kvalitete rada administrativnih djelatnika
Daljnji razvoj znanja i vještina državnih službenika, namještenika, zaposlenika u korištenju tehnika i metoda za efikasno unapređenje administrativnog poslovanja i povećanje radne uspješnosti.
Interquality vas poziva da se prijavite i sudjelujete na stručnom seminaru!
"UNAPREĐENJE KVALITETE RADA ADMINISTRATIVNIH DJELATNIKA SA CILJEM JAČANJA PODRŠKE RUKOVODSTVA"
Zlatibor, 19. – 21. 06. 2019.
HOTEL "OLIMP"
Rok za prijavu: 10. 06. 2019.
E-5545 Unapredjenje kvalitete rada administratrivnih djelatnika_Zlatibor Rev1
PRIJAVNICA Zlatibor Unaprjedjenje kval rada 19.-21. 06.2019 LINK
SVRHA SEMINARA:
Daljnji razvoj znanja i vještina državnih službenika, namještenika, zaposlenika u korištenju tehnika i metoda za efikasno unapređenje administrativnog poslovanja i povećanje radne uspješnosti.
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Zaposlenima u organima uprave, službama za upravu, tijelima zakonodavnih i izvršnih organa, institucijama, javnim preduzećima, privrednim društvima i drugim pravnim licima:
- administrativnim djelatnicima svih razina,
- svima koji se bave poslovima upravljanja administracijom,
- voditeljima ureda, tehničkim sekretarima, poslovnim sekretaricama/tajnicama,
- sekretarima organa upravljanja i
- svim zaposlenima koji žele da unaprijede svoje lične i poslovne vještine sa ciljem povećanja
radne uspješnosti i boljeg snalaženja u savremenom radnom okruženju sa ciljem unapređenja kvalitete poslovanja.
Svaka organizacija koja se bori za uspjeh na konkurentnom tržištu neophodno je da teži stalnom poboljšanju svojih poslovnih procesa u cilju postizanja visokog kvaliteta proizvoda/usluga.
Ovaj seminar omogućava da svoju ulogu u poslovnoj atmosferi vidite na drugačiji način i da dobijete više samopouzdanja, kao i da profesionalno napredujete.
Kada smo zadovoljni načinom na koji sarađujemo sa kolegama i sa spoljnim saradnicima, svaki posao koji obavljamo nam se u samom početku čini već kao dobrim dijelom završen.
Edukacija zaposlenika, kroz seminare, predstavlja savremeni način usavršavanja rada svake organizacije.
CILJEVI SEMINARA:
·Snalaženje i adekvatno ponašanje u različitim poslovnim situacijama.
·Predstavljanje vlastite organizacije i sebe u najboljem svijetlu.
·Poticanje i stvaranje pozitivnog organizacijskog okruženja.
PROGRAM SEMINARA:
·Savremene poslovne vještine administrativnih djelatnika;
·Jačanje podrške menadžmentu i efikasna organizacija rada;
·Uspješna poslovna komunikacija;
·Organizacijsko ponašanje;
·Savremene metode i tehnike u radu sa klijentima/strankama/saradnicima;
·Usklađivanje radnih zadataka i upravljanje vremenom;
·Unapređenje poslovanja kroz uspješno upravljanje stresom na radnom mjestu.
PREDAVAČ:
Zineta Ćemerlić, prof.
EOQ menadžer/auditor kvaliteta
CIS Information Security Manager
DNEVNI RASPORED RADA:
·19.06.2019. radni dio od 10,00 – 16,00 sati
·20.06.2019. radni dio od 09,00 – 16,00 sati
·21.06.2019. radni dio od 09,00 – 11,00 sati
KOTIZACIJA ZA STRUČNI SEMINAR:
350 KM – 175 EUR.
Kotizacija uključuje troškove sudjelovanja na nastavi i Radionicama, osvježenje u pauzama, nastavnu dokumentaciju, dodatne materijale i Uvjerenje o stručnom usavršavanju.
NAČIN PRIJAVE NA SEMINAR:
Popunjenu i ovjerenu Prijavnicu za seminar dostavite na:
E-mail: info@interquality.ba
Fax:+387 33 762 545.
INSTRUKCIJE ZA UPLATE IZ BiH:
SBERBANK BH d.d.
Račun broj: 140 101 001 411 7413
INSTRUKCIJE ZA INOZEMNE UPLATE:
IBAN: BA 39-140 101 1200024669
SWIFT: SABRBA22
UNAPRIJEDITE VAŠ POSLOVNI SISTEM!
UČITE I RADITE S NAMA!
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo
Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju
Ul. Ibrahima Ljubovića br. 15
71000 Sarajevo
Bosna i Hercegovina
Mob: +387 62 991 244
Mob: +387 61 491 413
Tel: +387 33 762 545
Fax: +387 33 762 546
E-mail: info@interquality.ba
E-mail: ismet.kapo@interquality.ba
E-mail: zineta.cemerlic@interquality.ba
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.