Unapređenje vještina i alata za davanje i primanje povratnih informacija
Dobra komunikacija pridonosi ozračju i stilu vođenja u kojem se ljudi osjećaju ugodno i motivirani su za rad.
Interquality - Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu “Unapređenje vještina i alata za davanje i primanje povratnih informacija - feedback” .
Vrijeme i mjesto održavanja: Baška Voda, 27. - 29.07.2016. Prijave je potrebno poslati do 16.07.2016.
Iz dugogodišnje i bogate prakse u edukaciji širokog spektra zaposlenika, uvidjeli smo sve veću potrebu za realiziranjem tema koje će doprinijeti uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa između zaposlenika i rukovodilaca na svim hijerarhijskim nivoima, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova i ostvarivanju boljih rezultata rada. Komunikacija je jedan od najvažnijih alata kojim zaposlenici mogu utjecati na uspjeh svog rada. Ona dotiče svako područje posla u organizaciji, uključujući interakciju sa drugim zaposlenicima, nadređenima, strankama, partnerima. Dobra komunikacija pridonosi ozračju i stilu vođenja u kojem se ljudi osjećaju ugodno i motivirani su za rad. Svako poboljšanje komunikacije znači ujedno i mogućnost poboljšanja međuljudskih odnosa. Loša komunikacija uzrok je mnogih problema. Komunikacija kao izmjena ideja i informacija od jedne osobe do druge uključuje pošiljaoca i primaoca informacije. Ključ kvalitetne komunikacije je razmjena informacija i ideja u kojoj nije aktivan samo pošiljatelj koji daje poruku. Naprotiv, sve stranke sudjeluju kako bi se izvršilo davanje i primanje informacija. Za vrijeme prijenosa poruke djeluju dva elementa: sadržaj i kontekst
Ciljevi seminara:
♦ usavršiti komunikacijske vještine za davanje i primanje informacija;
♦ unaprijediti osobne vještine;
♦ razviti odgovornost prema kolegama, nadređnim, strankama i partnerima.
Program seminara:
♦ Važnost i uloga povratne informacije u razvoju zaposlenika danas;
♦ Feedback u procesu ocjene radnog učinka;
♦ Postavljanje radnih ciljeva;
♦ Prepreke u komunikaciji;
♦ Rješavanje konflikta u komunikaciji;
♦ Vrste povratnih informacija;
♦ Preduvjeti za uspješno davanje i primanje povratne informacije;
♦ Povratna informacija za različite tipove zaposlenika;
♦ Tehnike za davanje i primanje povratne informacije;
♦ Koncept i alati poslovne i emocionalne inteligencije.
Dnevni raspored rada
27.07.2016. Srijeda: od 10:00 - 16:00
28.07.2016. Četvrtak: od 09:00 - 16:00
29.07.2016. Petak: od 09:00 - 12:00
Način rada na seminaru: Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi. Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.
Predavač: Ćemerlić Zineta prof. , EOQ menadžer & auditor
INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju I. Ljubovića br. 15., 71000 Sarajevo
Tel: +387 33 762 545; Fax:+387 33 762 546; Mob: +387 61 491 413;
info@interquality.ba zineta.cemerlic@interquality.ba
Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.