Unapređenje vještina i alata za davanje i primanje povratnih informacija

07.07.2016. 13:44 / Izvor: Akta.ba
Unapređenje vještina i alata za davanje i primanje povratnih informacija

Dobra komunikacija pridonosi ozračju i stilu vođenja u kojem se ljudi osjećaju ugodno i motivirani su za rad.

Interquality - Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju organizuje seminar na temu  “Unapređenje vještina i alata za davanje i primanje povratnih informacija - feedback” .

Vrijeme i mjesto održavanja: Baška Voda, 27. - 29.07.2016. Prijave je potrebno poslati do 16.07.2016.

Iz dugogodišnje i bogate prakse u edukaciji širokog spektra zaposlenika, uvidjeli smo sve veću potrebu za realiziranjem tema koje će doprinijeti uspostavljanju skladnih poslovnih odnosa između zaposlenika i rukovodilaca na svim hijerarhijskim nivoima, lakšem i efikasnijem obavljanju poslova i ostvarivanju boljih rezultata rada. Komunikacija je jedan od najvažnijih alata kojim zaposlenici mogu utjecati na uspjeh svog rada. Ona dotiče svako područje posla u organizaciji, uključujući interakciju sa drugim zaposlenicima, nadređenima, strankama, partnerima. Dobra komunikacija pridonosi ozračju i stilu vođenja u kojem se ljudi osjećaju ugodno i motivirani su za rad. Svako poboljšanje komunikacije znači ujedno i mogućnost poboljšanja međuljudskih odnosa. Loša komunikacija uzrok je mnogih problema. Komunikacija kao izmjena ideja i informacija od jedne osobe do druge uključuje pošiljaoca i primaoca informacije. Ključ kvalitetne komunikacije je razmjena informacija i ideja u kojoj nije aktivan samo pošiljatelj koji daje poruku. Naprotiv, sve stranke sudjeluju kako bi se izvršilo davanje i primanje informacija. Za vrijeme prijenosa poruke djeluju dva elementa: sadržaj i kontekst 

Ciljevi seminara: 

usavršiti komunikacijske vještine za davanje i primanje informacija;

unaprijediti osobne vještine;

razviti odgovornost prema kolegama, nadređnim, strankama  i partnerima.    

Program seminara: 

Važnost i uloga povratne informacije u razvoju zaposlenika danas;

Feedback u procesu ocjene radnog učinka;

Postavljanje radnih ciljeva;

Prepreke u komunikaciji;

Rješavanje konflikta u komunikaciji;

Vrste povratnih informacija;

Preduvjeti za uspješno davanje i primanje povratne informacije;

Povratna informacija za različite tipove zaposlenika;

Tehnike za davanje i primanje povratne informacije;

Koncept i alati poslovne i emocionalne inteligencije. 

Dnevni raspored rada 

27.07.2016. Srijeda: od 10:00 - 16:00  

28.07.2016. Četvrtak: od 09:00 - 16:00

29.07.2016. Petak: od 09:00 - 12:00   

Način rada na seminaru:  Seminar je visoko interaktivan i pretpostavlja uključivanje u rad svakog sudionika seminara u bilo kojem trenutku, rješavanje testova i izradu praktičnih vježbi.  Od metoda primjenjuje se rad u grupama, individualni rad, analiza slučajeva i predavanje.

Predavač: Ćemerlić Zineta prof. , EOQ menadžer & auditor

INTERQUALITY d.o.o. Sarajevo Centar za razvoj poslovnih sistema i edukaciju I. Ljubovića br. 15.,  71000 Sarajevo     

Tel: +387 33 762 545;  Fax:+387 33 762 546;  Mob: +387 61 491 413; 

info@interquality.ba zineta.cemerlic@interquality.ba 

Voditeljica seminara: Zineta Ćemerlić, prof.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave