Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 02.08.2017. 11:48

Printeri, računala i potrošni materijal

Izvor: Akta.ba, 26.07.2017.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

ŽUPANIJA ZAPADNOHERCEGOVAČKA

MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA

 

Broj :02-1-219/17-9

Ljubuški, 26.7.2017.

 

Na temelju članka 70. Zakona o javnim nabavama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) i Preporuke povjerenstva za javnu nabavu broj 02-1-219/17-8 u postupku javne nabave robe "Nabava računala, printera i potrošnog materijala" ministar unutarnjih poslova donosi

 

ODLUKU

o izboru najpovoljnijeg ponuditelja

 

Članak 1.

Prihvaća se Preporuka Povjerenstva za javnu nabavu broj: 02-1-219/17-8 od 24. srpnja 2017. godine da se Ugovor za javnu nabavu robe " Nabava računala, printera i potrošnog materijala" sklopi s ponuditeljem EUROCOMPANY d.o.o Donja Dubica s ponuđenom ukupnom cijenom 40.833,00 KM (slovima: četrdesettisućaosamstotridesettri konvertibilne marake ).

Članak 2.

Roba koju je potrebno nabaviti je slijedeća: monitora 40 (slovima: četrdeset) komada, desktop računala 40 (slovima: četrdeset), mrežni preklopnika 10 (slovima: deset) komada, pisača 10 (slovima: deset) komada.

 

Članak 3.

Ugovor za nabavu robe „ Nabava računala, printera i potrošnog materijala" dostavit će se na potpis izabranom ponuditelju EUROCOMPANY d.o.o Donja Dubica u roku od 10 (slovima: deset) dana, računajući od dana kada je ova Odluka postala konačna .

Članak 4.

Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Sektor potpore.

Članak 5.

Ova Odluka objavit će se na web - stranici Ministarstva unutarnjih poslova istovremeno s upućivanjem izabranom ponuditelju, koji je sudjelovao u postupku javne nabave, u skladu s člankom 70. stavak 6. Zakona o javnim nabavama.

Članak 6.

 Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja. 

 

Obrazloženje

Postupak javne nabave pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka broj: 02-1-219/17, dana 29. svibnja 2017. godine.

Javna nabava je provedena putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponude.

Procjenjena vrijednost javne nabave je 35.000,00 KM (slovima: tridesetpettisuća konvertibilnih marka ) bez PDV-a.

Obavijest o nabavi broj: 307-7-1-12-8-12/17 objavljena je na portalu javnih nabava dana 11. srpnja 2017. godine.

Povjerenstvo za javnu nabavu imenovano Odlukom broj 02-1-219/17-1 dalo je Preporuku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja broj 02-1-219/17-8 u postupku javne nabave robe „Nabava računala, printera i potrošnog materijala".

Povjerenstvo za javnu nabavu je ocijenilo pristiglu ponudu o čemu je sačinilo odgovarajući zapisnik u kojem je utvrđeno sljedeće:

a)  daje ukupan broj pristiglih ponuda 1 (slovima:jedna),

b)  da su blagovremeno zaprimljene 1 (slovima: jedna) ponude,

c)  ponuda Ponuditelja EUROCOPANY d.o.o Donja Dubica ocjenjena je kao prihvatljiva i ispunjava sve uvjete iz tenderske dokumentacije.

Prilikom ocjene ponuda Povjerenstvo za javnu nabavu uzimalo je u obzir ispunjavanje svih uvjeta navedenih u tenderskoj dokumentaciji.

U postupku donošenja ove Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Povjerenstvo pravilno i potpuno izvršilo ocjenu kvalificiranosti ponuditelja, te ocijenilo pristiglu ponudu u skladu s kriterijima iz tenderske dokumentacije.

Naime, u postupku je ocijenjeno da je Povjerenstvo u svemu pravilno postupilo te da je izbor najpovoljnijeg ponuditelja izvršen u skladu sa Zakonom o javnim nabavama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.

Sukladno članku 70. Zakona o javnim nabavama („Službeni glasnik BiH", broj: 39/14) odlučeno je kao u članku 1. ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba Uredu za razmatranje žalbi BiH u roku od 5 (slovima: pet) dana od dana prijema ove Odluke , a podnosi se putem Ministarstva unutarnjih poslova Županije Zapadnohercegovačke.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: