Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.03.2021. 08:25

Usluge resertifikacione provjere i dvije nadzorne provjere sistema upravljanja bezbjednošću informacija prema zahtjevima standarda ISO/IEC 27001:2013

Izvor: Akta.ba, 11.03.2021.

REPUBLIKA SRPSKA

FOND ZA PENZIJSКO I INVALIDSКO OSIGURANJE REPUBLIКE SRPSКE

Broj: КZ-4/2021-10

Dana, 11.03.2021. godine

 

Na osnovu člana 22. stav (1) tačka 12) Statuta Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje („Službeni glasnik Republike Srpske br. 31/16 i 48/19), člana 52. stav (1) Pravilnika o načinu provođenja postupaka javnih nabavki u Fondu za penzijsko i invalidsko osšuranje Republike Srpske broj: 0-187/2017-9 od 23.02.2017. godine i 0-1425/2019-5 od 20.11.2019. godine, postupajući no preporuci Кomisije za nabavke broj: КZ-4/2021-9 od 10.03.2021. godine, Direktor Fonda donosi

 

Odluku o dodjeli ugovora

 

I           Nakon provedenog postupka javne nabavke usluga resertifikacione provjere i dvije nadzorne provjere sistema upravljanja bezbjednošću informacija prema zahtjevima standarda ISO/IEC 27001:2013, ugovor se dodjeljuje ponuđaču :

- „SGS Beograd” DOO Beograd, sa ukupnom cijenom Ponude broj: 0138/21 od 04.03.2021. godine u iznosu od 14.400,00 КM bez PDV-a.

 

II          Ova odluka će, shodno članu 70. stav (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“ br. 39/14; u daljem tekstu: Zakon), biti proslijeđena ponuđaču koji je učestvovao u postupku javne nabavke, uz istovremeno objavljivanje na web stranici www.fondpiors.org.

 

III         Ugovorni organ će pozvati izabranog ponuđača radi zaključenja ugovora kojim će se regulisati međusobna prava i obaveze u vezi sa predmetom nabavke, shodno zahtjevima Ugovornog organa navedenim u Tenderskoj dokumentaciji i zakonskim propisima koji regulišu postupke ugovaranja.

 

Obrazloženje

Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske pokrenuo je no pravilima konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda postupak javne nabavke usluga resertifikacione provjere i dvije nadzorne provjere sistema upravljanja bezbjednošću informacija prema zahtjevima standarda ISO/IEC 27001:2013 i dana 26.02.2021. godine na Portalu javnih nabavki objavio Obavještenje o nabavci broj: 312-7-2-30-3-18/21, kao i Tendersku dokumentaciju broj: К3-4/2021-3 od 26.02.2021. godine. U predmetnoj Tenderskoj dokumentaciji navedene su sve relevantne informacije o uslovima ugovora i postupku dodjele potrebne ponuđačima za pripremu njihovih ponuda na stvarno konkurentskoj osnovi.

Istovremeno, shodno članu 88. stav (1) Zakona, poziv za učešće u predmetnom postupku nabavke upućen je na tri adrese.

Ha osnovu objavljenog Obavještenja o nabavci i upućenih poziva, u ostavljenom roku za prijem ponuda, odnosno do 10.03.2021. godine do 13:00 časova, ponudu je dostavio samo jedan ponuđač, i to:

 

1. „SGS Beograd” DOO Beograd, Ul. Jurija Gagarina br. 76, 11070 Novi Beograd, Republika Srbija.

U zakazanom terminu izvršeno je otvaranje prispjele ponude, kojem nije prisustvovao niko od ovlaštenih predstavnika ponuđača, niti drugih zainteresovanih lica, što je i konstatovano Zapisnikom o prijemu i otvaranju ponuda broj: КZ-4/2021-8 od 10.03.2021. godine, koji je ponuđaču proslijeđen elektronskim putem u Zakonom predviđenom roku.

 

Prije samog uvida u dostavljenu dokumentaciju, Ugovorni organ je izvršio provjeru formalne prihvatljivosti dostavljene ponude i tom prilikom ustanovio da je ista pripremljena u skladu sa zahtjevima navedenim u Tenderskoj dokumentaciji, odnosno da je propisno pripremljena, te da su svi aneksi ispravno popunjeni, potpisani od strane ovlaštenih lica i ovjereni, kao i da je dostavljena kompletna dokumentacija.

 

Po izvršenoj analizi i ocjeni ponude, ustanovljeno je da je Ponuđač dostavio dokumentaciju zahtijevanu tačkama 10.2, 10.3, 11.2. i 12.2. Tenderske dokumentacije, na osnovu koje je utvrđeno da je kvalifikovan za učešće u predmetom postupku javne nabavke.

Nakon navedenih konstatacija, izvršena je provjera računske ispravnosti ponude u skladu sa članom 17. st. (1) i (2) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Službeni glasnik BiH“ br. 90/14 i 20/15), pri čemu nisu ustanovljene greške. Ha osnovu navedenog konstatovano je da je ponuđač „SGS Beograd” DOO Beograd dokazao kvalifikovanost za učešće u predmetnom postupku javne nabavke.

S obzirom da je doetavljena samo jedna prihvatljiva ponuda, e-aukcija predviđena tačkom 38. Tenderske dokumentacije neće biti zakazana, nego će se postupak okončati u skladu sa članom 69. stav (1) tačka a) Zakona.

 

Cijeneći sve naprijed pomenuto odlučeno je kao u dispozitivu Odluke.

Shodno članu 71. stav (2) Zakona, uz Odluku se dostavlja i Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda broj: КZ-4/2021-9 od 10.03.2021. godine, koji predstavlja sastavni dio ove odluke.

Pouka o puavnom lijeku: Protiv ove odluke može se izjaviti žalba u roku od 5 dana no prijemu iste. Žalba se izjavljuje Кancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa u dovoljnom broju primjeraka, koji ne može biti manji od tri, na način propisan članom 99. Zakona.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: