GO Office – smanjite troškove poslovanja i ostvarite vremenske uštede

12.07.2019 08:00:39
GO Office – smanjite troškove poslovanja i ostvarite vremenske uštede

Sa savremenim tempom života, konstantnim promjenama i naprednim komunikacionim tehnologijama, život i privreda ubrzano se kreću.

Sa savremenim tempom života, konstantnim promjenama i naprednim komunikacionim tehnologijama, život i privreda ubrzano se kreću. Iako je teško ostati ukorak sa istim, postoje olakšice.

Postoje opravdani razlozi zbog kojih se preduzetnici odlučuju samostalno ili sebi bliskim osobama povjeriti usluge vezane za njihovo poslovanje, međutim mnogobrojni su razlozi za outsourcing, tj. prepuštanje rukovođenja dijelom poslovanja stručnom timu profesionalaca.

Usluge koje konsultanti obavljaju uobičajeno se odnose na određene procese u poslovanju koje je moguće unaprijediti, a u cilju smanjenja troškova i vremenske uštede za korisnika.

Neke od usluga koje nude konsultanti iz GO Office su:

  • Organizacija i rukovođenje procesom osnivanja za fizička i pravna lica iz inostranstva ili BiH;
  • Organizacija i rukovođenje procedurom uspostavljanja ključnih procesa unutar društva;
  • Organizacija i efikasno upravljanje izvorima finansiranja, koja uključuje zaduživanje kod poslovnih banaka, i/ili informacije i aplikacije na poticaje lokalnih ili stranih fondova;
  • Outsourcing sistema podrške poslovanju, koje mogu da uključuju finansijsko-računovodstvene, administrativne, marketing i druge aktivnosti;
  • Virtualni ured – poslovna adresa i kompletan set usluga podrške vodi se na adresi od strane konsultanta. Za korisnike ovog koncepta ušteda na ovim troškovima je dva do tri puta niža  u odnosu na klasični način poslovanja.
 
Trebate profesionalnu podršku razvoju Vašeg poslovanja?

www.gooffice.ba

Posted by GOoffice on Sunday, June 23, 2019

 

  1. Prednosti outsourcinga su mnogobrojne. Ipak, izdvajaju se sljedeće:
  2. Privatnost –  postupanje sa dokumentacijom po principu povjerljivih informacija;
  3. Profesionalnost – konsultanti isključivo zapošljavaju profesionalan i afirmisan stručni kadar;
  4. Troškovi – zapošljavanje u vlastitoj organizaciji za novo registrovane i male subjekte skupo je i neodrživo, posebno s obzirom na period obuke i prilagodbe okruženju;
  5. Znanje i pouzdanost – konsultanti kontinuirano održavaju tok sa novinama i korisnicima su dostupni za konsultacije.

Ukoliko i Vi prepoznajete prednosti konsultantskih usluga, pridružite se klubu zadovoljnih korisnika GO Office d.o.o. Sarajevo.

Više informacija na www.gooffice.ba ili e mail: info@gooffice.ba.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Finansije i konsalting