Marketinški planovi: Kako ih pripremati, kako ih koristiti

27.11.2018 09:49:24
Marketinški planovi: Kako ih pripremati, kako ih koristiti

Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu.

Naklada Mate u sklopui tjednog izbora literature predstavlja knjigu Malcolma McDonalda "Marketinški planovi".

Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing.

Kratki sadržaj:

  • Što je marketinški proces
  • Proces marketinškog planiranja – glavni koraci
  • Proces marketinškog planiranja – mitovi i stvarnost
  • Obavljanje markrtinške revizije – revizija klijenata i tržišta
  • Obavljanje markrtinške revizije – revizija proizvoda
  • Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija
  • Plan komunikacija – planovi oglašavanja i unapređenja prodaje
  • Plan komunikacija – plan prodaje
  • Plan cijena
  • Plan distribucije i plan usluživanja kupaca
  • Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketrinški plan
  • Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju
  • Sustav mrketinškog planiranja korak po korak

Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Planning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.

Opće informacije: Tvrdi uvez, 659 str., 24 x 17 cm

Cijena: 95,00 KM 76,00 KM

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Obrazovanje