Marketinški planovi: Kako ih pripremati, kako ih koristiti
Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu.
Naklada Mate u sklopui tjednog izbora literature predstavlja knjigu Malcolma McDonalda "Marketinški planovi".
Knjiga Malcolma McDonalda "Marketinški planovi" postala je udžbenikom na mnogim kolegijima marketinga u svijetu. Razlozi su njezina uspjeha cjelovitost i sustavnost izlaganja procesa marketinškog planiranja, inovativan pregled ključnih područja u kojima se može unaprijediti strateško marketinško planiranje, pouzdane obavijesti o postignućima u marketinškim tehnikama i alatima te odličan izbor primjera, studija slučaja i problema za rješavanje. Iz poglavlja u poglavlje autor objašnjava kako funkcionira proces marketinškog planiranja, kako se obavlja revizija marketinga, kako se postavljaju marketinški ciljevi i strategije, kako se raspoređuju vrijeme i troškovi za postizanje ciljeva te kako se praktično oblikuje i primjenjuje sustav marketinškog planiranja. Knjiga je prije svega namijenjena marketinškim stručnjacima u poslovnoj praksi, ali i studentima marketinga i ekonomskih znanosti općenito, te svima koji žele upoznati marketing.
Kratki sadržaj:
- Što je marketinški proces
- Proces marketinškog planiranja – glavni koraci
- Proces marketinškog planiranja – mitovi i stvarnost
- Obavljanje markrtinške revizije – revizija klijenata i tržišta
- Obavljanje markrtinške revizije – revizija proizvoda
- Utvrđivanje marketinških ciljeva i strategija
- Plan komunikacija – planovi oglašavanja i unapređenja prodaje
- Plan komunikacija – plan prodaje
- Plan cijena
- Plan distribucije i plan usluživanja kupaca
- Marketinške informacije, prognoziranje i organiziranje za marketrinški plan
- Implementacijska pitanja u marketinškom planiranju
- Sustav mrketinškog planiranja korak po korak
Malcolm McDonald redoviti je profesor marketinške strategije na Sveučilištu Cranfield u Bedfordu i autor više od trideset knjiga: Creating Powerful Brands, Marketing Planning for Services, Marketing: An Introduction, Marketing Planner, Marketing Segmentation i dr.
Opće informacije: Tvrdi uvez, 659 str., 24 x 17 cm
Cijena: 95,00 KM 76,00 KM
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.