Najisčekivanija knjiga iz područja ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma

28.02.2014 14:09:00
Najisčekivanija knjiga iz područja ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma

Knjiga koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

PO PRVI PUTA NA HRVATSKOM JEZIKU!

Knjiga  koja jasno objašnjava marketinške koncepcije te pokazuje kako se one primjenjuju na situacije u stvarnom životu.

Udžbenik ima međunarodni fokus, što je osobito važno u doba sve veće globalizacije. Po­slovna su tržišta postala međunarodna – domaće tvrtke šire se u inozemstvo, a strane tvrtke žele ući na američko tržište – stoga je neophodno da današnji čitatelji budu izloženi poslov­nim i kulturnim primjerima iz drugih dijelova svijeta. Umjesto jednog poglavlja posvećenog međunarodnom marketingu, autori su uključili takve primjere u sve dijelove knjige.

Ovu smo knjigu pisali misleći na Vas – ona objašnjava svrhu i zadaću uloge svake osobe u marketingu. Budući da su zaposlenici koji kontaktiraju s klijentima dio našeg proizvoda marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma, marketing je svačiji posao. Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu  i turizmu daje inovativan i praktičan uvod u marketing. Opširno korištenje primjera i ilustracija te sam stil čine knjigu jasnim i jednostavnim štivom.

Kotler, Bowen, Makens

Kratki sadržaj:

I. DIO RAZUMIJEVANJE MARKETINŠKOG PROCESA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJERSTVU I TURIZMU

  1.  Uvod: Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
  2.  Odlike usluga u marketingu ugostiteljstva, hotelijerstva i turizma
  3.  Uloga marketinga u strateškom planiranju

 

II. DIO RAZVOJ MARKETINŠKIH PRILIKA I STRATEGIJA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU

  1. Marketinško okruženje
  2. Marketinški informacijski sustavi i marketinško istraživanje
  3. Tržišta krajnje potrošnje i ponašanje potrošača pri kupnji
  4. Ponašanje organizacijskog kupca na grupnim tržištima
  5. Segmentacija tržišta, odabir ciljnog tržišta i pozicioniranje na tržištu

 

III. DIO RAZVOJ MARKETINŠKOG SPLETA U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU

  1. Izrada i upravljanje proizvodima
  2. Unutarnji marketing
  3. Izgradnja odanosti klijenata putem kvalitete
  4. Određivanje cijena proizvoda: razmatranja, pristupi i strategija određivanja cijena
  5. Distribucijski kanali
  6. Promoviranje proizvoda: komunikacija i politika promidžbe i oglašavanja
  7. Promoviranje proizvoda: odnosi s javnošću i unapređenje prodaje
  8. Profesionalna prodaja

 

IV. DIO UPRAVLJANJE MARKETINGOM U UGOSTITELJSTVU, HOTELIJRSTVU I TURIZMU

  1. Elektronički marketing: internetski marketing, marketing temeljen na bazi podataka i izravni marketing
  2. Destinacijski marketing
  3. Marketinški plan za sljedeću godinu

 

Philip Kotler profesor je međunarodnog marketinga, odlikovan počasnom titulom S. C. Johnson & Son Distinguished Professor, na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Sveučilište Northwestern. Profesor Kotler jedan je od vodećih auto­riteta u području marketinga. Magistrirao je ekonomiju na Sveučilištu u Chicagu, a doktorirao u istom području na MIT-ju. Dr. Kotler koautor je knjige Osnove mar­ketinga (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2006.) te autor knjige Upravljanje marketin­gom: analiza, planiranje, primjena i kontrola (hrvatsko izdanje Mate d.o.o., 2008.).

John T. Bowen dekan je Koledža za upravljanje hotelima i restoranima Conrad N. Hilton na Sveučilištu Houston. Profesor Bowen držao je tečajeve i seminare o marketingu u Aziji, Australiji, Srednjoj Americi, Europi i Južnoj Americi. Dr. Bo­wen pruža savjetodavne usluge velikim i malim tvrtkama koje posluju u području ugostiteljstva i hotelijerstva. Formalno obrazovanje dr. Bowena obuhvaća dodiplomski studij iz upravljanja hotelima na Sveučilištu Cornell, magisterij iz poslovnog upravljanja i znanstveni magisterij na Državnom sveučilištu Corpus Christi te doktorat u području marketinga na Sveučilištu Texas A&M. Dr. Bowen član je udruženja HCIMA.

James C. Makens aktivno djeluje u industriji putovanja. Držao je menadžerske se­minare za Korporaciju Sheraton, Hotele Regent International, Tajvansko udruženje hotela te australski Travelodge. Također je vršio dužnost prodekana na INCAE-i, podružnici Poslovne škole Harvard u Centralnoj Americi. Dr. Makens je nedavno otišao u mirovinu, napustivši profesorsko mjesto na postdiplomskom studiju na Poslovnoj školi za menadžment Babcock Sveučilišta Wake Forest.

Knjigu Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu potražite u Nakladi Mate.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 62 700 098 ili na mail prodaja@akta.ba odnosno putem forme Objavi promo ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Filantropi