Svečano otvaranje u četvrtak: Novi sjaj ilidžanskog restorana "Oaza"
Menadžment Hoteli Ilidža nakon što je kompletirao novu investiciju i uložio milionska sredstva kako bi obogatio turističku ponudu, očekuje i povećan broj gostiju kako standardnih koji dolaze iz Holandije, Njemačke, Slovenije, Italije i Češke.
Novi restoran "Oaza" svečano će biti otvoren 23. jula u 19 sati, potvrdio je za poslovni portal Akta.ba Nedžad Babalija, iz odjela marketinga i prodaje kompanije Hoteli Ilidža d.d.. Restoran je smješten u ilidžanskom autokampu "Oaza" koji zauzima 47.000 m2.
Osim restorana u zelenoj oazi, udaljenoj osam km od centra Sarajeva i dva kilometra od sarajevskog aerodroma nalazi se 13 objekata za smještaj kapaciteta 52 sobe, kamp, te sportski tereni za mali fudbal i tenis što je i novitet poznatog sarajevskog autokampa.
"Restoran zauzima površinu od 650 m2 unutrašnjeg prostora i 450 m2 ljetne bašte. Izgradnja je trajala 12 mjeseci. Kapacitet restorana je 200 sjedećih mjesta u unutrašnjosti restorana i 200 u ljetnjoj bašti", kaže Babalija, napominjući kako ga svi navedeni sadržaji svrstavaju u red najreprezentativnijih restorana na području Sarajeva a i šire.
"Glavni izvođač radova je bila firma 'Kuvet d.o.o.', dok su u samoj izgradnji učestvovale bh. kompanije kao podizvođači radova”, ističe Babalija.
U cilju zadovoljnog gosta koji će se ovdje osjećati ugodno i kojem će ovo biti "oaza mira", tokom izgradnje restorana vodila se briga o svakom detalju u interijeru i eksterijeru.
U okviru kompleksa "Oaza" biće smješteni i sportski tereni, odnosno teniski teren i teren za mali fudbal. Sportski tereni imat će kompletnu prateću infrastrukturu.
"U planu je i izgradnja dječijeg igrališta kako bi se ovaj kompleks zaokružio kao oaza koju će jednako koristiti roditelji i djeca", pojašnjava Babalija, napominjući kako će objekat biti otvoren 12 mjeseci u godini.
"Restoranski dio koristiti će se za sve vrste prilika od poslovnih obroka do rođendanskih zabava, a u ponudi restorana biće domaća bosanska i internacionalna kuhinja."
Menadžment Hoteli Ilidža d.d. nakon što je kompletirao novu investiciju i uložio milionska sredstva kako bi obogatio turističku ponudu Ilidže i Sarajeva, očekuje i povećan broj gostiju kako standardnih koji dolaze iz Holandije, Njemačke, Slovenije, Italije i Češke, tako i domaćih koji će moći koristiti sve navedene sadržaje.
Babalija kaže kako ovo nije kraj ulaganja, nastavljaju sa investiranjem i novim sadržajima kako bi Sarajevo učinili što atraktivnijom turističkom destinacijom u budućnosti na opću dobrobit.
PRIPREME ZA SAJAM U HOLANDIJI Vođeni idejom da je svaki gost jednako važan, već nekoliko godina bez pomoći države učestvuju i na vodećim turističkim sajmovima u inostranstvu, gdje pored hotelske ponude, auto-kampa i banje Terme predstavljaju gastronomsko/ugostiteljsku ponudu u BiH. Trenutne aktivnosti menadžmenta su usmjerene i na odlazak na sajam "Vakantiebeurs“ koji se održava početkom 2016. godine u Holandiji. Osim Holandije, "Hoteli Ilidža” i “Banja Terme Ilidža” učestvuju i na turističkim sajmovima u Kuvajtu, Rijadu, Dubaiju, Beogradu, Istanbulu, Oslu, Berlinu… Kao rezultat navedenog su turisti koji stižu upravo iz ovih zemalja u sve većem broju od čega koristi imaju svi segmenti društva i biznisa, ne samo naša kompanija. "Mnogo novca i truda ulažemo da dovedemo goste ovdje. Cilj nam je da gosti ponesu neku pozitivnu priču iz Sarajeva i Bosne i Hercegovine. Sigurni smo da u tome uspijevamo jer imamo veliki broj gostiju koji nam se vraćaju iznova”, dodaje Babalija. |
Elvira Kokor
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.