Internacionalizacija tržišta TV gledalaca u Evropi

26.06.2019. 11:37 / Izvor: Akta.ba
Internacionalizacija tržišta TV gledalaca u Evropi

Jesu li evropske televizijske publike gledale domaće TV kanale ili preferiraju ne-nacionalnu televiziju?

Internacionalizacija tržišta televizijske publike u Europi razmatra koncentraciju i fragmentaciju današnje televizijske publike u Europi i u vezi s tim je objavljen i izvještaj.

Autorica izvještaja je dr. Agnes Schneeberger, TV i VOD analitičar u Opservatoriju Odjel za tržišne informacije.

Izvještaj analizira moć ne-domaćih TV kanala na nacionalnim tržištima, a autorica zaokružuje temu uz osvrt na rastući trag američkih grupacija u audiovizualnom sektoru EU-a.         
Neki ključni uvidi iz ovog novog izvještaja TV publikeje sljedeći:

Na 26 TV tržišta EU-a, igrači koji nisu domaći privukli su više od 20% nacionalnih gledatelja.

Ova brojka raste na više od 50% u 10 zemalja.

Četiri od pet TV kanala u bilo kojoj europskoj zemlji imalo je tržišni udio od 2% ili manje.

Spajanja kao što su Sky / Comcast ili 21st Century Fox / Walt Disney masovno su povećali trag američkih grupacija u evropskoj publici, stoji u opisu izvještaja.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

EU