Krajiška "Brza cesta" između optimizma i prakse

23.06.2022. 09:01 / Izvor: Akta.ba
brza cesta

Kako navodi Dedić, kapaciteti "Autocesta FBiH" su dostatni za brzu izgradnju ove ceste ali potrebno je stvoriti i neke preduslove za to.

Od prestanka rata u USK nije izgrađen niti jedan kilometar autoputa kao ni brze ceste. Iz Javnog poduzeća Autoceste Federacije, sada najavljuju da su spremni finansirati izgradnju brze ceste Bihać – Cazin – Velika Kladuša. Provedena je tenderska procedura za odabir projektanta koji bi u roku od osam mjeseci trebao predstaviti idejni projekt za dionicu, dužine 47 kilometara za što su Autoceste FBiH osigurale četiri miliona maraka, a ukupna vrijednost investicije ranije je procijenjena na 500 miliona eura.

Član Vlade FBiH, ministar Šemsudin Dedić kaže, ovaj projekt je jedan od tri prioriteta Autocesta, koje do sada nisu investirale u naš kanton. Kako navodi Dedić, kapaciteti "Autocesta FBiH" su dostatni za brzu izgradnju ove ceste ali potrebno je stvoriti i neke preduslove za to, kao što su prostorni plan i priprema projekta, eksproprijacija, poslovi u domeni lokalnih administracija, itd.

Na kvalitetne i brze ceste koje će USK povezati sa ostatkom države, Krajišnici čekaju već decenijama. Kantonalni ministar građenja Adnan Alagić ne dijeli optimizam oko skorijeg početka radova.

"Tek je riječ o idejnom rješenju, a do izgradnje čekat ćemo godinama", kaže Alagaić, smatrajući da će to trajati duže jer se radi o rješenjima i reviziji, izradi glavnog projekta, ishođenje dokumentacije, eksproprijacija i svega što je dio ovih pripremnih aktivnosti.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije