MOSTARSKO NASELJE

Počinje rekonstrukcija prometnice u Rodoču

22.02.2023. 07:53 / Izvor: Fena
rodoč

U srijedu, 22. veljače, počinju radovi na rekonstrukciji prometnice u mostarskom naselju Rodoč, dionica Čekrk - križanje za Aluminij - l faza.

U srijedu, 22. veljače, počinju radovi na rekonstrukciji prometnice u mostarskom naselju Rodoč, dionica Čekrk - križanje za Aluminij - l faza.

Posao vrijedan 1,56 milijuna maraka dobio je izvođač KTM Brina – JV KTM Brina & Građevinar iz Posušja. Rok za izvođenje radova je 45 dana od uvođenja izvođača radova u posao.

Garantni rok za izvedene radove je dvije godine, a rok za rasvjetna tijela, koja će biti ugrađena, iznosi pet godina.

Izvođač radova izraditi će plan regulacije prometa koji će omogućiti sigurno i efikasno odvijanje prometa prilikom izvođenja radova, a također i sigurnost radnika koji izvode radove, priopćeno je iz Grada Mostara.

Inače, projekt je rađen kao modernizacija postojeće asfaltne ceste, a dionica koja je predmet ove projektne dokumentacije počinje na izlazu iz budućeg kružnog raskrižja kod svadbenog salona Venera s izlaznim krakom i u duljini od 1,10 km ide koridorom postojeće trase do raskrižja za Aluminij i most gdje se nalazi postojeće privremeno uređenje raskrižja kao kružno raskrižje.

Gabarit novoprojektirane prometnice sačinjavaju: kolničke trake 3x2,75 metara; rubne trake 4x0,25 metara; proširenje trake za smještaj razdjelnih otoka u raskrižju 0,50 metara i nogostup širine lijevo i dijelom desno po 1,60 metara.

Sustav odvodnja oborinskih voda s platoa prometnice - kolnika, nogostupa i dijela šireg pojasa uz prometnicu, koji gravitira prema prometnici, riješen je preko sakupljanja vode u rigole, zatim u slivnike, te dalje odvod vode preko novoprojektirane oborinske kanalizacije u prijemnik –rijeka Neretva.

Temeljem projektnog zadatka, kao i primjenom tehničke i zakonske regulative, za projektiranje prometnica predviđa se i rješenje svih oborinskih voda sa prometnice, kao i užeg dijela pojasa oko prometnice koji gravitira prema toj prometnici.

Za rješenje odvodnje sa prometnice previđen je sljedeći sustav: sustav slivnika za prikupljanje vode sa prometnice i dijela okolne slivne površine, koji podrazumijeva slivnik i spojna kanalizacijska cijev na kanalizacijski kolektor, - glavni kanalizacijski kolektor u duljini od 1567,65 m, - sustav za pročišćavanje oborinske vode – separator masti i ulja, - ispust u recipient. Ukupna duljina glavnog voda je 1567,65 m. Kolektor se proteže cijelom novoprojektiranom dionicom ceste do čvorišta – kružnog toka kod Avijatičarskog mosta, a zatim trasa skreće prometnicom do mosta, gdje je ispust u rijeku Neretvu.

Reguliranje prometa na rodočkoj cesti riješeno je postavljanjem vertikalne i iscrtavanjem horizontalne signalizacije. Dužina prometnice koja je obuhvaćena rekonstrukcijom i postavljanjem signalizacije iznosi 1100 metara. Prometnica ima tri prometne trake po 3,25 metara. U smjeru Mostara sa desne strane širina nogostupa iznosi 1,60 metara, a dijelom s lijeve strane nogostup je iste širine.

Najveća dopuštena brzina određena je znakom i iznosi 40 km/h. Na čitavoj dionici ceste zabranjeno je zaustavljanje i parkiranje.

Na prometnici je predviđeno postavljanje dva autobusna stajališta.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije