Uskoro sanacija "S" krivine tramvajske pruge na Marijin dvoru

10.04.2019. 09:00 / Izvor: Akta.ba
Uskoro sanacija 'S' krivine tramvajske pruge na Marijin dvoru

Postojeće upotrebljive šine mogu se nakon reciklaže i kvalitetnog ispitivanja koristiti za sanaciju drugih dionica tramvajske pruge.

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo objavilo je javni poziv za Izvođenje radova na sanaciji tramvajske pruge dionica – popularne S krivina na Marijin dvoru, saznaje Akta.ba.

Procijenjena ukupna vrijednost radova bez PDV-a je 500.000,00 KM.

Prema Projektnom zadatku koji je sačinio Ugovorni organ, te u skladu sa realnim saobraćajnim, konstruktivnim i tehnološkim odlikama, dionica tramvajske pruge u Sarajevu u pravcu prema Baščaršiji od S krivine kod hotela Holiday Inn do stajališta Marijin Dvor tretirana je na ukupnoj dužini od 368,88 m.

Rok za izvršenje radova ne može biti duži od 40 kalendarskih dana od dana potpisivanja Ugovora, i uvođenja Izvođača u posao.

Tramvajska pruga na dijelu od S krivine do stajališta Marijin Dvor obnovljena je poslednji put 1978 godine.

Dug eksploatacioni period bez ulaganja u kapitalnu obnovu pruge, kao i primjenjen kruti sistem oslanjanja, rezultirali su trajnim deformaeijama kolosječnih komponenata i permanentnim razaranjem kolosječne asfalt-betonske ispune.

U fazi gornjeg stroja podrazumjeva se zamjena postojećih šina, poprečnih razupora i sitema pričvršćenja. Postojeće šine 60Ril i 59Ril se mijenjanju novim, ili kvalitetnim polovnim šinama pridobivenim u proeesu reciklaže postojećih šina.

U procesu nabavke potrebno je planirati u cjelosti nove šine obzirom daje nivo vertikalnog i bočnog habanja postojećih šina takav, da se i u slučaju kvalitetnog materijala u zonama vrata i stope postojećih šina, mora računati sa nizom dugih prelaznih spojeva koji su jako nepovoljni u vozno- dinamičkom smislu.

Postojeće upotrebljive šine mogu se nakon reciklaže i kvalitetnog ispitivanja koristiti za sanaciju drugih dionica tramvajske pruge.

Postojeće poprečne razupore i elementi pričvrsnog i veznog pribora u cjelosti su korodirani i neupotrebljivi. Projektnim rješenjem planira se izvedba novih oslonaca u međurazmacima postojećih. Na dionicama u pravcu i sa krivinama većeg radijusa (sve zone izuzev S krivine) novi oslonci biće izvedeni na razmaku 3m. U zoni S krivine novi oslonci se izrađuju na razmaku l,5m.

Nove poprečne razupore se planiraju na međurazmacima novih oslonaca. Nakon regulisanja kolosječne rešetke po smjeru i niveleti potrebno je izvršiti kontinuirano podlijevanje šinske stope u širini 26 cm brzovezujućom podljevnom masom na hidrauličkoj bazi.

Zatvaranje kolosječne rešetke planira se slojem betona do visine gornje ivice novih poprečnih stega, te asfaltnim slojem debljine do 4 cm do gornje ivice novih šina.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije