Rezultati prvih šest mjeseci 2011: Konstantni progres marke Citroën u BiH

11.07.2011. 08:47 / Izvor: eKapija.ba
Rezultati prvih šest mjeseci 2011: Konstantni progres marke Citroën u BiH

Nakon analize rezultata za prvih šest mjeseci 2011. godine, marka CITROËN može sa zadovoljstvom informisati javnost o nastavku konstantnog progresa marke na tržištu Bosne i Hercegovine.

U izuzetno kompleksnoj situaciji na tržištu CITROËN je plasirao 293 nova vozila što predstavlja realan rast od 31,5% u odnosu na prodaju istog perioda 2010. godine.

Iz firme ABC 1968 napominju da marka CITROËN za tržište BiH isporučuje motore (benzin i dizel) koji svi ispunjavaju stroge norme EURO5 (emisije štetnih plinova). Sva vozila su porijeklom iz država EU i prave se za naše kupce u istim fabrikama na istim linijama kao za sve kupce iz "velikih zemalja EU".

Sa ponosom naglašavaju da na Balkanskom skladištu marke već od marta 2011. nije bilo na stanju vozila proizvedenih u 2010. ili nekoj prethodnoj godini. Sva vozila koja dolaze u BiH proizvedena su praktično sada – tokom mjeseci 2011. i kao "vruće kifle" direktno iz fabrika dolaze na Balkansko skladište i potom u prodajne salone u BiH.

"Želimo da se zahvalimo svim kupcima u BiH koji su ove godine kupili naša vozila i priključili se velikoj svjetskoj familiji zadovoljnih vozača i vozačica najinventivnije marke CITROËN! Pozivamo sve neodlučne nove kupce da posjete naše prodajne salone i uvjere se lično u kvalitet proizvoda i usluge koje vam naša marka nudi po najboljim cijenama", poručuju iz Citroena.

Osim toga, u Svjetskom Rally Šampionatu (najtežem automobilskom takmičenju) i dalje su superiorno najbolji, pojedinačno i ekipno - iako su se pojavili neki "novi momci .. ".

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital