Huawei "skočio" na 72. mjesto na listi globalnih brendova

07.10.2016. 10:24 / Izvor: Agencije
Huawei 'skočio' na 72. mjesto na listi globalnih brendova

Vrijednost brenda, koja se procjenjuje na 5.835 miliona američkih dolara, porasla je za 18 odsto.

Kineska kompanija “Huawei” zauzela je 72. mjesto na Interbrand listi za 2016. godinu najboljih globalnih brendova, čime je napredovala za 16 mjesta u odnosu na prošlu godinu.

Kako se navodi u saopštenju te kompanije, stabilan rast prihoda, kontinuirano ulaganje u sektor za istraživanja i razvoj (R&D sektor) i inovacije na novim proizvodima povećali su popularnost Huavei brenda.

Ovo je druga godina zaredom da “Huawei” raste na Interbrand listi otkad je kompanija postala prvi brend kopnenog dijela Kine priznat kao najbolji globalni brend u 2014. godini, ističe se u saopštenju.

Vrijednost brenda, koja se procjenjuje na 5.835 miliona američkih dolara, porasla je za 18 odsto u odnosu na prošlu godinu, ističe kompanija Interbrend.

Prema Interbrandovom godišnjem izvještaju, “Huawei” je jedan od najbrže rastućih brendova u tehnološkom sektoru, koji je skočio sa 88. mjesta na 72. prema rangiranju.

“Značajan napredak kompanije ‘Huavei’ proističe iz uverenja da su korisnici uvek na prvom mestu i iz istrajnosti u dostavljanju kvalitetnih proizvoda i usluga. Kroz svoju brend kampanju, Huawei ilustruje kako inovativni IKT proizvodi, usluge i rešenja mogu da izgrade bolje povezan svet”, naveo je Interbrand.

Kako ističe, brend trenutno uživa u svojoj rasprostranjenosti u Evropi, kljucnom tržištu za razvojni put brenda i poslovanje kompanije, kao i svoju ekspanziju i inovacije u korisničkom svetu.

“Ove godine Huawei je lansirao seriju proizvoda koji su povećali njegovu popularnost. Huavei je već neko vreme lider u Kini, ali sad je počeo da uspostavlja i strategiju za globalnu prisutnost”, navodi Interbrand.

Kako se prenosi u saopštenju, rastući uticaj Huawei brenda se ogleda u ravnomjernom rastu prihoda, kome je dijelom doprinijelo komercijalno poslovanje kompanije.

“Huawei želi da izgradi bolje povezan svet – inteligentan svet sa IKT industrijom kao kamenom temeljcem, a naročito sa klaudom, softverski definisanim mrežama, Internetom stvari i veštackom inteligencijom”, rekao je predsjednik korporativnog marketinga kompanije Huavei Kevin Kang.

On je dodao da je osnova “Huawei” brenda posvećenost u postavljanju korisnika u središte i stvaranje kvaliteta za korisnike.

“Huawei pristupa principu otvorene saradnje, čime se ubrzava razvoj inteligentnog digitalnog društva”, rekao je Kang.

Na svojoj poslovnoj putanji, inovacije Huawei podržavaju digitalnu transformaciju telekom operatera kroz četiri glavna domena: poslovanje, operacije, arhitektura i mreže. Kompanija stremi razvoju savremenih tehnologija kao što su 5g i konekcije Interneta stvari, što obećava promjenu uloge telekom operatera u mnogim industrijama, navodi “Huavei”.

“Naš napredak na Interbrand listi potvrđuje Huawei strategiju da se fokusira na dostavljanje inovativnih tehnologija kako bismo ispunili potrebe i želje korisnika”, rekao je marketing direktor Huawei Consumer Busineš Group Glori Cang.

Prema njegovim riječima, Huavei održava pažljivu ravnotežu između toga da bude smjeli inovator i rastući izazivač na globalnom tržištu, a primjetan je uspjeh u fokusu na R&D sektor, kvalitet proizvoda i zadovoljstvo korisnika.

Kao vodeća tehnološka kompanija, Huawei zadržava više od 10 odsto svog godišnjeg prihoda od prodaje za istraživanje i razvoje i osnovao je 16 centara za razvoj u cijelom svijetu.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Kapital