Kako ostvariti poslovni uspjeh?

Karijera / LEADERSHIP

Kako ostvariti poslovni uspjeh?

09.10.2020. 10:39 / Izvor: Akta.ba

Pripremate se za razgovor za posao? Ili se pitate se kako otvoriti svoju firmu i pokrenuti vlastiti posao? Bez obzira radite li za drugoga ili za sebe, sigurno ste se zapitali koja je tajna poslovnog uspjeha? Istina je da univerzalnog „recepta“ nema. No, ovi zanimljivi savjeti za poslovni uspjeh sigurno daju dio odgovor.

Ne uživaš u tome? Onda ne radi to

Kada na kraju dana podvučete crtu iza toliko sati upornog rada, truda i odricanja, bez kojih nema vođenja vlastitog posla, ipak morate osjećati zadovoljstvo i ponos. Baš zato jer to radite za sebe, a ne nekoga drugog.

Ne možeš sve sam

Nitko od nas ne može biti stručnjak u svim područjima. Jedan od najvažnijih savjeta za poslovni uspjeh je okružiti se kvalitetnim ljudima s kojima ćete razvijati svoj posao.

Makni strah i vjeruj u uspjeh

Promjene nisu jednostavne, pogotovo ako ste godinama „uljuljani“ u siguran posao kojim niste zadovoljni. U svakom trenutku možete to promijeniti, na vama je. Svi koji su osvarili poslovni uspjeh imaju jednu stvar istu vjerovali su u sebe.

Traži ne samo drugo, nego i treće mišljenje

Prije nego odlučite realizirati ideju, poslušajte što drugi misle o njoj. Zašto? Onaj tko želi ostvariti poslovni uspjeh mora znati slušati i uvažiti mišljenje drugih.

Treba ti mentor

Čak i najuspješniji poslovni ljudi nekada su bili početnici. Zato, ne sramite se postaviti pitanja i tražiti savjete.

Neka znaju za tebe

Budite vidljivi. To barem danas nije komplicirano. Uvijek se morate pobrinuti da budete na prvoj, umjesto na posljednjoj stranici.

Dokaze čekaju sljedbenici, ne vođe

Jasna vizija i vjera u sebe bez toga je teško postići poslovni uspjeh. Tako tvrdi i direktorica kanadske tvrtke u prehrambenoj industriji, Christine Day koja je upravo zahvaljujući ovakvom načinu razmišljanja pretvorila razvila međunarodnu kompaniju.

Prije svega, budi čovjek

Dobar manager i direktor mora biti prije svega biti čovjek. Ako želi najbolje od svojih zaposlenika, tako im mora i pristupati. Primijenite ovo pravilo u komunikaciji s ljudima i gledajte kako se stvari mijenjaju.

Izvor: gooma.biz

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ostale vijesti iz rubrike

Karijera