Marketing u recesiji treba pojačati: Krizu će preživjeti agresivni brendovi

28.07.2009. 15:40 / Izvor: Dnevne novine SAN
Marketing u recesiji treba pojačati: Krizu će preživjeti agresivni brendovi

Treba li štedjeti u recesiji? Svakako, ali ne na pogrešnim stvarima. "Povjerenje potrošača sada je važnije nego ikada prije pa unatoč krizi u svjetskoj ekonomiji nije vrijeme za rezanje marketinških budžeta, jer će na tržištu opstati samo brendovi koji ostanu agresivni, ali pod pretpostavkom da su cjenovno pristupačni. Zato je bolje skresati troškove za reprezentaciju, umjesto onih za reklamiranje preduzeća", savjetuju stručnjaci.

Naime, ekonomska kriza može biti velika prilika za rast.

"Budući da potrošači prolaze i još će neko vrijeme prolaziti kroz emocionalno teško razdoblje, brendovi moraju poštovati iskustva koja potrošači stječu kako bi im se približili demonstriranjem razumijevanja i pokazivanjem empatije. Kad su ljudi tužni i zabrinuti, pridaju više pozornosti onome što se oko njih događa. Kad živimo u strahu, vrlo smo oprezni i obzirni, posebno kod trošenja svog vremena i novca. U tom slučaju brendovi mogu igrati važnu ulogu u pružanju utjehe, osjećaja sigurnosti, a ljudima mogu pružiti i osjećaj nagrade. Možda imamo manje novca za trošenje, ali ćemo više nego prije cijeniti to što nam brend pruža", tvrdi jedan od najpoznatijih svjetskih marketinških stručnjaka Scott Bedbury.

Tvorac Nikeovog slogana "Just Do It" i Starbucksovog "Reinvention of the coffee category" nudi mnogo korisnih savjeta i primjera u vezi s dilemom o reklamiranju u vrijeme krize.

"Recimo, prije godinu ili dvije izlazili smo u restoran na večeru i nismo o tome posebno razmišljali. Danas kad idemo na večeru o tome razmišljamo mnogo više, jer je to skupo. S obzirom na više razmišljanja, više ćemo cijeniti to iskustvo, koje se zbog skupoće ne događa često. Brendovi koji to prepoznaju opstaju u takvim okolnostima", jedan je od njegovih zaključaka koji navodi na razmišljanje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Karijera