Profesor copywriting-a na IBU

Jasmin Alić: Biznis strategista za svjetske brendove i drugi LinkedIn Creator na svijetu

21.06.2023. 10:14 / Izvor: Akta.ba
Jasmin

Jasmin Alić, copywriter i biznis strategista za svjetske brendove, svojim trudom i zalaganjem je došao na svjetsku scenu i postao drugi LinkedIn Creator na svijetu.

Svi se mogu baviti pisanjem i nije to neki bauk rekli bi mnogi. Ipak u praksi iza ovog sve popularnijeg zanimanja stoji mnogo sati truda i gomila ispisanih tekstova. Još ako ste iz BiH, a želite raditi za svjetske brendove potrebno je još dodatnog truda.

Jasmin Alić, copywriter i biznis strategista za svjetske brendove, svojim trudom i zalaganjem je došao na svjetsku scenu i postao drugi LinkedIn Creator na svijetu prema Favikonu. U slobodno vrijeme svoje znanje nesebično dijeli podučavajući druge o građenju online biznisa na LinkedIn platformi. Uz to je i profesor copywriting-a na Internacionalnom Burch Univerzitetu u Sarajevu.

Pitali smo Jasmina kako je izgledao njegov put do ove sjajne titule.

"Iskreno, dugo sam već u ovom poslu. U ovom online svijetu. Kao neko ko je edukator po prirodi, imam uvijek tu želju da znanje dijelim nesebično. To je upravo ono što radim na LinkedIn-u. Dijelim 100% od onoga što znam. Ni manje ni više. Sve moje strategije, iskustva i saznanja iz preko decenije mog rada", kazao je Jasmin za Akta.ba.

Smatra da je upravo ta nesebičnost razlog zašto ga trenutno prati preko 100.000 ljudi na LinkedInu.

"I iskreno mogu reći da smo tek na samom početku mog LinkedIn putovanja", dodao je.

Od ove popularne mreže Jasmin ima mnogo benefita.

"LinkedIn je broj 1 biznis platforma u svijetu. Za mene LinkedIn služi upravo za to - biznis. Ono što je zanimljivo je da sam zbog svojih objava bukiran s projektima već do marta slijedeće godine. Trenutno imam vremena samo za 1:1 konsultacije i coaching. Za bilo šta više od toga, klijenti moraju na listu čekanja", ispričao je.

jasmin

Podučavanje studenata

Osim pisanja bavi se i podučavanjem studenata na fakultetu.

"Ja uživam prenositi znanje. Uživam biti profesor. Ono što mi je zanimljivo kod mojih studenata je to da uče nešto potpuno novo, skroz ispočetka. Fascinira me njihova želja da budu najbolji “novi copywriteri”", kazao je.

Činjenica je da copywriting kao dio obrazovnog sistema tek treba da zaživi u svijetu, ne samo u našoj zemlji.

"Iskreno, drago mi je da sam među prvima u svijetu koji to znanje prenosi na akademskom nivou. Jako ponosan momenat za mene", naglasio je.

 Baviti se pisanjem nije nimalo lako. Iako ljudi često misle da to svi mogu i da je napisati nešto samo 5 minuta. Pitali smo Jasmina koliko je izazovno biti copywriter u BiH.

"Ima jedan citat na engleskom jeziku koji često koristim kao odgovor na ovo pitanje. “Everyone’s a writer, but not everyone’s a copywriter.” Mnogi misle da je za pisanje potrebno samo malo talenta i ChatGPT. Stoga i mnogi pokušaju pisati sadržaj online i odustanu u roku od 24 sata", pojašnjava.

Pisanje sadržaja online je izuzetno izazovan posao, ali je zbog toga i jako dobro plaćen.

"Na primjer, za kratki članak od 500 riječi možete naplatiti između 100 i 500 dolara. Za web stranicu možete da naplatite nekoliko hiljada dolara. I to su čak cijene koje su “prihvatljive”. Ako ste iole premium pisac, možete da tražite i puno više od toga“, kazao je i dodao:

"Glavni izazov za nekoga iz BiH je to “što si iz BiH”. Morate da se “borite” na svjetskom nivou. Ali u izazovu je nafaka, blago rečeno".

jasmin

Učite od onih koji su ispred vas

Jasminov savjet za sve one koji bi voljeli da se počnu baviti pisanjem je da uče od onih koji su 10 koraka ispred.

"Iskreno, nikad nije bilo lakše naučiti nešto novo. Imate YouTube. Imate LinkedIn. Sve je besplatno. Vaše je samo da iskoristite svoje vrijeme i potencijal", pojasnio je.

Njegov moto je:

"Sve što radite, radite to kao da sutra ne postoji. Uradite odmah. Uradite dobro. Uradite najbolje. Ništa “između” ne postoji. To je ono što mene motiviše da uvijek budem najbolji".

Kada ne radi, provodi svaki slobodan trenutak sa svojim sinom.

"Samo nas dvojica. I ostatak svijeta ne postoji. To je sve. To je moj hobi. I ne može biti ljepše", naglasio je.

Za budućnost ima samo samo dva plana.

"Prvo, ostati zdrav za svoje najmilije. Drugo, optimizovati svoj biznis do te mjere da “mašina sama radi”. Moje je samo da odradim redovne servise i uživam u plodovima svog “rada”. Ovo je lekcija koju sam naučio od svog biznis trenera koji mi je uvijek govorio kako moram pronaći način da “zarađujem dok ne radim ništa”. Tek nakon 10+ godina rada, shvatam šta mi je želio reći. Trenutno “radim” na tome…", kazao je.

Jasminove savjete o pisanju koje svakodnevno objavljuje možete pratiti na LinkedIn-u.

Razgovarala: Elvedina Obuća

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Ličnosti