Google Analytics – Koliko Vam je uspješna web stranica?

14.11.2017. 10:30 / Izvor: Akta.ba
Google Analytics – Koliko Vam je uspješna web stranica?

Google Analytics je usluga koju nudi Google, a koja generira detaljne statistike o prometu web stranice.

22.11.2017.  Sarajevo

Hotel SARAJEVO, Ul. Džemala Bijedića 169. 71 000 Sarajevo

Detaljan program i dnevni red pogledajte OVDJE.

Prijaviti se možete klikom na PRIJAVA

O SEMINARU

Google Analytics je usluga koju nudi Google, a koja generira detaljne statistike o prometu web stranice, izvorima prometa te mjeri konverzije i prodaju. Također, njime možemo pratiti putanju posjetitelja (uključujući i tražilice i društvene mreže) i odnose stranica na vašem webu. Zapravo je jednostavno: Google Analytics koji je kvalitetno postavljen odgovara na dva pitanja:

Jesam li i koliko (ne)uspješan u ostvarivanju zadanih ciljeva poslovanja?

Što raditi idući dan/sedmicu/mjesec/kvartal?

Jeste li si postavili ta 2 pitanja? Je li vam Google Analytics dao odgovor na njih? Ako nije ili u odgovore niste sigurni, vaša Analytics platforma još nije došla do željenog stadija zrelosti. Da bi se do toga došlo, učesnici seminara će pratiti idući proces:

Definirati što treba pratiti/mjeriti

Zlatno pravilo – nikada ne mjeriti samo jednu brojku, uvijek upariti, odnosno definirati kontrolne brojke.

Definirati kako sve treba pratiti/mjeriti

Nakon što ste definirali što ćete od mnogo podataka koju Analytics nudi pratiti, trebate definirati i kako. U tom je slučaju potrebno razgovarati i s developerima, kako bi znali što se od njih očekuje. To mogu biti eventi, social dio, ecommerce i sl.

Definirati izvještaje

U fazi izvještavanja kvalitetna implementacija najviše dolazi do izražaja – svi su podaci lako dostupni i što je naravno jako bitno, ‘tačni’. Dok se bavite ovim dijelom, uvijek prvo razmislite tko prima izvještaje, odredite i koliko se često izvještaji šalju te, na kraju koja je svrha izvještaja.

Optimizacija

Krajnji korak je optimizacija koja se radi na osnovi prikupljenih podataka. Relevantni podaci koje sada dobivate putem Analyticsa pokazatelj su stanja vaše stranice, a sad je daleko jednostavnije provjeriti na kojim se područjima treba poraditi.

CILJ SEMINARA

Google Analytics je besplatan alat pomoću kojeg pratimo uspješnost web stranice, mobilne aplikacije, trgovine, bloga i dr. Međutim, iako je jednostavan za implementaciju, ova je platforma prava “zvijer” od alata koja omogućava rast ako ju znate i želite kvalitetno postaviti.

Poslovnim korisnicima Google Analytics je zanimljiv, jer iz statistika mogu saznati:

Koliko posjetitelja dolazi na vaš web, kada i tko su oni;

Odakle dolaze posjetitelji, što traže i koliko se zadržavaju na određenoj stranici;

Što vaši posjetitelji čitaju i klikaju, a koji dio weba ih ne zanima;

Kako potaknuti posjetitelje da nastave posjećivati web;

Posjećuju li stranicu više mobitelom ili preko desktopa;

S kojih stranica dolaze na landing page;

Koji su vam najčitaniji blog članci;

Koja društvena mreža najbolje prolazi kod vaših “pratitelja“;

Koji sadržaj na stranici se najviše čita;

Dodamo li ovom nezavršenom nizu činjenicu da zahvaljujući Analyticsima možete pratiti:

E-commerce tracking pomoću kojeg možete doći do informacija koja je objava dovela do prodaje i Google AdWordse i njihov utjecaj na ostvarivanje konverzija.

CILJNA SKUPINA

Vlasnici kompanija, malih i srednjih preduzeća;

Voditelji i zaposlenici marketinga i prodaje;

Zaposlenici u marketinškim agencijama;

Turističke zajednice, turističke agencije, hoteli, iznajmljivači smještaja;

Firme koje se bave online prodajom;

Marketing menadžeri u nevladinim organizacijama;

Firme koje za mali budžet žele doprijeti do potencijalnih ciljnih klijenata;

Osobe koje žele naučiti kako samostalno pratiti i optimizirati Google Analytics.

PROGRAM SEMINARA PO TEMAMA I OBLASTIMA

Razvoj i pregled web analitičkih alata

Temelji analize web stranica

Terminologija

Postavljanje analitike na web stranice

Google Analytics sučelje

Osnovni izvještaji: (Publika; Kupnja; Ponašanje; Konverzije; Real Time; Kontrolne ploče)

Bonus: Osnovna analiza web stranice učesnika kroz Google Analytics

DNEVNI RASPORED

9:00 – 10:30 Radni dio

10:30 – 10:45 Pauza za osvježenje

10:45 – 12:15 Radni dio

12:15 – 13:15 Pauza za ručak

13:15 – 14:45 Radni dio

14:45 – 15:00 Pauza za osvježenje

15:00 – 16:30 Radionica

VODITELJ SEMINARA

Robert PETKOVIĆ

 

 

 

 

 

 

 

 

Prijaviti se možete klikom na link PRIJAVA

KOTIZACIJA

190,00 KM  + PDV.

Uključuje predavanja, materijale u printanoj i elektronskoj formi, ručak i pauze za osvježenje. Ukoliko iz iste firme dolazi 2 i više kandidata, za svakog sljedećeg kandidata kotizacija se smanjuje za 10%.

Na rane prijave do petka 10.11.2017. odobravamo 10% popusta na kotizaciju.

 

NAČIN PLAĆANJA

Po primitku popunjene prijave, poslat ćemo Vam predračun, a originalni račun dobit ćete poštom, na adresu Vaše organizacije, po uplati. Pravo na učešće na seminaru imaju svi, koji su uplatili iznos kotizacije do početka seminara.

ODJAVA

U slučaju nemogućnosti dolaska na seminar, slobodni ste poslati Vašu zamjenu. Ukoliko odustanete do 17.011.2017., uplaćena sredstva bit će Vam vraćena u iznosu umanjenom za 30%. Nakon 20.11.2017. povrat novčanih sredstava nije moguć.

INFORMACIJE

Agencija za profesionalno usavršavanje Apriori BH

Josipa Terzić – Rezić

GSM. +387 63 / 408 597

Tel/Fax: +387 36 / 343 440

E-mail. obuke@apriori.ba

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave