Webinar: Transferne cijene, PDV i drugi porezni aspekti u vrijeme COVID-19

06.04.2020. 09:29 / Izvor: Akta.ba
Webinar: Transferne cijene, PDV i drugi porezni aspekti u vrijeme COVID-19

Ciljevi webinara su da svim učesnicima predstavimo aplikativne poslovne informacije i odgovorimo na što veći broj pitanja.

Nakon što je Delloite održao dva webinara na temu „COVID-19: Kako efikasno upravljati kriznim događajima, održati poslovanje i planirati oporavak?“ i povratnih informacija koje su dobili od učesnika, odlučili su se za podijeliti još niz informacija koje mogu biti od značaja privrednicima u ovom periodu.

Shodno tome, u utorak 07. 04. 2020. godine u 10:00 sati organizuju webinar o temi: Transferne cijene, PDV i drugi porezni aspekti u vrijeme COVID-19 – na šta je potrebno obratiti pažnju i prioritetno adresirati u poslovanju sa povezanim licima.

Ovo je značajna tema, jer i u periodu nakon normalizacije, kompanije koje posluju unutar grupe društava će imati značajne efekte na unutargrupne transakcije koje i dalje trebaju ispuniti tržišne uslove kako sa aspekta transfernih cijena, tako i PDV-a,dok se cjelokupno tržište promijenilo.

U toku webinara bit će adresirana slijedeća pitanja:

– Koji je utjecaj pada profitabilnosti na odnose sa povezanim licima?
– Da li je matično društvo u obavezi da umanji cijene vlastitih usluga dok traje vanredna situacija ili je potrebna korekcija porezne osnovice?
– Da li su potrebne izmjene ugovornih odnosa radi pravednije raspodjele funkcija i rizika?
– Mogućnost repatrijacije novca u vrijeme smanjene likvidnosti firme – da li je dozvoljena isplata dividende matičnim organizacijama tokom trajanja rizičnog perioda poslovanja?
– Koja je potreba za proaktivnim djelovanjem?

Webinar je besplatan i održat će se preko GoToWebinar on-line platforme. Trajanje webinara je jedan sat.

Zainteresirani se trebaju priključiti na link cca 10 minuta prije početka webinara kako bi osigurali učešće prije popunjavanja maksimalnog broja učesnika (100 učesnika).

Predavači na webinaru su Emir Ibišević, direktor za usluge porezno-regulatornog savjetovanja i računovodstva, te Haris Jašarević i Muamer Hodžić, menadžeri u porezno-pravnom odjelu.

Kao i na svim dosadašnjim webinarima, podijelit će se neki od ključnih koraka koje treba preduzeti u kontekstu navedene teme kao odgovor na trenutnu krizu, te dati savjetovati šta je ono što trebate uraditi odmah kako biste pravovremeno adresirali odnose sa povezanim licima, umanjili rizik od nepotrebnih troškova, te održali stanje proaktivnosti i minimizirali utjecaj krize.

Webinar će biti i prilika za pitanja koja su trenutno goruća za kompanije, te će se adresirati u toku webinara.

Webinar je besplatan i svi zainteresovani se mogu registrovati ovdje.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave