REC seminar: Elektronske nabavke i njihovi tehnički i pravni aspekti

Najave / SEMINARI I EDUKACIJE

REC seminar: Elektronske nabavke i njihovi tehnički i pravni aspekti

Za 2020. godinu može se reći da je godina elektronskih nabavki.

01.10.2020. 09:48 / Izvor: Akta.ba

SEMINAR

ELEKTRONSKE NABAVKE

TEHNIČKI I PRAVNI ASPEKTI ELEKTRONSKIH NABAVKI

 

Banja Luka, 09.10. 2020.,Hotel „Bosna“

Mostr, 13. 10. 2020., Hotel „Mostar“

Sarajevo,14. 10.2020., Hotel „Hollywood“

 

Početak svakog seminara u 9:30

Za 2020. godinu može se reći da je godina elektronskih nabavki. Naime, sistem elektronskih ponuda uskoro će biti operativan, pri čemu je svaki ugovorni organ obavezan da u 2021. godini provede najmanje 30% postupaka javnih nabavki sa predviđenom elektronskom ponudom. Budući da je primjena elektronskih nabavki krenula u realizaciju, sistem će biti dostupan za korištenje odmah nakon usvajanju novog pravilnik ao korištenju informacionog sistema E-nabavke sistem

Na seminaru ćemo direktno na portalu e-nabavke demonstrirati provođenje elektronskog postupka, iz ugla ponuđača i iz ugla ugovornog organa. 

U 2020. godini ugovorni organi su u obavezi i da za sve otvorene i ograničene postupke, pregovaračke postupke sa objavom obavještenja o nabavci i konkurentske zahtjeve za dostavu ponuda u kojima je kriterij za dodjelu ugovora najniža cijena predvide provođenje e-aukcije. Međutim, ovladavanjem tehničkih aspekata stvaraju se pretpostavke da se realizacija postupaka provodi u skladu sa pravnim procedurama. Iz tih razloga važne su i tehnička i pravna strana primjene i korištenja informacionog sistema koji omogućava (podržava) realizaciju javnih nabavki. 

Kroz demonstriranje elektronskih nabavki i e-aukcija, želja nam je da podržimo i omogućimo ugovornim organima i ponuđačima da se što lakše, što brže i jednostavnije osposobe za novi sistem postupaka nabavke, te da budu lideri u korištenju portala i novih funkcionalnosti.

Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa.

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi učešće na seminaru, jer naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, dati jednostavna objašnjenja na pristupačan način i odgovoriti na pitanja iz područja SADRŽAJA SEMINARA, kao i na ostala Vaša pitanja iz oblasti javnih nabavki, a sve u cilju otklanjanja dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.

 

SADRŽAJ SEMINARA:

 

Tehnički aspekt E-nabavke na Portalu www.ejn.gov.ba

  • Uslovi za učešće u e – postupku
  • Kreiranje elektronskog postupka
  • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
  • Formiranje i izmjena komisije za E-nabavke
  • Kreiranje ponude
  • Slanje elektronskih ponuda
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
  • Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
  • Evaluacija ponuda
  • Izmjena rezultata evaluacije
  • Otvaranje elektronskih ponuda
  • Zahtjev za ispravku računske greške
  • Postavljanje pitanja za pojašnjenje ponude
  • Obrazloženje neprirodno niske cijene
  • E-aukcije u elektronskom postupku (nova logika kod podnošenja ponuda kod kriterija NC)
  • Poništenje održane e-aukcije i ponovno zakazivanje od strane Ugovornog organa
  • Preporuka za dodjelu/poništenje
  • Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
  • Tim ponuđača u E-postupku
  • Generisanje enkripcijskog ključa i slanje E-ponude
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu E-nabavke

Pitanja i odgovori

 

Pravni aspekt E-nabavki

  • Izrada plana nabavki za 2021. godinu 
  • Prilagođavanje tenderske dokumentacije novom načinu korištenja sistema E-nabavke
  • Definisanje kvalifikacionih uslova u tenderskoj dokumentaciji
  • Priprema i dostavljanje elektronske ponude 
  • Izmjene u radu komisije za javne nabavke u slučaju kada se dostavljaju elektronske ponude
  • Tok otvorenog postupka kroz novi način primjene sistem E-nabavke
  • Izrada specifikacije za zaključenje okvirnog sporazuma
  • Praćenje realizacije ugovora i okvirnog sporazuma

Pitanja i odgovori

 

PREDAVAČI:

 

Kemal Muhamedović – trener za JN AJN

Mr. Dragana Kovačević – trener za JN AJN

 

TRAJANJE SEMINARA

U vremenu 9:30 – 15:30 

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN

Ugovornim organima, ponuđačima, odgovornim licima i rukovodiocima, članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, sudijama, revizorima, advokatima, i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.

 

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

150 KMpojednomučesniku;

140 KMpo osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

130 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje
  • Prezentacije predavača i odgovori na pismena pitanja
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

1.   Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.

2.   Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.468pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27modela akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD - Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim osvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio– 35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio– 30 KM

CD Modeli tenderske dokumentacije– 30 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja– 38KM

Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD38KM

Interna akta za ugovorne organe(CD)– 15 KM

Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II– 20 KM

Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama18 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki– 20 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki– 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum–7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica–10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)–7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev–10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa–7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata–7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga–10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača–20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora–7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme–10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke–10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora–10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)–10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza–10 KM

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo

 

PREUZMI DOKUMENT:
prijavni-obrazac.doc

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video? Pošaljite na Viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba ili putem Facebooka i podijeliti ćemo je sa hiljadama naših čitatelja.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave