Postupci nabavki: otvoreni postupak, konkurentski zahtjev i direktni sporazum​

05.11.2020. 08:25 / Izvor: Akta.ba
Postupci nabavki: otvoreni postupak, konkurentski zahtjev i direktni sporazum​

Prvi dio seminara posvećen je postupcima koji se najčešće koriste u sistemu javnih nabavki.

S E M I N A R I  i W E B I N A R

POSTUPCI NABAVKI: OTVORENI POSTUPAK, KONKURENTSKI

ZAHTJEV I DIREKTNI SPORAZUM

ŽALBE KOD IZBORA NAJPOVOLJNIJE PONUDE - ISKUSTVA URŽ/KRŽ-a i SUDA BiH

Mostar, 17. 11. 2020., Hotel „Mostar“

​Sarajevo, 18. 11.2020., Hotel „Hollywood“

Banja Luka, 24.11. 2020.,Hotel „Bosna“

 

Početak svakog seminara u 9:30h

Webinar (Snimak seminara): 26. 11. 2020. godine

 

Početak webinara u 10:00h

Prvi dio seminara posvećen je postupcima koji se najčešće koriste u sistemu javnih nabavki kao što su: konkurentski zahtjev, direktni sporazum i otvoreni postupak nabavke. Upravo iz tog razloga ove postupke predstavljamo korak-po-korakkako procedura ide, uz mnoštvo primjera i preporuka iz prakse. Ovaj seminar je idealna prilika za ugovorne organe i ponuđače da otklone eventualne nejasnoće vezano za provođenje navedenih postupaka nabavki, detaljno se upoznaju sa svim pravima i obavezama, uvide eventualne greške, te uvide koje aktivnosti se mogu provoditi jednostavnije, brže i efikasnije u odnosu na uobičajenu praksu i na koji način se može olakšati učešće (priprema ponuda) u postupcima nabavki.

Drugi dio seminara u sadržajnom smislu će biti posvećen – pravnoj zaštiti, odnosno, iskustvima URŽ/KRŽ-a i Suda BiH o:Ocjeni ponude, izboru najpovoljnijeg ponuđača, odluka o izboru/odluka o poništenju – Najčešćegreške pri ocjeni ponuda i izboru ponuđačaAnalizirat će se odluke URŽ/KRŽ-a i presude Suda BiH i najčešće greške koje nastaju kod ocjene ponuda i izbora najpovoljnijeg ponuđača. Dakle, posebna pažnja će biti posvećena problemima koji nastaju u vezi sa ponudom.

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate sebi učešće na seminaru, jer naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjera iz prakse, posebno u vezi sa žalbenim postupkom, dati jednostavna objašnjenja i odgovoriti na pitanja iz područja SADRŽAJA SEMINARA, kao i na ostala Vaša pitanja iz oblasti javnih nabavki, a sve u cilju otklanjanja dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.

 

ZBOG POOŠTRENIH EPIDEMIOLOŠKIH MJERA BROJ MJESTA NASEMINARIMA JE OGRANIČEN – PRIJAVITESE NA VRIJEME

Za učesnike seminara bit će osigurane sve potrebne mjere za sigurnu organizaciju seminara u skladu sa preporukama nadležnih organa.

U slučaju daljnjeg širenja Coronavirusa organizator zadržava pravo da otkaže zakazane seminare i prijavljenim učesnicima seminara ponudi uslugu webinara.

 

SADRŽAJ SEMINARA:

 

POSTUPCI NABAVKI: OTVORENI POSTUPAK, KONKURENTSKI ZAHTJEV, DIREKTNI SPORAZUM

·    CPV kodovi

·    „Sitne nabavke“ u toku godine

·    Uvid u ponude u direktnom sporazumu i postoji li pravna zaštita u direktnom sporazumu?

·    Koliko direktnih sporazuma ugovorni organ može da realizuje putem narudžbenica u toku godine?

·    Preporuke službi za reviziju za provođenje direktnog sporazuma

·    Kvalifikacija ponuđača u konkurentskom zahtjevu

·    Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva

·    Priprema tenderske dokumentacije

·    Žalba na dan otvaranja ponuda

·    Hodogram aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma, konkurentskog zahtjeva i otvoreni postupak nabavke

·    Kako pojednostaviti postupke nabavki?

·    Okvirni sporazumi i godišnji ugovori – kako obezbijediti predmet nabavke dok je žalbeni postupak u toku?

·    Problemi u primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg i kako ih prevazići

·    Kako se pripremiti za provođenje postupaka nabavki za iduću godinu?

Pitanja i odgovori

 

OCJENA PONUDA, IZBOR NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA, ODLUKA O IZBORU/ODLUKA O PONIŠTENJU NAJČEŠĆE GREŠKE PRI OCJENI PONUDA I IZBORU PONUĐAČA

·    Formalni nedostaci ponuda (stavovi URŽ-a i Suda BiH)

·    Propusti ponuđača pri sačinjavanju i dostavljanju ponuda (stavovi URŽ-a i Suda BiH)

·    Propusti ugovornog organa pri izboru najpovoljnijeg ponuđača (stavovi URŽ-a i Suda BiH)

·    Odluka o izboru/ Odluka o poništenju – propusti kod donošenja odluka (stavovi URŽ-a i Suda BiH)

Pitanja i odgovori

 

PREDAVAČI:

 

Mostar i Banja Luka:

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Milica Pranjić – trener za JN AJN (Sud BiH)

 

Sarajevo:

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Milica Pranjić – trener za JN AJN (Sud BiH)

 

TRAJANJE SEMINARA

U vremenu 9:30 – 15:30 

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN

Ugovornim organima, ponuđačima, odgovornim licima i rukovodiocima, članovima komisija za javne nabavke, službenicima za javne nabavke, sudijama, revizorima, advokatima, i svima onima koje interesuje navedena tematika iz javnih nabavki.

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

150 KM po jednom učesniku;

140 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

130 KM po osobi za pretplatnike na časopis„Pravo i finansije“

Webinar:

130 KM po jednom učesniku;

120 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

110 KM po osobi za pretplatnike na časopis„Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje
  • Prezentacije predavača i odgovori na pisana pitanja
  • Seminarski materijal (po izboru učesnika):
  1. Knjiga 1 : Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovoriI Dio        ILI
  2. Knjiga 2 : Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovoriII Dio
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

1.  Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.

2.  Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

 

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

 

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA:

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki– 200 KM, godišnja pretplata za 2021. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.554 pitanja i odgovoraiz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27modela akataza ugovorne organeponuđače)

CD - Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim osvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio– 35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio– 30 KM

CD Modeli tenderske dokumentacije– 30 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja– 38KM

Priručnik - Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD38KM

Interna akta za ugovorne organe(CD)– 15 KM

Priručnik - Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II– 20 KM

Priručnik - Pravna zaštita u javnim nabavkama18 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki– 20 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki– 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum–7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica–10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)–7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev–10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa–7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata–7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga–10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača–20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora–7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme–10 KM

CD Brošura 13 - Ponuda u postupku javne nabavke–10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora–10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)–10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza–10 KM

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo

PREUZMI DOKUMENT:
Prijavni obrazac - Javne nabavke - Novembar 2020

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave