Rec organizuje seminar u decembru

Primjena propisa o kancelarijskom poslovanju

20.12.2023. 11:15 / Izvor: Akta.ba
rec

Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u FBiH.

REC d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni S E M I N A R:

PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

(Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u FBiH)

Sarajevo – 22. 12. 2023. – Hotel „Hollywood“

Početak svakog seminara u 9:30

Na seminaru će biti riječi o primjeni Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br.73/19. i Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br. 91/23). Ovim pravilnicima je uređen sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.

Izmjenama i dopunama Pravilnika obezbjeđeno je provođenjem načela elektronskog poslovanja kroz oblast kancelarijskog poslovanja kako bi se unaprijedila efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta.

Cilj seminara je upoznati učesnike sa novim izmjenama Pravilnika, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.

 

SADRŽAJ SEMINARA

Kancelarijsko poslovanje u FBiH:

  • Kancelarijsko poslovanje
  • Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
  • Klasifikacijske oznake predmeta i akta
  • Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
  • Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
  • Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
  • Zavođenje akata i združivanje akata
  • Dostavljanje predmeta i akata u rad
  • Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
  • Pojam faksimila
  • Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
  • Rokovnik predmeta
  • Otpremanje pošte
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
  • Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja
  • Pravni osnov elektronske komunikacije organa i stranaka
  • Kako do ispravnog elektronskog potpisa
  • Podnesci i pismena
  • Podnesci u elektronskoj formi
  • Uslovi za komunikciju u elektronskom obliku
  • Kako do digitalizacije poslovanja pravnih lica
  • Kako do digitalizacije poslovanja pravnih lica (fizička lica u pravnom licu)

Pitanja i odgovori

PREDAVAČI:

  • Mr. Alen Taletović – Sudija Ustavnog suda FBiH

 

TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9:30 – 15:00

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

  • Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
  • Službama za upravu i upravnim organizacijama,
  • Sudovima,
  • Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
135 KM
po jednom učesniku;
125 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
115 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Prezentacije predavača
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

 

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

 

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA:

ELEKTRONSKA BAZA PITANJA I ODGOVORA - PORTALI REC-ko

Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Radnih odnosa FBiH350 KM, godišnja pretplata za 2024. godinu (portal trenutno sadrži oko 4.920 pitanja i odgovora i redovno se dopunjava + 55 modela akata)

Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu 300 KM, godišnja pretplata za 2024. godinu

U sklopu pretplate na portal „REC-ko – radni odnosi“ ostvarujete besplatan savjetodavni servis iz oblasti radnih odnosa za tekuću godinu!

 

PRIRUČNICI

 

U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.

 

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba, a za više informacija molimo da pozovete na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo

PREUZMI DOKUMENT:
prijavni-obrazac-kancelarijskoposlovanje-decembar-2023-web.doc

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave