NAJČEŠĆE GREŠAKE U SISTEMU E-NABAVKE

Seminar: Novi portal javnih nabavki, aktuelnosti i prikaz novina

03.04.2024. 10:36 / Izvor: Akta.ba
nabavke

JAVNE NABAVKEREC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki krajem aprila / travnja.

REC d.o.o. organizuje interaktivni SEMINAR iz oblasti javnih nabavki: CIJENE SEMINARA:

175 KM sa PDV-om 165 KM sa PDV-om 155 KM sa PDV-om

*Seminarski materijal: Opšte odredbe ugovora o javnim nabavkama*

JAVNE NABAVKE

NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI (POTPUNI PRELAZAK NA ISTI), AKTUELNOSTI I PRIKAZ NOVINA, TE NAJČEŠĆIH GREŠAKA U SISTEMU E-NABAVKE, E-AUKCIJA,

USVOJEN NOVI PRAVILNIK O PROVOĐENJU ZAJEDNIČKE NABAVKE, CENTRALIZOVANE NABAVKE I USPOSTAVLJANJU CENTRALNOG NABAVNOG ORGANA,

SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA, NABAVKE U ZDRAVSTVU (LIJEKOVI, MEDICINSKI APARATI, ITD..), POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI (KONKURENTSKI ZAHTJEV, DIREKTNI SPORAZUM).

Bihać - 22. 04. 2024. - Hotel „Emporium“ Sarajevo - 24. 04. 2024. - Hotel „Hollywood“ Banja Luka - 25. 04. 2024. - Hotel „Bosna“ Mostar - 29. 04. 2024. - Hotel „Mostar“

Početak seminara je u 09:30

REC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki krajem aprila / travnja iz tema koje su trenutno najaktuelnije, kako za Ugovorne organe, tako i za ponuđače. Seminar je koncipiran kroz tri cjeline, a svaka će obuhvatiti i primjere iz prakse. Prva cjelina će obuhvatiti prezentaciju i rad kroz Novi Portal Javnih nabavki, na koji se do maja u potpunosti prelazi sa starog Portala. Sve bitne odrednice, novine, kao i pretrage kroz Novi Portal će biti prezentirane od strane IT službe Agencije za javne nabavke, koji su i kreatori samog sistema e-Nabavke. Obzirom da će svi registrovani korisnici biti obavezni koristiti novi Portal JN, neophodno je da isti budu upoznati sa specifičnostima, kao i radom u novom sistemu e-Nabavke. Prvi blok predavanja će se završiti prikazom E- aukcije shodno Novom Pravilniku kroz sistem e-Nabavke, iskustvima kroz dosadašnju praksu, te prezentacijom najčešćih grešaka koje se prave u sistemu e-Nabavke, te ostalim aktuelnostima.

Drugi blok predavanja će obuhvatiti analizu nedavno usvojenog Pravilnika o provođenju zajedničke nabavke, centralizovane nabavke i uspostavljanju centralnog nabavnog organa. Cijeneći da je navedeni Pravilnik usvojen, podrobno će se razraditi sve odredbe istog, koje podrazumijevaju uslove, nadležnosti i obaveze. Drugi blok se završava savjetovanjem, odnosno smjernicama za ispravno sastavljanje tenderske dokumentacije Ugovornih organa, te ispravno sastavljanje ponuda od strane ponuđača. Primjeri dobre i loše prakse će biti prezentirani.

Treći blok predavanja obuhvata tematiku nabavki u zdravstvu, tačnije lijekova, medicinskih sredstava, aparata i drugih pomagala. Nabavke u zdravstvu po svojoj prirodi su specifične u odnosu na druge vrste nabavki, stoga se ovoj tematici poklanja zasebna pažnja, uz prikaz svakodnevnih problema sa kojima se ustanove u Zdravstvu susreću. Treći, odnosno posljednji blok se završava temom postupaka malih vrijednosti, tačnije konkurentskim zahtjevom za dostavu ponuda i direktnim sporazumom. Imajući u vidu da je riječ o postupcima, koji na koncu čine pretežit dio Plana nabavki, a da se u praksi još uvijek javljaju nedoumice u vezi istih, problemi u praksi u vezi sa ovom skupinom postupaka će biti analizirani.

Također, za sve one koji se svakodnevno bave javnim nabavkama nudimo Vam pretplatu na elektronsku „bazu znanja“ (Pitanja i odgovori iz oblasti javnih nabavki) gdje najčešće možete pronaći odgovore na Vaše dileme iz javnih nabavki. Navedena baza također sadrži i Rješenja URŽ-a po tematikama, koji će se sukcesivno dopunjavati. Godišnja pretplata za 2024. godinu je 350 KM sa PDV-om. Pored toga, nudimo Vam pretplatu na elektronsko izdanje časopisa „Pravo i finansije“ – elektronsko izdanje – cijena 300 KM sa PDV-om.

SADRŽAJ SEMINARA

BLOK I – NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI (POTPUNI PRELAZAK NA ISTI), AKTUELNOSTI I PRIKAZ NOVINA, TE NAJČEŠĆIH GREŠAKA U SISTEMU E- NABAVKE, E-AUKCIJA

Novi portal javnih nabavki

Prikaz novina kroz sistem e-nabavke

Pitanja i odgovori

Nova početna stranica portala

Navigacija kroz glavni meni

Pretraga podataka i export u excel

Pregled i preuzimanje otvorenih podataka

E-aukcija (prikaz kroz sistem e-nabavke)

Pitanja i odgovori

Izvještavanje Ugovornih organa o postupcima na Portalu javnih nabavki

Objava obavještenja i unos osnovnih elemenata Ugovora na Portalu JN

Najčešće greške prilikom unosa u sistem e-Nabavke Ugovornih organa

Ostale aktuelnosti u vezi Portala javnih nabavki i „otvorena pitanja“ u vezi nadogradnje postojećeg

sistema

Pitanja i odgovori

BLOK II - USVOJEN NOVI PRAVILNIK O PROVOĐENJU ZAJEDNIČKE NABAVKE, CENTRALIZOVANE NABAVKE I USPOSTAVLJANJU CENTRALNOG NABAVNOG ORGANA,

- SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA

Novi Pravilnik o provođenju zajedničke nabavke, centralizovane nabavke, uspostavljanje centralnog nabavnog organa

Kada je usvojen navedeni Pravilnik, i kada počinje sa primjenom?

Šta podrazumijeva Zajednička nabavka, a šta centralizovana?

Koji su uslovi za provođenje zajedničke nabavke, a koje su obaveze članova zajedničke nabavke?

Na koji način uspostaviti centralni nabavni organ?

Nadležnosti i obaveze centralnog nabavnog organa

Obaveze ugovornih organa za koje centralni nabavni organ provodi postupke nabavke

Razlozi za donošenje Pravilnika?

Pitanja i odgovori

Nadmetanje za sve pozicije

Pravila opsega umanjenja ponuđene cijene

Pravila prilikom dostizanja minimalne cijene

Učestvovanje u više e-aukcija u isto vrijeme

Izmjena operatera učesnika e-aukcije

Podnošenje zahtjeva putem sistema u slučaju tehničkih problema

Način razmatranja zahtjeva i obavještavanje

Poništenje ili poništenje i ponovno zakazivanje e-aukcije

Otkazivanje i izmjena zakazane e-aukcije

Smjernice za ispravno sastavljanje tenderskih dokumentacija i ponuda

Savjeti Ugovornim organima za sastavljanje tenderskih dokumentacija sa primjerima;

Greške u tenderskim dokumentacijama koje se smatraju apsolutno bitnim povredama;

Primjer dobre prakse sastavljanja tenderske dokumentacije u zavisnosti od vrste postupka;

Primjer loše prakse sastavljanja tenderske dokumentacije;

Smjernice za sastavljanje pojednostavljene tenderske dokumentacije u konkurentskom zahtjevu;

Korisni savjeti ponuđačima prilikom sastavljanja ponuda;

Upute ponuđačima, ukoliko smatraju da su diskriminisani propisanom tenderskom dokumentacijom.

Pitanja i odgovori

BLOK III – NABAVKE U ZDRAVSTVU (LIJEKOVI, MEDICINSKI APARATI ITD..), POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI (KONKURENTSKI ZAHTJEV, DIREKTNI SPORAZUM).

Nabavke u zdravstvu (lijekovi, medicinski aparati, itd...)

Specifičnosti vezane za nabavke u zdravstvu;

Na koji način propisati adekvatno tehničke specifikacije?

Postupanje Ugovornih organa u slučaju nestašice lijekova na tržištu?

Propisivanje kvalifikacionih uslova u nabavkama u zdravstvu;

Da li se za sve nabavke u zdravstvu može propisati održavanje E-aukcije?

Mogu li Zdravstvene Ustanove primiti kao donaciju određeni medicinski aparat, za koji se poslije

određeni medicinski materijal mora nabavljati kroz postupke javnih nabavki?

Da li su cijene određenih lijekova određene nekim propisom?

Da li je moguća izmjena cijena u nabavkama u zdravstvu, šta se smatra mjerodavnim parametrom u odnosu na koji se izmjena cijeni?

Pitanja i odgovori
Postupci male vrijednosti (konkurentski zahtjev, direktni sporazum)

Specifičnosti vezane za nabavke u zdravstvu

Direktni sporazum:

Prag za provođenje direktnog sporazuma;

Direktni sporazum(i) u planu nabavki? Da li je obavezno objaviti plan nabavki sa uključenim

direktnim sporazumima?

Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?

Da li se može provesti više direktnih sporazuma za isti predmet nabavke u toku godine?

Hodogram aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma

Konkurentski zahtjev:

Priprema TD – šta znači pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu

Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početka primjene ZIDZJN?

Koraci u provođenju konkurentskog zahtjeva

Žalbeni rokovi u konkurentskom zahtjevu

Izvještavanje o postupcima javne nabavke

Pitanja i odgovori

PREDAVAČI NA SEMINARU: Bihać

Sarajevo

Banja Luka

Mostar

TRAJANJE SEMINARA

od 09:30 – 15:30

SEMINAR JE NAMIJENJEN

Službenicima za javne nabavke

Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za

javne nabavke“

Članovima komisija za javne nabavke

Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki

Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača

Internim revizorima i revizorima

Advokatima

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom

Kemal Muhamedović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (IT služba Agencije za javne nabavke)

Ivana Grgić - certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Zlatko Lazović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Kemal Muhamedović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (IT služba Agencije za javne nabavke)

Amina Malkić - certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Zlatko Lazović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Kemal Muhamedović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (IT služba Agencije za javne nabavke)

Ivana Grgić – certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Dragana Kovačević – certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Kemal Muhamedović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (IT služba Agencije za javne nabavke)

Josip Jakovac – certificirani trener Agencije za javne nabavke (šef normativno-pravne grupe Agencije za javne

nabavke BiH)

Zlatko Lazović – certificirani trener Agencije za javne nabavke (ekspert iz javnih nabavki)

Kotizacija uključuje

Troškove sudjelovanja u radu seminara
Seminarski materijal: Opšte odredbe ugovora o javnoj nabavci  Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)  Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA

Portal REC-ko

Pretplata na Portal „REC-ko“ Javne nabavke: Elektronska baza Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 350 KM, godišnja pretplata za 2024. godinu (portal trenutno sadrži oko 5.500 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače). Na Portalu su dostupna Rješenja Ureda za razmatranje žalbi sortirana po oblastima, koja će se objavljivati sukcesivno u budućnosti. Plus Portal „REC-ko“ sa uključenim novim pitanja o Zakonu o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama. Pretplata na Časopis „Pravo i finansije“ – elektronsko izdanje – cijena 300 KM sa PDV-om.

Literatura:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)

„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez - 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om

Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD;

Modeli Pravilnika o javnim nabavkama roba, radova i usluga (model internog akta usklađen sa

ZIDZJN-a, 30 str. – 30 KM sa PDV-om, za složene UO 100. str. – 40 KM sa PDV-om) – na CD;

Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) -

80 KM sa PDV-om – na CD.
Nije dozvoljeno bilo kakvo snimanje (audio, vizuelno itd..) seminara.

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo

PRIJAVNI OBRAZAC ZA SEMINAR

JAVNE NABAVKE

Mjesto i datum održavanja:

Bihać, 22. 04. 2024. - Hotel „Emporium“ - 09:30 Sarajevo, 24. 04. 2024. - Hotel „Hollywood“ - 09:30 Banja Luka, 25. 04. 2024. - Hotel „Bosna“ - 09:30 Mostar, 29. 04. 2024. - Hotel „Mostar“ - 09:30

PREUZMI DOKUMENT:
prijavni-obrazac-javne-nabavke-april-2024.doc

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave