Vlašićki dani javnih nabavki

30.12.2019. 08:41 / Izvor: Akta.ba
Vlašićki dani javnih nabavki

Dvodnevni seminar/radionica za obveznike primjene Zakona o javnim nabavkama.

DVODNEVNI SEMINAR/RADIONICA ZA OBVEZNIKE PRIMJENE ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA

VLAŠIĆKI DANI JAVNIH NABAVKI

Mjesto održavanja: HOTEL "PAHULJICA", VLAŠlĆ 

Datum održavanja: 13. i 14. 02. 2020. godine

1.            PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI (kako ispravno planirati javne nabavke i kako tokom godine postupati po planu nabavki)

2.            TENDERSKA DOKUMENTACIJA (kako sačiniti pravilnu tendersku dokumentaciju i kako izbjeći najčešće greške pri izradi tenderske dokumentacije)

3.            PRAVILNA PRIPREMA TEHNIČKIH SPECIFIKACIJA I OPISA PREDMETA NABAVKE U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

4.            STRUČNA OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPKA NABAVKE, ODLUKA O DODJELI UGOVORA ILI PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE

5.            PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA

6. PITANJA I ODGOVORI UČESNIKA I RJEŠAVANJE KONKRETNIH PROBLEMA IZ PRAKSE

 

PROGRAM RADA:

PRVI DAN:

1.            PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI (kako ispravno planirati javne nabavke i kako tokom godine postupati po planu nabavki)

•             Planiranje javnih nabavki - zakonska regulativa

•             Šta sa preostalim/neutrošenim a planiranim sredstvima za 2019. u planu nabavki za 2020. godinu

•             Povezanost plana nabavki i budžeta odnosno finansijskog plana

•             Faze planiranja - hronološki prikaz aktivnosti koje trebaju biti obavljane prilikom pripreme plana

•             Izmjene i dopune Plana javnih nabavki tokom godine

•             Kako se planiraju i prikazuju višegodišnji okvirni sporazumi u planu nabavki

•             Kako izbjeći cijepanje nabavki prilikom planiranja nabavki

•             Rezervisani ugovori i plan nabavke

•             Nalazi institucija za reviziju u oblasti planiranja javnih nabavki

•             Posebna odluka o pokretanju postupka nabavke.

2.            TENDERSKA DOKUMENTACIJA (kako sačiniti pravilnu tendersku dokumentaciju i i kako izbjeći najčešće greške pri izradi tenderske dokumentacije)

•             Sadržaj tenderske dokumentacije

•             Kako pravilno definisati kvalifikacione uslove i dokaze

•             Izbor kriterija za dodjelu ugovora (koji kriterij odabrati ekonomski najpovoljniju ponudu ili najnižu cijenu?)

•             Praktičan prikaz kriterija ekonomski najpovoljnija ponuda sa razradom metodologija za dodjelu bodova po podkriterijima

•             Ispravno definisanje odredbi za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg u tenderskoj dokumentaciji

•             Ispravno sačinjavanje Obrasca za cijenu

•             Kako ispravno postupiti kada ugovorni organ dobije pitanje za pojašnjenje na Portalu?

•             Izmjene i dopune tenderske dokumentacije

3.            PRAVILNA PRIPREMA TEHNIČKIH SPECIFIKACIJA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI

•             Priprema tehničkih specifikacija i njihova veza sa principima jednakog tretmana i nediskriminacije

•             Definisanje tehničkih specifikacija u formi izvedbenih i fukcionalnih zahtjeva

•             Upotreba ekoloških oznaka prilikom pripreme tehničkih specifikacija

•             Pravilna primjena termina "ili ekvivalent" u pripremi tehničkih specifikacija

•             Kada se smije koristiti termin "ili ekvivalent"?

•             Ekvivalentnost i kriteriji mjerodavni za ocjenu ekvivalentnosti

•             Ko je dužan osigurati dokaze ekvivalentnosti?

DRUGI DAN:

4. STRUČNA OCJENA PONUDA I OKONČANJE POSTUPKA ODLUKA O DODJELI UGOVORA ILI PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE (ispravno postupanje komisije za nabavke prilikom otvaranja, pregleda i ocjene ponuda i okonačnja postupka)

Zapisnik o zaprimanju ponuda;

Postupak otvaranja ponuda i sačinjavanje Zapisnika o otvaranju ponuda; Analiza ponuda;

Provjera kvalifikovanosti ponuda;

Provjera ispunjenosti zahtjeva u pogledu tehničkih specifikacija i opisa predmeta nabavke;

Provjera da li ponude ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg; Računska ispravnost ponude; Neprirodno niska cijena; Pojašnjenje ponude;

Uslovi za diskvalifikaciju i odbacivanje ponude;

5. Preporuka za donošenje odluke o izboru /poništenju postupka javne nabavke.

PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA

Postupanje ugovornog organa nakon izjavljene žalbe; Upravljanje postupkom javne nabavke u situaciji izjavljene žalbe; Rokovi u žalbenom postupku - poštivanje i način računanja rokova; Kako voditi žalbeni postupak (proceduralno); Postupanje po rješenjima URŽ-a. Advokatski troškovi u žalbenim postupcima Sadržaj i forma žalbe; Rokovi i način izjavljivanja žalbe;

Postupanje u situacijama odbijanja ili uvažavanja uložene žalbe.

6. PITANJA I ODGOVORI UČESNIKA I RJEŠAVANJE KONKRETNIH PROBLEMA IZ PRAKSE

OVLAŠTENI PREDAVAČI

Amir Rahmanović, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta Evropske Komisije za obuku trenera (ToT)

Miralem Kovačević, Certificirani trener Agencije za javne nabavke BiH i Projekta Evropske Komisije za obuku trenera (ToT)

Naši predavači su certificirani treneri i eksperti iz oblasti javnih nabavki sa dugogodišnjim praktičnim iskustvom u planiranju i provođenju postupaka javnih nabavki, što naš seminar svakako čini različitim u odnosu na druge seminare.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR:

250,00 KM po jednom učesniku sa uključenim iznosom poreza na dodanu vrijednost Za tri i više učesnika iz iste organizacije odobravamo popust od 10% Kotizacija uključuje

-              troškove učešća na seminaru,

-              nastavne materijale,

-              osvježenje u pauzama i zajednički ručak prvog dana seminara,

-              uvjerenje o usavršavanju (Certifikat).

Prijava na seminar se vrši dostavom prijavnog obrasca i kopije uplatnice na fax ili e-mail. Ukoliko je potrebno dostavljamo Vam i predračun na osnovu kojeg se vrši uplata. Budžetski korisnici koji su u sistemu trezorskog poslovanja mogu se prijaviti na seminar uz odgodu plaćanja nakon ispostavljenog računa.

Polaznicima seminara će, nakon održanog seminara, imati na raspolaganju savjetodavni servis u trajanju od 30 dana gdje će naši treneri pružati savjetodavne usluge za konkretne probleme u praksi koje imaju polaznici seminara. Kontakte za savjetodavni servis polaznici seminara će dobiti na seminaru.  

Ukoliko je neko od polaznika seminara zainteresan za prisustvo samo jednom danu seminara (prvi ili drugi dan) svakako može dostaviti prijavu u kojoj će navesti za koji dan seminara se prijavljuje. Kotizacija za prisustvo jednom danu seminara iznosi 150,00 KM uključenim iznosom poreza na dodanu vrijednost.

INSTRUKCIJE ZA UPLATU:

Svrha doznake: Kotizacija za seminar Javne nabavke Primalac: FINKOM d.o.o. Tuzla

Račun primatelja: 1321000101290124 Banka:      NLB Banka d.d.

KONTAKTI ZA PRIJAVU:

Za sva pitanja vezana za prijavu, kontaktirajte nas na jedan od slijedećih načina:

-              Telefon: 035/252-272

-              Fax: 035/252-272

-              Mobitel: 061/886-082

-              e-mail: edukacija@finkom.ba ; finkomdoo@gmail.com

NAPOMENA:

POLAZNICI SEMINARA, PRILIKOM REZERVACIJE SMJEŠTAJA, TREBAJU OBAVEZNO NAGLASITI DA SU UČESNICI SEMINARA U ORGANIZACIJI FINKOM-a ČIME OSTVARUJU POPUST NA SMJEŠTAJ U HOTELU ''PAHULJICA''.

PREUZMI DOKUMENT:
Agenda

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave