NASA objavila prve fotografije sa Marsovog kratera Jezero

20.02.2021. 11:32 / Izvor: Agencije
NASA objavila prve fotografije sa Marsovog kratera Jezero

Na roveru Perseverance ugrađeno je 25 kamera i dva mikrofona, a uskoro se očekuje i objavljivanje prvog audiosnimka sa Crvene planete.

NASA je, svega 24 sata nakon slijetanja rovera, objavila fotografije na kojima jasno vidi površina Marsa (EPA)

Američka svemirska agencija – NASA objavila je prve fotografije koje su snimljene roverom Perseverance koji je prije dva dana sletio na Mars, i to u krater Jezero, nazvan po maloj bosanskohercegovačkoj općini nadomak Jajca.

NASA je, svega 24 sata nakon slijetanja rovera, objavila fotografije na kojima jasno vidi površina Marsa, prenosi Anadolija.

"Ovo je nešto što ranije nismo vidjeli", poručili su iz ove agencije.

Na roveru Perseverance ugrađeno je 25 kamera i dva mikrofona, a uskoro se očekuje i objavljivanje prvog audiosnimka sa Marsa.

NASA na Marsu trenutno ima tri svemirska rovera: InSight, Curiosity i Perseverance.

Ovaj posljednji je u četvrtak sletio u krater Jezero i od njega se ponajviše očekuje u potrazi za odgovorima na pitanja o tragovima života na Crvenoj planeti.

Krater Jezero je ime dobio još 2007. godine.

U Međunarodnoj astronomskoj uniji (IAU) su se odlučili za to ime zbog sličnosti mjesta gdje se rijeka ulijeva u Plivsko jezero na lokalitetu ade kod Jezera.

Fotografije: EPA