Jeste li već vidjeli snažnu kampanju #Barbie ?
Djevojčice moraju pratiti svoje snove: #Barbie kampanja koja poziva na razmišljanje
Iako je reklama prvobitno javnosti predstavljena prije par godina, i dalje izaziva snažne emocije i snažan motiv za razmišljanje.
Počevši od 5-te godine života, mnoge djevojčice počinju razvijati ograničavajuća uvjerenja u sebe.
Prestaju vjerovati da kao djevojčice, djevojke, žene, mogu učiniti ili biti bilo šta "veliko".
To je kampanja #Barbie nazvala Dream gapom, odnosno prostorom u kojem nestaju snovi djevojčica a koji je Barbie odlučila zatvoriti kroz kroz kampanju #CloseTheDreamGap.
Više od 62 godine Barbie je vodila djevojčice i djevojke na put samootkrića i pomogla im da zamisle svoje mogućnosti.
Nakon preko 180 inspirativnih karijera, Barbie – zajedno sa svojim prijateljima i porodicom – nastavlja da inspiriše i ohrabruje sljedeću generaciju djevojaka da mogu biti sve.
Iako je predmetna reklama prvobitno javnosti predstavljena prije par godina, i dalje izaziva snažne emocije i snažan motiv za razmišljanje.
U njoj, djevojčice pojašnjavaju šta je to "dream gap" koliko on kao prostor između djevojčica i njihovog potencijala može uticati na to da one nikada ne krenu za svojim snovima.
Kažu da već u 5 godini života, djevojčice zbog uticaja društva prestanu vjerovati da mogu biti predsjednice, naučnice, astronauti, veliki mislioci, inženjerke, direktorice kompanija ... a za takvu postavku stvari okrivljuju društvo koje im za igračke, već predodređeno ne daju one koje potiču intelektualni razvoj ali i roditelje koji više rade na profesionalnom usmjeravanju dječaka nego djevojčica.
Na kraju, pozivaju na obavezu i važnost javnog integrisanja sjajnih i uspješnih žena u medijski diskurs kako bi djevojčice imale prave uzore i lakše određivale svoje potencijale te u konačnici lakše birale šta žele postati.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.