Jeste li već vidjeli snažnu kampanju #Barbie ?

Djevojčice moraju pratiti svoje snove: #Barbie kampanja koja poziva na razmišljanje

18.03.2024. 14:32 / Izvor: Akta.ba
Barbie

Iako je reklama prvobitno javnosti predstavljena prije par godina, i dalje izaziva snažne emocije i snažan motiv za razmišljanje.

Počevši od 5-te godine života, mnoge djevojčice počinju razvijati ograničavajuća uvjerenja u sebe.

Prestaju vjerovati da kao djevojčice, djevojke, žene, mogu učiniti ili biti bilo šta "veliko".

To je kampanja #Barbie nazvala Dream gapom, odnosno prostorom u kojem nestaju snovi djevojčica a koji je Barbie odlučila zatvoriti kroz kroz kampanju #CloseTheDreamGap.

Više od 62 godine Barbie je vodila djevojčice i djevojke na put samootkrića i pomogla im da zamisle svoje mogućnosti.

Nakon preko 180 inspirativnih karijera, Barbie – zajedno sa svojim prijateljima i porodicom – nastavlja da inspiriše i ohrabruje sljedeću generaciju djevojaka da mogu biti sve.

Iako je predmetna reklama prvobitno javnosti predstavljena prije par godina, i dalje izaziva snažne emocije i snažan motiv za razmišljanje. 

U njoj, djevojčice pojašnjavaju šta je to "dream gap" koliko on kao prostor između djevojčica i njihovog potencijala može uticati na to da one nikada ne krenu za svojim snovima. 

Kažu da već u 5 godini života, djevojčice zbog uticaja društva prestanu vjerovati da mogu biti predsjednice, naučnice, astronauti, veliki mislioci, inženjerke, direktorice kompanija ... a za takvu postavku stvari okrivljuju društvo koje im za igračke, već predodređeno ne daju one koje potiču intelektualni razvoj ali i roditelje koji više rade na profesionalnom usmjeravanju dječaka nego djevojčica. 

Na kraju, pozivaju na obavezu i važnost javnog integrisanja sjajnih i uspješnih žena u medijski diskurs kako bi djevojčice imale prave uzore i lakše određivale svoje potencijale te u konačnici lakše birale šta žele postati.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza